Auteur |
Bericht |
ALL-kart driver
|
Geplaatst: do jan 29, 2009 4:26 pm |
|
|
weet iemand mischien iets over van dat er een kart baan zou komen in wieringemeer noordholland ik heb er laatst wat over gehoort van dat er een kartbaan en een crossbaan en een4x4 baan kwam maar meer weet ik niet ik hoop dat het er komt want ik woon er namelijk in de buurt
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do jan 29, 2009 4:49 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
All Kart,
Dat stond in een promotiekrantje van de gemeente Haarlemmermeer.... er was iets ontworpen met een soort van grote brug over de rijksweg A4..... Als ik het me goed herriner gaat dit niet eerder spelen dan 2013 en dan moet het ook nog goedgekeurd worden door provinciale staten.. Het gaat om een heel groot project met huizen, recreatie, sport, industrie tec. etc..
loopt van de A4 helemaal tot aan Aerdenhoudt.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
ALL-kart driver
|
Geplaatst: do jan 29, 2009 5:57 pm |
|
|
dit stond er over de kartbaan: Voor het nieuwe plan zijn wel geïnteresseerden. Naast de NHMF heeft Esox Karting zich gemeld om bij de motorcrossers een kartbaan aan te gaan leggen. Esox bestaat uit mensen die voorheen werkzaam waren bij de Kartbaan Uitgeest. Die baan is gesloten om plaats te maken voor woningbouw. In de Wieringermeer wil men met de spullen uit Uitgeest verder gaan. Esox wil een acht meter brede baan van bijna 1400 meter lang voor kartwedstrijden. Ook zou er in de ogen van de initiatiefnemers een kinderbaantje van 605 meter lang en acht meter breed moeten komen. Verder wil men een kantine en wat ruimtes voor onderhoud en stallin
|
|
Omhoog |
|
|
fietspomp
|
Geplaatst: di feb 17, 2009 3:06 pm |
|
|
hmmm er wordt in dit land alleen maar gelult.ik heb nu al een paar keer gehoord over kart banen maar er gebeurd geen moer . actie neemen dan gebeurd er wat maar iedereen slaapt en denkt dat het vanzelf gaat .amsterdam is nu ook alweer ander half jaar weg .
|
|
Omhoog |
|
|
Dutchman40
|
Geplaatst: di feb 17, 2009 4:24 pm |
|
Geregistreerd: ma dec 08, 2008 12:02 pm Berichten: 22 Woonplaats: Nieuw-Vennep
|
Ja sorry hoor fietspomp maar daar ben je dan zelf ook debet aan,als je er zo over denkt.
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: di feb 17, 2009 6:06 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
veray vergeten????? slapen?????? wat denk jij??? dat wij niets doen elke dag weer wetjes boekjes en regeltjes. leer je eerst even in voor je gaat roepen
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: di feb 17, 2009 11:35 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
1e bericht ook nog? doe je netjes... stel je eerst even voor ...en begin dan te zeuren...
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di feb 17, 2009 11:46 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Nou nou, de beste man is gewoon een beetje gefrustreerd dat er zo weinig kartbanen zijn, al uit hij dat op een wat onhandige manier. @Fietspomp, ik weet van 4 initiatieven voor nieuwe kartbanen, hetgene hier besproken in dit topic, de kartbaan in Zeeland, een andere in Almere en tenslotte de nieuwe baan in Venray. Achter elk initiatief zitten enthousiaste mensen, en vaak jaren van inspanning, helaas is de kans van slagen desondanks erg klein. Op het moment ziet het er alleen in Venray nog hoopgevend uit. Mag ik vragen wat jouw aandeel is in het realiseren van een nieuwe kartbaan? Ik weet zeker dat je hier mensen zult vinden die je daarmee willen steunen.
|
|
Omhoog |
|
|
fietspomp
|
Geplaatst: wo feb 25, 2009 5:10 pm |
|
|
hallo ik ben dan inderdaad wat onhandig begonnen .alleen die man van kart parts moet zijn mond houden .want die stuurd dingen op waar die geen verstand van heeft .tja venray ook weer zo iets wat hebben we daar aan in noord holland ??? en regeltjes tja die zijn er om te breken dit land is ziek met zijn regeltjes . voor elk regeltje is er weer een regeltje . ik wordt daar zo moe van .en actie ? kom maar op met de actie ik loop er niet voor weg .waarom krijgen die buitenlanders wel een terrien (zwarte markt) waar veel herrie autos en troep is ??? die gasten krijgen wel alles voor mekaar ???? maar goed dit is waarscheinlijk weer onhandig en te recht streeks .en kort door de bocht .en frustratie ja tuurlijk alles wordt je af gepakt hier in dit kut land. ik kom hier niet mijn gall spugen hoor maar ik sta gewoon achter de karter .groetjes john
|
|
Omhoog |
|
|
Gerwin
|
Geplaatst: wo feb 25, 2009 5:57 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 29, 2007 11:06 am Berichten: 382 Woonplaats: Barneveld
|
Als jij in Noord-Holland woont kan je wel zeggen dat je niks aan een baan hebt in Venray maar daar gaat het niet om. Het ging hier om actie voor een nieuwe kartbaan. En die actie is er wel degelijk. En over dat Bas geen verstand er van heeft. Zou ik ook niet meteen zeggen als je de beste man niet eens kent.
