Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 118 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2007 7:47 pm 

Iets meer info zou een hoop duidelijk maken, of ben je echt pissed.

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2007 7:55 pm 

mischien een foto :whistle:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2007 8:05 pm 

ok fart ik zal mn zegje maar ff doen we kwamen om 11.30 aan op de peel (oom van me,een goede kart maat en ikzelf ,alledrie met kart)
na wat voorbereidingen zijn we rond 12.15 de baan opgegaan.Overegens was dit onze eerste x op venray met eigen kart.
eerst maar eens de baan verkennen en wat een asfalt zeg :shock: of ze er de trekkie trek wedstrijden houden.de eerste ronde reed ik nog rechtdoor richting de 2e oval en merkte dat iedereen ineens achter me weg was ,dus ik had ergens een afslag gemist .tis wel een uitdagende baan met waar je veel techniek en conditie nodig hebt.mijn conditie was niet alte best maar dat ook zo zn redenen.
aan toen ik mn banden en mn motor een beetje op temp. had begon ik aan mn 3e ronde en alles leek in orde te zijn,afstelling bandenspaning alles.
net toen ik mn ronde tijd had neergezet 52.25 mn eerste snelle ronde brak bij het insturen van een bocht mn rechter fusee af waardoor ik spinde en het einde verhaal was.
dus 30 euro baanhuur en 3 rondjes is 10 euro per rondje :P
maar daar baalde ik echt van als het nu aan het einde van de dag was gebeurt maakte me dat niet uit maar niet na 3 rondjes.
tis net of de kartsport me niet meezit heb gewoon te veel pech laatste tijd.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2007 8:12 pm 

Hmmmz ja dat is kl*te, in Berghem krijg je een vrijkaartje mee zodat je de volgende keer gratis terug kunt komen (mits je kunt aantonen dat je pech hebt in het begin van de middag).

Beetje overbodige vraag: Je had dus geen reserve fussees bij?

Wij gaan ook vaak met meerdere rijders karten, en mocht er onverhoopt (gebeurt eigenlijk nooit) iets kapot gaan, dan laten we diegene in een van de andere karts rijden, (om de beurt dus, 3 kwartier achter elkaar rijden houd nl geen van ons vol :P ) maar ik snap dat je baalt als een stekker.

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2007 8:19 pm 

ik heb ook in de rotax max van mn oom gereden dus dat maakte niet veel uit en geld kreeg je ook niet terug ik had van joris een fusee kunnen passen maar ik heb een crg en wist niet of dat allemaal goed ging uitpakken met de hoek enzo omdat crg toch want ander spul heeft ,het waren niet dezelfde fusees.
het leuke komt nog :P
mn oom had de kart geleend van zijn baas en die had de accu niet opgeladen dus moesten we die met een andere accu starten en later toen de eigen accu bijna leeg was reed hij niet goed meer omdat we begrepen hebben dat de motor konstant stroom nodig heeft.
maar evengoed wel op de rotax max gereden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2007 8:23 pm 

nuno,

erg jammer om te horen dat je schade met je kart hebt en nog niet eens fatsoenlijk een lekker dag hebt kunnen rijden.
hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2007 10:06 pm 

het zat je niet mee nuno

ik kwam ook rond 11.30 op de baan aan kartje opgebouwd en toen ik um wilde starten had die al niet zoveel zin maar omdat het baasje het langer volhield en omdat gerd braam met een externe starter dreigde kwam er toch leven in. na een paar rondjes gereden te hebben kwam ik toch tot de conclusie (zoals vele mij al verteld hadden) dat 12 80 veel te lang is voor venray toen maar een 86 achter gemonteerd weer rijden weer slecht starten maar het rijden ging stukken beter motorje liep lekker en pakte goed op na weer wat rondjes ff wat gaan drinken in de kantine daarna vol goede moed weer maar us rijden want lichamelijk ging het best goed maar helaas er was geen leven meer in het motorje te krijgen :(

ik moet nog ff uitzoeken wat er nou aan de hand was want hij heeft toch altijd makkelijk gestart

ik heb wel nog ff in de van kart van markg (ik dach dat dat je forum naam was toch) met de k9b spec dat liep wel erg lekker volgende keer dat ik ga rijden neem ik de icc ook weer us mee daar licht alweer teveel stof op

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2007 10:13 pm 

Dan hier even het verslagje.

