Auteur |
Bericht |
leonzuid
|
Geplaatst: za okt 08, 2016 12:46 pm |
|
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 7:54 pm Berichten: 262 Woonplaats: Nijverdal
|
Mijn zoon heeft een tijdje met een comer s60 gereden, maar omdat het wel iets harder mocht gaan hebben we deze verkocht. Nu zijn we aan het kijken naar een andere kart, maar zitten we nog te twijfelen met welke motor hij gaat rijden. Hij rijd geen wedstrijden, misschien in de toekomst wel. Ik ben aan het kijken naar een parilla 60cc een gx160 en een micromax maar kan niet echt een keus maken. Misschien dat jullie mij hierin kunnen helpen. Wij komen uit twente mijn zoon is 8jaar en sleutelen is geen probleem. We rijden meestal in Emmen Stadskanaal en Eefde, Oldenzaal is ook een optie maar dan moet het een 4takt worden. Ik hoor graag jullie mening, mocht je nog wat leuks hebben staan laat het maar weten
|
|
Omhoog |
|
|
RaVer
|
Geplaatst: za okt 08, 2016 4:39 pm |
|
Geregistreerd: do nov 10, 2011 11:28 am Berichten: 405 Woonplaats: Westervoort
|
Persoonlijk zou ik voor een rotax gaan. Deze kan je samen met je zoon mee laten groeien. Micromax kan geupgrade worden naar een junior en een senior.
|
|
Omhoog |
|
|
bobdebouwer
|
Geplaatst: do dec 08, 2016 1:20 pm |
|
|
Beste
Ik zou gaan voor een gx160 en dan gk4 rijden Kan je zoon mooi groeien in t wedstrijdrijden. Kom maar eens langs in oldenzaal. Daar rijden de jongens van bult ook met zo'n kart. Mooie en eerlijke klasse met weinig onderhoud!
|
|
Omhoog |
|
|