Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: kartbaan pottendijk
BerichtGeplaatst: ma jun 19, 2006 11:07 am 
David leek het handig als ik het vroeg in het forum..:P
Nou ik heb laast op kartbaan pottendijk gereden.. en de baan is compleet verandert.. er zit nu een quad baan midden in de kartbaan.. ofzich wel jammer want was wel mooi stukje bochte werk... Nu is mijn vraag op de ronde tijden wat is de korte en lange layout zit daar die quad baan mee gerekent? ooohja als er mensen zijn die kartbaan pottendijk beheren of er iets mee te maken hebben.. ik vind ut jammer dat er een quad baan gemaakt is;)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 19, 2006 5:21 pm 

Zondag nog ff wezen rijden op Pottendijk, voor het eerst met de Dino/Tibi kart, zie forum... Het was echt geweldig, kart liep echt super, dus druk gemaakt om niets... Reed rondetijden van hoge 44-ers... Moet zeggen dat de baan inderdaad voorheen mooier was, maar ieder wat wils, dus daar hoort ook een quad baan bij....

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 20, 2006 11:29 am 
ja oke.. het is nu meer een snelle baan geworde is best mooi:P maar wat zijn de ronde tijden dan van ´´De snelste ronde tijden´´ er staat in die lijst korte en gewone/normale layout wat houd dat in? ik heb laast dan op die baan gerede met die quad baan erin en vroeger daarvoor heb ik daar gerede met die oude mooie baan toen nog.. dus wat is wat?
en:

vossie112 schreef:
Zondag nog ff wezen rijden op Pottendijk, voor het eerst met de Dino/Tibi kart, zie forum... Het was echt geweldig, kart liep echt super, dus druk gemaakt om niets... Reed rondetijden van hoge 44-ers... Moet zeggen dat de baan inderdaad voorheen mooier was, maar ieder wat wils, dus daar hoort ook een quad baan bij....

Wat voor blok rijd je?

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 20, 2006 2:14 pm 

MET de quad baan = korte baan (omdat er dus een bocht minder is)
zonder Quad baan (''vroeger'') = lange baan

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 20, 2006 3:04 pm 
Dus komt erop neer dat de lange layout weg kan?? ( van site ) ik denk zelf dat het zo blijf

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 20, 2006 3:09 pm 

Denk het wel, volgens mij als de lange layout nu wordt gereden is het veel te krap. je hebt totaal geen uitloop. Als je daar de baan afvliegt lig je ergens tussen de quads.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 20, 2006 3:13 pm 
als je nu de lange layout zou rijde dan lig je tussen planke hout en hekjes :P lijkt me niet echt prettig!

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 20, 2006 5:11 pm 

ja oke.. het is nu meer een snelle baan geworde is best mooi:P maar wat zijn de ronde tijden dan van ´´De snelste ronde tijden´´ er staat in die lijst korte en gewone/normale layout wat houd dat in? ik heb laast dan op die baan gerede met die quad baan erin en vroeger daarvoor heb ik daar gerede met die oude mooie baan toen nog.. dus wat is wat?
en:

vossie112 schreef:

Wat voor blok rijd je?

DINO 125CC Watergekoeld...

Gr. J.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 20, 2006 7:29 pm 
oke:P ja ik ben er laast geweest toen was die quad baan eral :P en inderdaad het is nu wel snelle baan:P maar nu is er wat minder bochtenwerk:( :P maar toch moet je wel genoeg ervaring hebben daarvoor:P als je snel wil gaan:P

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 20, 2006 9:19 pm 

zoals ik hierboven al had gezegt.:

MET de quad baan = korte baan (omdat er dus een bocht minder is)
zonder Quad baan (''vroeger'') = lange baan

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 21, 2006 10:59 am 
ja dat begrijp ik.. :P ik hoop dat ze die domme quad baan weg halen.. het is mooi voor hun inkomsten.. maar ja.. toen ik er was heb ik NIEMAND op zo quad zien rijden ja alleen die baas.. zo baantje wil ik ook wel hebben.
De hele dag op zo Quad rond rijde:P EN DAAR WORDT JE NOG VOOR BETAALD:P

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 21, 2006 11:56 am 

ik reed op Pottendijk met de nieuwe layout 42,19

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 21, 2006 3:05 pm 

@ ST

haha , bij mij precies hetzelfde.. die baas reed de hele dag op de quad. verder die dag niemand. (hij reed meer op 2 wielen dan 4)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 21, 2006 4:16 pm 
ja daarom :S hele baan aangelegt denk dat het meer geld gekost heeft dan dat die er aan verdient en heb je die huurkarts gezien ik denk dat me buurjongen op me z'n skelter nog bij houd die 10 minuten :P En wat ik ook zo stom vindt ze laten daar de hele dag die motor blokken draaien van de huurkarts :S

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 21, 2006 4:19 pm 
Jeroen Eggink schreef:
ik reed op Pottendijk met de nieuwe layout 42,19

Ik weet zelf niet hoeveel ik gerede heb was met een ehmm:
Een oud collega van me vader en daar de zoon van:P
was ik aan ut karte:P die heeft standaard 390 :P Maar ging om de gezellig heid he:P maar ik reed de dag toen was er iemand die niet kon schakelen en sturen te gelijk die keert om en ik zat erachter.. en ik rijd zo me achteras krom :cry: ...

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende