Auteur |
Bericht |
Clercqske
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 2:02 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
Hallo Ik ga volgende week woensdag om een aanhanger en aangezien ik sinds vorige maand zelf mijn rijbewijs heb ga ik alleen naar circuits gaan ipv met een team/shop. Vrijdag de 25ste ga ik met Tom, en wie nog wil naar Genk (wordt ook mijn eerste keer daar). Nu zou ik graag weten welke sleutels, imbussen, ander materiaal ik nodig heb. Dat ik niet alle maten hoef mee te nemen / kopen indien nodig. ook ander materiaals zoals ducktape, snelbinders,... Ik vergeet waarschijnlijk zéér veel dingen, daarom vraag ik aan jullie mede-forumgenoten mij te helpen
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 2:28 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Ik zou gewoon alles meenemen wat je hebt, je kunt nooit teveel bij hebben. Er kan altijd iets vreemds gebeuren waar je net die sleutel voor nodig hebt. Verder idd ducktape, tie-wraps zoiewzo bij hebben. Bekijk het gewoon zo, hoe meer spullen je bij hebt hoe kleiner de kans is dat je vroegtijdig naar huis moet...
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 2:38 pm |
|
|
dingen die je best extra meehebt? koppeling, tandwielen, kettingen, velgen,... Nog dingen? En welke sleutels zeker? dopsleutels, imbussen, nog andere?
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 2:46 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Koppelingen, etc neem ik niet extra mee. Dat heb ik zelfs niet extra Een setje imbus sleutels, een setje engelse sleutels en schroevendraaiers. Zo veel plaats neemt een gereedschapskist niet in ik zou dus niet besparen op het meenemen van gereedschap
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 3:07 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Tandwielen enzo ligt er natuurlijk aan waar je naar toe gaat. Als je echt op safe wilt spelen, moet je gewoon 2 karts bijhebben. Maar als je naar Genk gaat, moet je gewoon even uitzoeken wat ze daar allemaal hebben. Meeste hebben ze daar altijd wel.
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 3:07 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Een goed gevulde gereedschapskist met in ieder geval een ring/ steeksleutelset, doppendoos, schroevendraaiers, hamer enz. enz. Alle reserve delen die je hebt waaronder velgen en banden. Stuk benzineslang, tape, trekbandjes, reserve batterij Alfano, UITLEESPEN , enz. Vergeet je helm niet Je kan inderdaad nooit genoeg bij je hebben.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 3:43 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
extra fusee's, extra as(sen), extra koppeling, extra ketting(en) en tandwielen, exta stuurstang, extra spoorstang(en). Verder veel ducktape en tie-wraps en al het gereedschap wat je kan vinden.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 4:14 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 7:26 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
Beire
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 8:14 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Aangezien je zelf al veel aan je kart sleutelt kan je ook wel wat inschatten welk materiaal je zoal gebruikt hebt hé. Zorg dat je dat dus al zeker meeneemt + de nodige dingen in reserve. Dingen die stuk kunnen, verslijten en het nodige smeermateriaal en je komt al een heel eind.
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: di jun 15, 2010 8:32 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik heb gewoon een keer m'n hele kart uit elkaar gehaald en al het gereedschap wat ik nodig had in m'n kist gegooid dan heb je alles bij
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: wo jun 16, 2010 11:34 am |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
Citaat: ik heb gewoon een keer m'n hele kart uit elkaar gehaald en al het gereedschap wat ik nodig had in m'n kist gegooid dan heb je alles bij
heb je hier niet toevallig een lijstje van? altijd makkelijk hier.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: wo jun 16, 2010 11:57 am |
|
|
zou inderdaad zeer gemakkelijk zijn, ga ik ook waarschijnlijk doen hem eerst helemaal uiteen halen.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo jun 16, 2010 4:27 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: ik heb gewoon een keer m'n hele kart uit elkaar gehaald en al het gereedschap wat ik nodig had in m'n kist gegooid dan heb je alles bij Dat heb ik ook gedaan, hier mijn lijstje met gereedschap: -Hamer (groot)
|
|
Omhoog |
|
|
h288racing
|
Geplaatst: wo jun 16, 2010 4:46 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
Ik heb altijd bij:
- Een ratelsleutelset en gewone sleutelset. - Doppendoos - Imbusset - Tangen (waterpomptang, kniptang, punttang) - Stanleymes - Hamer (kunststof en gewoon) - Verentrekker - Ventieltrekker - Bandijzertjes - Schroevendraaiers (kruis en plat) - Bandenspanningsmeter - Schuifmaat - Meter + Stift - Trechter - Rem onluchtingspotje - Bandenpompje - Grondzeil - Ducktape - Snelbinders
En aan reservemateriaal:
- Diverse boutjes, moertjes, ringetjes - Stuurstangetjes - Banden + Velgen - Ventieltjes - Waterpompringen - Div maten brandstofslangen - Bougies - WD40, remmenreiniger, remolie, mengsmering - Opvulplaatjes voor remblokjes - Remblokjes - Fusees - Ketting
_________________ Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2
|
|
Omhoog |
|
|