Auteur |
Bericht |
Clercqske
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 10:38 am |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
hlo,
ik heb dus een gx 200 op een huurchassis, is goed genoeg om in mijn straat te rijden
gisteren heb ik dus iets meegemaakt.
ik rijd op mijn baan (300meter lang ongeveer) van 2 meter breed en met aan beide zijden een gracht (van 1.5meter diep), je voelt het waarschijnlijk al komen
ik rij op het rechte stuk, op topsnelheid, opeens schiet ik van de baan in de gracht, ik ben waarschijnlijk met een wil in het gras terecht gekomen en van de baan geschove toen ik in de gracht vloog ben ik nog 10meter doorgeschoven, moest ik 10 meter verder van de baan geschovenzijn was ik op een elektriciteitspaal gevlogen en wask waarschijnlijk heel zwaar gewond, nu heb ik niets.
ik lopen naar de buur, we proberen hem eruit te trekke maar met al die aarde erop weegt het enorm, hij zegt haal jullie heftruck, ik daarchter in de baan en mijn opa ook mee. hij had er al touwen aan bevestigd zodat we hem aan de vorken konden optrekken natuurlijk die heftruck zijn remmen werken niet meer, er was geen remolie meer op. mij opa wilt hem mooi aan de kant zette, maar de heftruck komt vast te zitten in de gracht en viel bijna omver op mijn kart, ik en mijn opa dus bijna 2 doden, daaropvolgen gaan we naar een boer die op zijn land werkte en die kwam met zijn traktor om de heftruck eruit te takele. natuurlijk we hadden geen touw dat sterk genoeg was, daar hebben we een garage afgelogen en 2 boeren  .
We kregen de heftruck er moelijk uit maar toen ie er eindelijk uit was kwam de kart, met zijn 5'en trekken we hem eruit zetten hem op het droge en wat merk ik, helemaal niets aan de kart zelf geen schrammetje, mijn directie nie krom echt ik vershoot en ik probeerde de motor weer in gang te trekken, direct starte hij.
Direct naar huis gereden, hem afgekuist enzo en ie staat weer zo proper als wat
Ik vind nu wel dat die huurchassis wel niet te breken zijn hoor  en die honda gx'n ze kunne wel traag zijn maar taaie beesten zijn het wel!!!
mvg Clercqn
|
|
Omhoog |
|
 |
Seb
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 10:46 am |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
haha klinkt als een grote ervaring.
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
 |
BeNeDu-Racing
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 10:59 am |
|
Geregistreerd: di maart 20, 2007 4:17 pm Berichten: 367 Woonplaats: Emlichheim
|
nou heb je mazzel gehad.
mvg Team Biland
_________________ Met vriendelijke groet, BeNeDu-Racing Stephan Osinga 0031-619822458 0049-59439853003 www.beneduracing.comCheck us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!
|
|
Omhoog |
|
 |
FDRTfred
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 3:52 pm |
|
Geregistreerd: di jan 16, 2007 7:00 pm Berichten: 77 Woonplaats: Geleen
|
ja echt wel wat een mazzel, had mijn chassis al kapot toen ik tegen een stoeprand vloog.
Groete fred
|
|
Omhoog |
|
 |
surion
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 3:55 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 01, 2007 11:25 pm Berichten: 7 Woonplaats: de haan
|
zeer spectaculair, en vooral veel geluk
van mij was t minder spectaculair, en had ook een stuk minder geluk (zie beginnersforum :p)
|
|
Omhoog |
|
 |
fastshadow
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 4:47 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm Berichten: 582 Woonplaats: Eindhoven
|
leuk topic man vooral dat belgs accent er in brengt een extra hoge comedie factor hahaha
_________________ burn rubber not your soul
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 4:56 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Dat zijn die dingetjes waarvoor je beter niet op straat kunt rijden.
Misschien is jouw huurkartchassis wel te stevig en kom je daardoor volgende keer wel die elektriciteitspaal tegen
Los van bovenstaande, geinig verhaal dat wel 
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 5:16 pm |
|
|
ja moet zegge die chassis zijn niet te doen  ja heb wel geluk gehad maarja
en spreke wij belgen met zo een anders accent dan de nederlanders in het schrijven?
MVG Clercqn
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 6:57 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
dat zijn de nadelen van op straat rijden
verder echt wel grappig
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
lkooman
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 9:24 pm |
|
Geregistreerd: di apr 18, 2006 8:20 pm Berichten: 62 Woonplaats: Middelharnis
|
Haha, dacht dat ik in een boerendorp woonde, maar dit slaat alles!
Zou eigenlijk moeten zeggen dat je dat ook niet moet doen, maar het klinkt buitengewoon grappig 
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 9:58 pm |
|
|
niet moeten doen? wrm niet? het is toch maar een straat?  en niemand heeft er last van ja. tss
|
|
Omhoog |
|
 |
Roger
|
Geplaatst: wo apr 11, 2007 10:01 pm |
|
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 1:39 pm Berichten: 216 Woonplaats: @nl
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: do apr 12, 2007 9:03 am |
|
|
mja je zegt testen, ik test niet hoor, ik rijd altijd in mijn straat samen met mijn vriend die dan rijd met zijn camino.
Mijn ouders hebben gwn geen tijd om mij naar een circuit te voeren, en geef toch to het is toch beter om met een huurchassis van al wat jaartjes in een straat te rijden dan wanneer je met zo een heel nieuw chassis op de baan rijdt é, een huurchassis is gewoon steviger, denk ik en ben ik zeker van, je moet toch ook geen motor van 30pk op je kart hebben om in een straat te rijden? een gx 200 is goed genoeg geloof me maar
en ik draag !!!! ALTIJD !!!! beschermende kledij, helm, overall, handschoenen, moet zeggen achter die crash zag mijn helm er mooi uit hoor, helemaal vol met modder, maar hij is niet kapot, echt draag atlijd een helm !!!
mvg Clercqn
|
|
Omhoog |
|
 |
pulles
|
Geplaatst: do apr 12, 2007 10:06 am |
|
|
ik vind het niet grappig en gewoon dom!