Auteur |
Bericht |
powerspayk
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 5:59 pm |
|
|
Ik wil met dit bericht de mensen waarschuwen die Particulier een Kart willen kopen en als jullie niet veel van de Techniek kennen dan neem iemand mee die er verstand van heeft! Gistere heb ik het weer eens meegemaakt, stond in Markplaats een Kart met een Crossblok heb met die man gesproken en aan Tel. klonk dat ook alles heel leuk ben er gisteren heen gereden, toen ik aankwam de eerste schok dat Kart zacht er iet erger uit als op de Foto wielen afgemonteerd en kale velgen erop gedraaid! Toen kwam die man er bij en vertelde me wat alles vernieuwt worden is en hoe veel plezier hij er mee heeft gehad maar bijna alles wat nieuw zou zijn was slecht en versleten mij ging het om de Brembo remmen en de Motor en noch een Chassis wat hij er bij verkocht, het was een levens gevaarlijk ding met open wiel lagers ik heb dat Kart gekocht en word gesloopt, thuis aangekomen zie ik dat het frame gelast is en ook noch zeer slecht! Als nu een leek dit Kart zou kopen en er zo mee zou rijden zeer zeker dat hij er mee verongelukt Dus kijk uit wat je koopt er zijn veel die hun schrot willen verkopen en het maakt niet uit aan wie
|
|
Omhoog |
|
|
golfje21
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 6:11 pm |
|
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm Berichten: 353 Woonplaats: bemmel
|
mag toch hopen voor je dan dat je er niet te veel betaald voor heb ??
_________________ Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 6:34 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Even voor de duidelijkheid de karts die ik verkoop zijn dus 100% in orde.
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 6:44 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Open achteras lagers kan toch niet zo'n kwaad?
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 6:52 pm |
|
|
Ach nee 800.- dat is de Motor en de remmen waard, maar ik heb noch een Kombikart Chassis daar word die Motor opgebouwd en en dan weer verkocht, ik doe dat voor de Hobby in Nederland Karts kopen nieuw opbouwen en hier in Duitsland weer verkopen, en dat gaat goed dit jaar al 3 stuk verkocht @Basjuh open Lager is gevaarlik met al die drek wat daar in komt die lopen vast @kartje ze zijn niet allemaal zo maar er word veel gelogen over de ware toestand van het kart en dat is de bittere waarheid helaas
Laatst bijgewerkt door powerspayk op di maart 31, 2009 6:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 6:59 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Nou... ik maak ze altijd netjes na het rijden schoon, smeer ze goed met en is nog nooit iets vast gelopen
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 7:03 pm |
|
|
Ik smijt al die Lagers eruit dat is zeker, ik ben noch van de oude stempel bij mij moet een Lager dicht zijn
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 7:32 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Open lagers is inderdaad geen enkel probleem. Er komt sneller vuil in, maar je krijg het er ook gemakkelijker weer uit. Ze lopen meestal ietsjes lichter en ze zijn goedkoper, je hebt er alleen meer werk aan en ze slijten wat sneller.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 7:59 pm |
|
|
Ik heb ze juist open gemaakt en nu wil ik niet zeggen dat het een wereld van verschil is. Maar als je aan de as draait merk je duidelijk verschil.
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 8:55 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
betalen ze in duitsland meer voor een kart dan in nederland?
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
Beire
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 9:05 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Open lagers vind ik ook geen probleem hoor. En als je ergens aankomt en de kart blijkt niet helemaal wat je verwachtte koop je die toch niet??? Wat die slechte las betreft: was het niet mogelijk dat te zien voor je de kart meehad of stond er iets over gemonteerd? Wat ik persoonlijk erg vind zijn de "namaak" karts die op het net verkocht worden. Zogenaamd nieuwe voor een occasie prijs. Gewoonlijk chinese makelij waar je nadien zelfs geen reserve onderdelen voor kan verkrijgen. Iemand die er niks van kent denkt een koopje te doen en dan begint de miserie
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: di maart 31, 2009 9:59 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik heb ook 2 jaar met op lager gereden nooit problemen mee gehad ( je moet ook op de baan en niet naast de baan rijden he)
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: wo apr 01, 2009 5:30 am |
|
|
@Beire Voor mij was de Motor en de Remmen belangrijk en dat 2de chassis en de rest niet echt, maar iemand die voor het eerst zich een Kart koop en geen verstand van de Techniek heeft die zou zich hier echt in de vingers sneiden met dat ding! Mij maakt dat niets uit ik verdien er genoeg aan @Hendrik1985 ik heb in 2008 15 verkocht alles met TM Cross ik koop in Nederland en verkoop in Duitsland aan dit verhaal zit een grote MAAR aan, ik woon in Duitsland een Duitser zal niet snel zelf naar Nederland rijden en zich een Kart kopen Als ik iemand met de Lagers een Plezier kan doen, kan hij ze graag van me hebben
|
|
Omhoog |
|
|
Kevin94
|
Geplaatst: wo apr 01, 2009 6:30 am |
|
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 6:23 am Berichten: 291 Woonplaats: Helmond
|
Goeie onderneming! en kan je hem later waarschijnlijk nog met een goed prijsje verkopen ook!
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: wo apr 01, 2009 7:52 am |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Ik heb al jaren een kart met open lagers, nooit problemen gehad. Een beetje frame is al wel een keer gelast, geen enkel probleem voor een tweedehands kart in mijn ogen.
|
|
Omhoog |
|
|