Vandaag dus Kartforummeeting 4B op Venray (4A was natuurlijk vorige week op Amsterdam :P).
Ik was er om kwart voor 12, en bleek nog een van de laatste te zijn ook, de rest was er allemaal al.
Er waren toch nog wat mensen gekomen, ik zal zoals bij elke meeting even een lijstje maken van de mensen die aanwezig waren:
-Joris
-Nuno (en zijn vader of oom of collega ofzo, en een collega of oom of vader ofzo)
-Bas&Co
-Dick
-Ross1961
-MarkG
-David

Het weer zag er niet al te best uit, maar op een enkel spatje na hebben we geen noemenswaardige regen gehad, de baan werd er nieteens nat van. Pas toen de meesten al klaar waren met inpakken begon het een beetje te motregenen.
Erg druk op de baan was het niet, dus we konden lekker rondjes draaien.

Nu is Venray nogal inspannend, dus meestal waren dat hooguit 10 rondjes achter elkaar (in mijn geval dan) waardoor er tijd genoeg over bleef om te kletsen, in de kantine te hangen, langs de baan te kijken naar de verrichtingen van anderen en natuurlijk wat te sleutelen.
Zelf hoefde ik gelukkig niet veel te sleutelen, heb alleen de achterkant wat smaller gezet, maar dat gold helaas niet voor iedereen.

Zoals Nuno al schreef werd hij helaas ook dit keer achtervolgd door de pechduivel, en brak al na een paar rondjes zijn fusee af. Ook Joris had de nodige ellende met zijn Sevel L4 die niet goed wilde starten, wat ik wel jammer vond want ik had em graag eens goed in aktie gezien.

Ik had zelf dus weinig problemen (en ook zowat geen last van mijn verkoudheid meer), al liep de kart niet helemaal netjes door op het rechte stuk. Het duurde wel behoorlijk lang voordat ik de baan weer een beetje door begon te krijgen, en toen dat eenmaal zover was vonden sommige spieren het eigenlijk al lang welletjes :P
Helaas niet in de 49ers kunnen rijden maar blijven hangen op een lage 50er.

Ross kwam ook nog even langs om een praatje te maken en wat fotootjes te schieten, ik ben erg benieuwd of ze gelukt zijn. Zelf heb ik ook wat fotootjes gemaakt dus die zal ik meteen even posten (later maak ik er eventueel een nette fotopagina van zodra ik de foto's van Ross heb).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2007 6:12 pm 

gelukkig hebben jullie geen zwaarte regen gehad :D
En jammer voor Nuno dat zijn fusee over brak :?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2007 7:11 pm 

Gisteren voor het eerst met m'n nieuwe blok voluit kunnen rijden,ging wel lekker maar ik had het idee dat ik er niet alles uit kreeg wat er in het blok zat.De eerste paar ronden rustig aan gedaan om wat op te warmen en daarna kunnen knallen, ik kwam alleen maar tot 14500 toeren terwijl ik toch het idee heb dat dit blok(iame 100cc watergekoeld) toch wel een 18000 toeren moeten kunnen draaien, de tandwielverhouding is volgens mij toch goed 10/85.Misschien iemand hier een oplossing voor.
Voor de rest een mooie dag,redelijk tot goed weer veel ronden gereden en geen stukken. Volgende keer ben ik er weer bij. Mijn vrouw had nog wat gefilmd maar hoe krijg ik die geplaats dat ik ze kan laten zien.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2007 7:30 pm 

Nu ik je avatar zie heb ik je wel de parkeerplaats op zien rijden, maar wist niet dat jij het was :P

Filmpjes kan je hosten bijvoorbeeld op youtube, en dan hier een linkje posten.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2007 7:35 pm 

Ja dat was ik, ik ken alleen bas van gezicht en volgens mij herkende ik joris aan z'n auto.Ik ga morgen proberen of dat ik het filmpje erop krijg nu geen tijd meer moet zo gaan werken.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2007 9:16 pm 

David,

Leuk verslag en leuke foto's.
Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad.

Wat jammer voor Nunon en Joris... maar ja, ik ken dat.. vorig jaar had ik bij iedere keer rijden wel wat waardoor ik niet verder kon rijden.

hopen dat het weer snel opgelost wordt en wellicht dat er voor de winterinval nog een keer gekart gaat worden ???

Zoniet..... "Sweat dreams for your kart " See you in April 2008.

Thx

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2007 9:18 pm 

april?
misschien eerder mits het weer het toe laat.
of niet paulo?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2007 9:34 pm 

Iedereen kan rijden wanneer hij/Zij wil.....

Maar een 1e Forummeeting voor April 2008...??? neen dat gaat niet gebeuren ben ik bang.

thx

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 118 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende