Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 3:37 pm 

Wat een kinderachtige en 2 maten metende organisatie in dat Genk :evil:

ik zie de hele tijd mensen op en langs het Circuit lopen.

Het is 14.05 niemand op de baan en ik laat mijn zoontje rijden. Er komen 3 birels de baan op van een Birel team, waarvan eentje al snel stop komt de staan, de andere stopt en de 3e door bleef rijden.
Van het Birel team loopt doodleuk vanuit de pits met een pitkarretje het circuit op en gaat die ene kart ophalen. Wij staan ook bij de pitstraat en ik lig tegen mijn zoontje te zwaaien waar hij moest remmen en weer gas geven. Maar op de 1 of andere manier ziet hij mij niet zwaaien en ik ga een klein stukje op het circuit staan en zie ik iemand vanuit de kartshop staan te schreeuwen. Komt er een jongetje aan die op het fietsjes van mijn zoontje rijd en rijd tot aan het uiteinde van de pitsstraat.
Komt er een oude grijze duif naar me toe aan het zeiken dat ik ff op het circuit stond en over dat fietsje zeuren. Ik zeg dat is helemaal geen zoon van mij. Mijn zoontje komt aangereden en ik roep hem naar de kant, maar omdat hij mij te laat ziet wilt hij nog remmen en schuift door. Ik loop naar hem toen en die grijze duif begint zich op te winden dat ik niet naar hem luister. Ik zeg zeur niet, waarom zeg je niets tegen dat Birel team, die loopt doorleuk met de pitkar over de baan en zelfs in een bocht over de ideale lijn terwijl er intussen een 2e snelle kart erbij was gekomen die van de lijn afmoest omdat hij daar met de pitkar liep.

In plaats dat hij daar ook actie tegen onderneemt, zegt hij tegen mij en mijn zoon dat hij niet meer toestaat dat wij nog op het circuit in Genk rijden en word ons verzocht het circuit te verlaten :shock:

ik ben niet snel kwaad, maar ik had bijna in een opwelling klappen uitgedeeld :evil:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 3:48 pm 

Om een grote smoel te krijgen, hoef je helemaal niet de moeite te nemen om naar Genk te rijden, die kan je in Nederland voor een luttele € 40.- net zo makkelijk krijgen. :evil:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 6:17 pm 

Die oude grijze duif die je bedoelt die ken ik wel.
Toen ik een rotax huurde in Genk had ik ook gedoe met hem. Om niks, en hij maakte zich om niks druk.
Genk is een goede baan. Maar de organisatie en veiligheid is prut.
Ik moest zelf iemand van de baan halen toen zij was aangereden, en iemand met een gele vlag aankomen lopen?
Ho maar. En het gebeurde nog recht voor de pitsuitgang ook.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 6:56 pm 

in eindhoven hebben ze er ook zo eentje

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 7:06 pm 

Eindhoven vind ik juist de baan waar ze alles netjes regelen.:P

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 7:12 pm 

En in berghem hebben ze ook zo'n grijze duif met hetzelfde temperament.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 7:30 pm 

Met die in berghem heb ik nou nog nooit moeite gehad

Afbeelding

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 7:35 pm 

ik heb ook nooit problemen op kartbanen :?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 8:07 pm 

Citaat:
ik heb ook nooit problemen op kartbanen :?

Dat komt omdat niemand jou verstaat :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 8:17 pm 

Jongens... je kan wel zien dat jullie niet vaak op de oude circuit in A'dam zijn geweest...

Nou daar had je nog niet geparkeerd en je had al ruzie..... wat een hork was dat zeg...

Die vent in GENK heeft thuis weinig te vertellen en dus doet hij het maar op de baan..... en hij weet ook wel tegen wie hij het zegt....
ik heb een keer een discussie meegemaakt, nou... hij werd zo klein als een musje.. en zeker niets terug gezegd.... als hij echt ballen
had... dan had hij dat team ook wel van de baan gestuurd en de toegang ontzegd.... dus .....

