Auteur |
Bericht |
Clercqske
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:07 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
Hallo
aangezien ik mijn kart mag kopen , met mijn eigen geld volledig heb ik iets uitgezocht om de kosten wat te drukken. (wss een zanardi2008 met rotax max2007) Ik heb zitten denken, als ik mijn kart voor 150 euro voor 2u verhuur aan iemand die het karten eens wil proberen zou ik er toch aardig wat kosten mee kunnen drukken. In genk vragen ze 168 voor 1u met een 100cc. Natuurlijk zou er bij het verhuren een contract afgesloten indien de persoon schade berokkend aan het chassis of dergelijke deze hersteld worden op zijn kosten. Dit zou onder begeleiding zijn van een team uit waregem waarmee ik zou meegaan (arrowkarts). Als ik op een jaar de kart een 20u kan verhuren kan ik met gemak alles betalen kom ik ongeveer uit.
Wat denken jullie hiervan?
Damien
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
Klainstain
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:08 pm |
|
|
al eens gepolst of er wel interesse is in verhuur?
_________________ Gillard Daytona (2010) - Iame X30 (2010)
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:23 pm |
|
|
klainstain, geef eens je msn dat ik je kan toevoegen fzo. Ik denk wel dat er interesse naar is, ben eens naar mariembourg geweest waar ze dit ook verhuren en alle karts waren steeds verhuurt voor een veel hogere prijs of die van mij, dus ik denk wel dat het mogelijk is, aangezien ik ze toch wel een stuk lager aanbied. Iemand die eens wil zien of het hem aanstaat, of eens de kick wil voelen van outdoor karten met een echte kart kan dit proberen, natuurlijk zou ik op allerlei plaatsen reclame maken.
Damien
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:31 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Ik denk dat geen slecht idee is. Je heb ook mensen die al redelijk wat ervaring hebben met karts maar door bijvoorbeeld de koms van kinderen (of een andere reden) hun eigen kart hebben moeten verkopen. Maar wel graag nog eens een middag op een relatief snelle kart willen rondsturen
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:39 pm |
|
|
Ja inderdaad, het begin zou wat mogelijk zijn maar als je eenmaal je mensen hebt die dat af en toe eens doen , een vast clienteel opbouwen.
Damien
|
|
Omhoog |
|
|
Klainstain
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:48 pm |
|
|
pb
|
|
Omhoog |
|
|
DH-karting
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:49 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Idee is zeker goed. Maar als je op genk sommige mensen met die huur karts om ziet gaan... Als de huurders schade rijden moeten ze het zelf betalen, dat is logisch. Maar er zijn erbij die, aangezien het niet hun eigen kart is, elke curb vol pakken. Als dat 2 uur lang gebeurt dan houd je chassis het geen 3 keer vol.
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:55 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Op eindhoven geld dat ook voor de huurkarts, een algemeen probleem denk ik
|
|
Omhoog |
|
|
Klainstain
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:58 pm |
|
|
misschien voor 150 een extra chassis kopen ? En je stukken daarop ofzo?
Hoewel je dan veel werk hebt ..
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 8:59 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Misschien even een zoekertje plaatsen op Kapaza en dergelijke. Op zich wel een goed idee, al vrees ik ook voor de schade zoals DH Karting al aangaf...
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 9:10 pm |
|
|
Het chassis zal recht aangekocht worden, zal recht afgeleverd moeten worden. Als ze weten dat ze de schade moeten betalen zullen ze wel hun plezier aan hebben maar niet zot doen. Als ik zie dat ze het onrespectvol of helemaal niet kunnen rijden met deze kart haal ik ze er uit en laat ik ze niet meer rijden.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 9:12 pm |
|
|
zoals je zelf ook al aangaf moet er wel van te voren worden afgesproken wie wat betaald mocht er iets kapot gaan.
In eindhoven is het zo: stel je rijd een fussee krom moet je deze betalen (aangezien jij iets vekeerd heb gedaan) Loopt de motor vast, en andere dingen waar jij zelf niets aan kunt doen hoef je niet te betalen
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 9:15 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
En wat ga je doen als diegene die de kart huurt van de baan wordt gereden door een andere piloot met schade tot gevolg ?
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 9:15 pm |
|
|
ja natuurlijk een vastgelopen motor kan je niets aan doen, ik zou er een contractje bij vastleggen natuurlijk
|
|
Omhoog |
|
|
DH-karting
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 9:17 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Je kan niet verwachten dat iemand voor het eerst gaat karten, jou kart huurt ( wat dan heel logisch is ) en dan meteen goed kan rijden. Als je deze persoon dan meteen van de baan haalt moet je dan zijn/haar geld terug geven ? Op die manier verdien je er dan alsnog niks aan.
Ik probeer je niet tegen te houden, maar ik probeer de realiteit te vertellen. Tuurlijk zullen er mensen voorzichtig met jou kart zijn, maar er hoeft er maar één iemand zo gek te zijn om je chassis of iets anders stuk te rijden, en dan keihard wegloopt, en je hebt alsnog meer kosten dan dat je eraan hebt verdient. Als je dit idee dus wilt gaan uitvoeren moet je er goed over nadenken, en bijvoorbeeld een rijbewijs of i.d. kaart van de huurder bij je houden totdat de kart weer heelhuids terug is.
|
|