Verder is het natuurlijk wel zo dat hier in Nederland allemaal regeltjes zijn. En dat het gewoon moeilijk is om een nieuwe baan te bouwen. Maar er zijn echt wel mensen die actie voeren.
|
|
Omhoog |
|
|
hvb83
|
Geplaatst: wo feb 25, 2009 10:34 pm |
|
|
Makkelijk om Bas af te fakkelen, voorlopig post hij hier wel vaak constructieve dingen, dus in die zin heeft hij inderdaad meer recht van spreken dan iemand die hier gewoon al in z'n eerste post alleen z'n gal op een vreselijk irritante manier komt spuien. Misschien heb jij niks aan Venray, de rest van kartminnend Nederland wel. De wedstrijdrijders omdat de kalenders van de diverse bonden daarmee wat meer ruimte krijgen voor een goede indeling, de concurrentie tussen banen onderling daarmee wat groter wordt en de startgelden daarmee misschien ook weer wat omlaag zouden kunnen (tja, altijd uitgaan van het positieve he? ) en er gewoon weer een uitdagende en kwalitatief goede baan bij komt. En de recreanten op hun beurt weer doordat ze dan vaker op een baan terecht kunnen waar het niet stervensdruk is met gasten die trainen voor een wedstrijd, baanhuren misschien wat minder snel stijgen en ze simpelweg weer een baan hebben om uit te kiezen. Nu heb je nog 3 serieuze banen over in dit land en dat is gewoon erg weinig, in alle opzichten. Ook raar trouwens, je klaagt dat niemand actie onderneemt, maar als jou vervolgens wordt gevraagd wat jouw actie is, dan vraag je van anderen wat zij voor iets hebben bedacht, omdat je dan wel mee wilt doen. Dat is niet helemaal het concept... Wat die buitenlanders ermee te maken hebben snap ik trouwens ook niet. Ben een keer door m'n vriendin meegesleurd naar Beverwijk, maar 95% was blank met een grote oorbel, blonde stekels, strak tshirt om het niet zo strakke lijf en luisterde naar de naam Jordy.
_________________ #4 Kings of Karting & TM cross voor de fun
www.c2n-telematchracing.nl
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo feb 25, 2009 10:51 pm |
|
|
Tja die regeltjes, die allemaal verzonnen lijken te zijn om de kartsport uit Nederland te doen verdwijnen, vindt hier niemand van ons leuk. Je zal meerdere topics vinden waarin mensen dat uiten, iedereen is het wat dat betreft wel met je eens. Aan de andere kant is het niet bijzonder handig om je frustraties te botvieren op mensen die het met je eens zijn, dat roept weer andere frustraties op en straks zijn we alleen nog maar bezig om ruzie te maken met elkaar ipv met de kartofobe medemens. Mocht je een probleem hebben met Bas zou ik dat gewoon even met hem zelf bespreken, mijn ervaring is dat er prima met de beste man te praten valt. Tenslotte gun ik elke buitenlander, Jordy, Indiaan, of weetikveel wie zijn of haar zwarte markt, de meesten van hen zullen ons ook wel een paar extra kartbanen gunnen.
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: wo feb 25, 2009 11:04 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
@ de beste stuurlui staan aan wal:ik denk dat er op dit forum meer ideen en acties gevoerd worden betreft kartbaan behoud, aanleg enz dan in de rest van heel nederland. en het lijkt me verstandig dat voordat je weer zulke opmerkingen gaat maken, eerst ff zoek functie aanklikt, intypt: behoud amsterdam, behoud de peel, steun aanleg almere, steun aanleg de peel, behoud 2-takt en nog meer. als er dan nog wat is dan horen we dat graag. p.s. met een extreem negatieve houding die jij hebt bereik je echt helemaal niets. mensen lachen er alleen om en gaan dan verder onder het genot van een senseo'tje. wij hebben allemaal het zelfde gevoel hier als jou over de nederlandse wetten en regels maar je zult merken door je een tikkie minder agressief op te stellen en mee te denken je veel meer bereikt. oja, welkom op het forum.. gr hendrik
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
Laatst bijgewerkt door Hendrik1985 op wo feb 25, 2009 11:09 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
willie
|
Geplaatst: wo feb 25, 2009 11:05 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
leuke discussie maar eh waar ging het ook maar weer over?? he David je bent de baan in Stadskanaal vergeten daar gaat ook wat gebeuren hoor? waarschijnlijk binnenkort meer duidelijkheid hoe het gaat worden MAAR!!!! er gaat zowiezo wat gebeuren daar dat de baan langer wordt is zeker maar hoe het allemaal gaat worden horen we binnenkort
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo feb 25, 2009 11:24 pm |
|
|
Ja het is zeker mooi dat ze in Stadskanaal die uitbreiding voor elkaar gekregen hebben, ook dat zal de nodige voeten in de aarde gehad hebben, wat zeker knap is. Toch lijkt me een compleet nieuwe baan uit de grond stampen nog net ietsjes moeilijker.
Maar goed het topic ging inderdaad over wieringemeer in noordholland, heb er helaas niet veel meer over gehoord.
|
|
Omhoog |
|
|