Gewoon lekker rijden, veiligheid altijd in ere houden.. omdat anderen het wel doen, betekend dat niet je het zelf ook mag.

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 8:38 pm 

Citaat:
in eindhoven hebben ze er ook zo eentje

Ik neem aan dat je Peter bedoelt.
Je kunt zeggen over hemw wat je wilt maar het iss wel iemand die duidelijk zegt waar het op slaat en er past iets zegt als je ook echt wat fout doet.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 9:28 pm 

Peter is een wereldvent... maar wel met gebruiksaanwijzing.

Was iedereen maar zo.....

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 9:34 pm 

Ik heb voor veel dingen begrip. Ik houd mij ook zoveel als mogelijk aan geldende regels, maar wat deze grijze duif aangaf, vond ik kant nog wal op slaan.
Ik heb van niemand de veiligheid in gevaar gebracht. Ook niet van mijn zoontje. Want steeds als een groepje snelle boys het circuit op kwamen heb ik jeremy er vanaf gehaald zodat hij geen rijdende chicane werd.
Alleen in deze sessie gingen de 3 birel karts van de baan af en heb ik jeremy weer laten rijden. De kart van zijn vriendje had een plof gehad en zijn vader was een ander blokje aan het monteren. Dus jeremy was helemaal alleen aan het rijden.
Jeremy was net aan zijn 4e of 5e ronde bezig (dus nog geen 15 min) en kwamen de 3 birels alweer het circuit op. Ik was van plan om jeremy weer te laten stoppen, maar zoals ik beschreef is 1tje stop komen te vallen en een ander reed weer de pitsraat in.
Toen er nog 1tje ervan reed ben ik steeds achter de bandenstapel gaan staan en als mijn zoontje weer aankwam ging ik ff de klein stukje de baan op om hem het “Weer op het gas moment” aan te geven.

Omdat het vriendje van jeremy niet kon rijden, kwam hij met het fietsje van jeremy in de pitsstraat aan fietsen.

Feitelijk konden wij daar niets aan doen, maar dat werd ons wel aangerekend.
Als er zo,n drama van gemaakt en ons het circuit ontzegt word omdat er een enthousiaste vader een klein stukje op het circuit staat, maar er geen drama ervan gemaakt word dat iemand van een team met een grote racetruck en een hoop personeel, gewoon doodleuk met een pitcar over het circuit loopt te wandelen terwijl er 2 snelle karts op de baan waren, dan vraag ik me af wat voor een persoon iemand dan is om deze beslissing te nemen en een kind zijn plezier te ontnemen. #-o

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 9:37 pm 

Peter op Veldhoven is echt een topvent =D) om daar ruzie mee te krijgen moet je echt je best doen, Ger en Carlo uit Berghem zijn ook top =D) ,maar die nieuwe Alain heet hij geloof ik, snapt het spelletje nog niet helemaal, bijvoorbeeld dat hij niet aan de spulletjes van een ander moet komen, en dat hij moet beseffen dat wij met z'n allen ook zijn salaris betalen.
(vraag me trouwens af of mevrouw Van de Biggelaar weet dat haar beheerder zo lekker populair bezig is)
Wat Amsterdam betreft heeft Paulo helemaal gelijk, wat een chagarijnig stuk vreten was dat.
Presteerde het ooit om al baanhuur te komen innen toen ik nog aan het parkeren was, en anders konden wij buiten het terrein gaan staan. (dacht het dus niet)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 29, 2009 9:51 pm 

@Alex: helemaal mee eens!

@Brat-Uppie: wel jammer dat je zo'n vervelende ervaring gehad hebt op Genk. Ik weet overigens niet precies wie je bedoelt, maar ik kom er ook niet vaak.
Overigens is het voor iedereen, dus de Birel rijders en ook voor jou toegestaan om een gestrandde kart op te halen met een pitkarretje, al is het dan natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele tijd op het asfalt loopt :P

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende