Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za maart 30, 2013 5:55 pm 

Heb nog even een stukje uit het topic over Pottendijk hier geplaatst om dat topic zuiver te houden...

willie schreef:
Overigens vind ik dat het verhaal niet in deze topic past

Ja, dat vond ik bij nader inzien ook, vandaar dat ik het topic over de veranderende moraal heb opgezocht en het daar heb geplaatst.

joris schreef:
ik vind ook wel dat je niet zomaar aan andermans spullen hoeft te zitten

Helemaal mee eens hoor. Is ook een beetje lastig uit te leggen, maar het was ook niet zo dat ik echt aan die kart zat. Ik zag de pedalen en vond dat op zich een mooi stukje techniek. Licht en mooi vorm gegeven, heel anders dan de vroegere gladde pedalen. Door het relief schoot het gewoon door me heen dat ze ook wel een stuk stroever zouden zijn en ik raakte toen even het oppervlak aan.
Als iemand dat bij mijn auto of kart had gedaan had ik in elk geval niet zo vijandig gereageerd. Stel je voor dat je voor zo iemand rijdt en hij vind dat je sneller aan de kant moet of je rijdt achter hem en maakt in de regen een rem foutje. Die gaat je staan opwachten in de pitstraat of rost je van de baan af.
De moraal van het verhaal is ook eigenlijk meer dat ik schrik van die houding en had verwacht dat liefhebbers onder elkaar wat toleranter zouden zijn. Helemaal als er totaal geen druk of drukte is. Zo doen wij dat zelf altijd wel.

John

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 30, 2013 5:56 pm 

Hallo John,
Weet niet of je in de buurt woont van eindhoven maar over een paar weken (28april) is de kartforum meeting.
Komen dus veel mensen van het forum waaronder ik.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 30, 2013 7:19 pm 

Wow, dat is nog een hele maand wachten... :mrgreen:
Lijkt me een goed idee, kan op het moment helaas niet op mijn andere laptop waar de planning op staat. Of wacht, mijn vrouw en Nick zijn dan al in Eindhoven bij kennissen voor een voetbal wedstrijd in het locale stadion (ja ik heb een vrouw die voetbal gek is, ik zelf niet). Moet te regelen zijn.

John

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 30, 2013 9:44 pm 

ik ben er niet bij geweest en ik zou zou zlf ook niet zo reageren denk ik

maar goed de forum meeting is meestal wel een mooie dag om te komen kijken

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 30, 2013 11:02 pm 

Kijk, we kennen de situatie niet precies..
Ik ben wat dat betreft vrij divers in mijn reacties. Het stukje 'aankomen' vind ik altijd een heikel punt.. Ik kom ook niet aan de borsten van een willekeurige vrouw omdat die er toch net iets anders uitzien dan die van mijn vriendin.. :lol: Even gerelateerd aan karten, er staan wel eens van die grappenmakers (zie zelf niet karten maar gewoon voor de gein komen kijken) die op je laptimer gaan staan drukken omdat hij toevallig aanstaat en heb er zelfs ooit eentje meegemaakt die mijn kart stond te starten toen we in de camper zaten.. daar ben ik niet zo van!

Komt er een vader met zijn kind (of dat kind nu 3 of 12 is) en hij toont belangstelling en dat jochie of meisje staat daar met twinkeloogjes dan mag hij/zij van mij altijd even instappen, zet ik hem van de bok af en maak ik een geintje dat hij of zij (afhankelijk van zijn/haar leeftijd) over een paar jaar niet te hard moet gaan rijden want dan heb ik nog meer concurrentie!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 02, 2013 10:31 pm 

Denk dat dit ook voort komt uit de angst van mensen om hun spullen kwijt te raken. De mannen die spullen achterover willen drukken komen vaak ook van te voren een kijkje nemen (met camera voor doen als onschuldige camera man?). Beetje interesse is wel beter dan direct gemoel inderdaad haha

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 02, 2013 10:41 pm 

Mag hopen dat dit toch niet met karts het geval is? Kan me voorstellen dat duurdere auto's dan eerder doelwit zijn?

John

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 04, 2013 8:45 am 

Kart verkoop je makkelijker zonder papieren en staat ook lang niet altijd zo goed beveiligd als een auto. Ben bang dat het op de kartbaan ook gebeurd. Kart, gereedschapkar etc is ook interessant voor die kl**tzakken

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 10, 2013 1:13 pm 

http://www.youtube.com/watch?v=RflkrKGD40o
Kijk eens op 3:22 minuten !

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C

Afbeelding
Facebook.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 10, 2013 2:19 pm 

Jordan Lennox Lamb heet die kerel. Is daar wel voor gestraft geweest geloof ik :)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 10, 2013 2:20 pm 

Citaat:
Is daar wel voor gestraft geweest geloof ik

Begrijp ik. Dan vind ik het toch beter om iemand een duwtje te geven in plaats van erop te gaan rammen

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C

Afbeelding
Facebook.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 10, 2013 3:13 pm 

Ach je hebt toch een helm op?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 4:26 pm 

Is wel een beetje Pottendijk eigen?
Laatste KSV wedstrijd was ook erg agresief op Pottendijk, pappa's met de duimen naar beneden aan de baan (tegenover kinderen?? beetje verstand!) weet niet wie het was, hoorde bij 1 of ander fotografe. Weer andere papa's die verhaal komen halen en dit hoog opspelen bij iemand van de organisatie. Het leek bijna wel formule 1, net of er er een miljoen te verdienen was. S,avonds bij de prijsuitrijking was er ook weer iets met een jonge welke werd uitgelachen omdat deze maar 1 oog heeft en perongeluk iets omver liep. Dit gebeurde notabene ook nog eens door iemand van de kartbaan zelf, of iemand die daar in de kartwinkel staat, die meneer met de duimen was daar ook weer bij.

Ik kom daar niet weer, in iedergeval niet met kinderen, onderweg in de auto hadden ze het er nog over, waarom die pappa's zo raar deden.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 9:36 pm 

Citaat:
Is wel een beetje Pottendijk eigen?

Wat een belachelijke reactie!!!!!
Incident heeft niks met pottendijk te maken maar met mensen die daar rijden.en de organisatie die daar de baan huren.
Voor het zelfde geld rijden die mensen op berghem en gebeurt daar het zelfde is dan die baan ook slecht????
Je zou eens moeten kijken bij de recreatiewedstrijden die daar gehouden worden en hoeveel positief werk daar verzet wordt door de baaneigenaren.
Daar is een sfeer van lekker met z`n allen racen onder het motto leven en laten leven.

Dus als je nog eens reageert doe het dan wel op gronden die juist zijn en niet zo maar wat roepen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 10:06 pm 

Nergens zijn de lontjes korter dan wanneer we achter de computer zitten lijkt het soms.
En dan moeten we nog gaan karten ook zonder elkaar de nek om te draaien :P

Blijkbaar is het dus niet Pottendijk eigen, nou mooi toch dan. Kan Reptile de volgende keer gewoon nog een keertje terug komen met de kids als die vreemde papa's er niet zijn :)

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende