Auteur |
Bericht |
Clercqske
|
Geplaatst: wo maart 24, 2010 10:58 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
Hallo
Ik vraag me eigenlijk af hoe je aan een chassis kan zien dat deze overspoten, ook zou ik graag weten hoe je kunt zien of een chassis rechtgetrokken is. Kan je ergens te weten komen wanneer je kart geproduceeert is als je deze 2dehands koopt aan de han van zijn plaatje?
Mvg Damien
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo maart 24, 2010 11:05 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Het is vaak moeilijk te zien of een chassis is overgespoten. Soms helpt een beetje gezond verstand (ik heb een zwarte Birel), soms is het overspuiten slecht gedaan, of is de lak van een slechte kwaliteit (vooral gevoelig voor remvloeistof). Perfect overgespoten/gepoedercoate, en perfect rechtgetrokken karts zijn moeilijk te onderscheiden.
Een exacte datum is soms te zien aan een serienummer dat de fabrikant aanbrengt op het chassis, je zal dan wel even contact op moeten nemen met een dealer of de fabrikant zelf om na te gaan wanneer het chassis geproduceerd is.
|
|
Omhoog |
|
|
Beire
|
Geplaatst: do maart 25, 2010 9:41 am |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Wel opletten met de plaatjes die er op "geprikt" zijn. Die kunnen best wel van een ander type of jaar zijn.
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: do maart 25, 2010 3:59 pm |
|
|
Gekloot met plaatjes komt idd veel voor. Ook met o.a. illegale chassis.
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: do maart 25, 2010 6:13 pm |
|
|
En hoe zie je dan een geprikt plaatje? Rechtgetrokken chassis kan je dus nooit zien?
Zijn de stickers die vanvoor op je chassis geplakt zijn van het merk bv van crg of dergelijke moeilijk te verwijderen?
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: do maart 25, 2010 6:19 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Zijn de stickers die vanvoor op je chassis geplakt zijn van het merk bv van crg of dergelijke moeilijk te verwijderen? Nee dat zijn ze totaal niet
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: do maart 25, 2010 7:39 pm |
|
|
Gewoon met een hittekanon eraf halen zodat je geen lijmresten achterlaat!
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: do maart 25, 2010 10:16 pm |
|
|
oké bedankt voor de reeds beantwoorde vragen, als iemand weet hoe je een rechtgetrokken chassis herkent, of een plaatje die erna opgeprikt is, laat het me weten Damien
|
|
Omhoog |
|
|