Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 190 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2005 9:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
Ron jij weet hoe het allemaal gaat.........

_________________
VRK Las Vegas - Honda VT400-GT (26pk)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2005 9:25 pm 

Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:20 pm
Berichten: 479
Woonplaats: Leeuwarden
alle 8 sponsor zijn waren voor mij onbekenden, had met niemand van de bedrijfen contact.(met uitzondering van Audio Selectief mijn vader had hier audio apparatuur gekocht en dit was de enigste link)
de band met Audio Selectief is verder en verder gegroeit hun sponseren mij al 3 jaar en heb er ook voor school stage gelopen, de stage heeft mij tevens een sponsor opgelever, ergens in de stage komt de BIG BOSS van Hifi 4 You bij ons in de zaak Audio Selectief,(wist van te voren nog niet dat ik aan karten deed laat staan dat ie mijn baas kende) met deze meneer kom ik aan de praat het gaat eerst over audio, maar later gaat het over mijn verdere hobby.
ik vertel het een en het ander over mijn hobby en mijn sponsors, blijkbaar vindt ie het interesant en vraagt wat dat op jaarbasis kost, en ik geef hem wat voorbeelden wat er mogelijk is, hierop reageert hij van dat vind ik interesant en nog geen 10 later is het contract ondertekent.
in deze zelfde stage werd ik gebeld door Reineman watersport, die van een andere sponsor Cucina Gilberto het een het ander had gehoord en zelf er ook misschien interese in had, ik heb deze meneer het een en het ander verteld en de zelfde middag ben ik er nog heen gegaan, en hebben we het contract rond gemaakt.
de rest van mijn sponsor heb ik zelf gezocht, door er heen te gaan en versschillende dingen te laten zien.
ik heb in vier jaar tijd nog maar 1 keer gehad dat een sponsor er mee ophield.(dit kwam door de verhuizing van het bedrijf)
de meeste sponsor staan er al meer dan een jaar op en andere al vanaf het begin.
en een sponsor hoeft ook niet persee uit de autohoek te komen, kijk maar naar mijn lijstje!
kortom een sponser hoeft geen bekende te zijn. het is net hoe je het allemaal op de kart neerzet hoe je je sponsor op de hoogte houd.
wat ze er voor terug krijgen vanaf jouw kant aan foto's, kalenders, raceverslagen, klokje, sleutelhanger enzevoort enzevoort.

_________________
een ongelijk zit in een klein hoekje jammer dat de aarde rond is.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2005 9:26 pm 

Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:20 pm
Berichten: 479
Woonplaats: Leeuwarden
alle 8 sponsor zijn voor mij onbekenden

sorry voor sommige foutjes

_________________
een ongelijk zit in een klein hoekje jammer dat de aarde rond is.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2005 10:25 am 
Ben ik echt niet met je eens. In prinicipe krijgen ze natuurlijk helemaal niets terug hé. De meeste sponsors sponsoren voor de naamsbekendheid en niet voor je sleutelhanger. Karten komt niet op tv en weinig in de bladen dus 't levert weinig op.

Voor een paar duizend euro minder kunnen ze ook een dartteam volledig in het nieuw steken die op elke plaats in de regio komt. Goedkoper en effectiever


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2005 10:53 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm
Berichten: 1359
Woonplaats: Fijnaart
helemaal mee eens
alle gemotoriseerde sporten komen ,op het hoogste niveau, niet op tv of wat dan ook

_________________
Driften kost tijd [-X , het is alleen zo leuk 8-[


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2005 12:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm
Berichten: 1303
Woonplaats: Nuland
Energy 390 schreef:
Ron jij weet hoe het allemaal gaat.........


Klopt volkomen......ik weet hoe het allemaal gaat......denk dat ik maar een managementbureau op ga zetten dan kan ik mijn "kennis" ook aan anderen overdragen.....bedankt dat jij mijn voorgevoel bevestigde Energy 390 :)

_________________
Koos Kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2005 6:52 pm 

Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:20 pm
Berichten: 479
Woonplaats: Leeuwarden
het is niet alleen die sleutelhanger het gaat om het totaal beeld dat goed moet zijn, en soms zijn het de kleine dingetjes!

_________________
een ongelijk zit in een klein hoekje jammer dat de aarde rond is.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2005 10:49 am 
Voorbeeld:

Voor € 500,- is een hele dartclub aangekleed en spelen zij elke week!! in een café in de buurt en hebben ook nog veel toeschouwers die uit de buurt komen.

Voor € 2000,- sponsoren ze een rijder die 1 x in de maand een wedstrijd heeft ongeveer 100 km van zijn bedrijf af(meestal). Toeschouwers komen niet in de buurt van het bedrijf. Als men puur kijkt wat men er voor terug krijgt zoals jij zegt kiezen ze niet voor het sponsoren van een rijder.

Natuurlijk heb je uitzonderingen, er zijn namelijk ook bedrijven die het gewoon doen voor de lol of 'rijkere' mensen die toch genoeg geld hebben. Mijn sponsoren krijgen/kregen een nieuwsbrief,foto's via de mail, 1 echte foto en inderdaad nog wat kleinigheidjes maar het volgende jaar stopte ze toch echt met sponsoren.

Kortom: Je verhaal kan nog zo goed zijn vind maar een gek die je sponsort (d??) !


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2005 8:35 pm 

Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm
Berichten: 268
Woonplaats: Oud Turnhout
Ik ben ook nog op zoek naar sponsers maar ik moet echt goed lulle want met mij erelijst kom ik er niet

_________________
ERPO Racing Karts

JJD - Racing


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2005 8:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm
Berichten: 1303
Woonplaats: Nuland
Ik zou er normaal met mijn lijstje ook niet komen.....
Gelukkig heb ik de afgelopen weken een supercontact opgedaan wat hopelijk omgezet wordt in een supercontract.....mocht dat doorgaan...(moet ik natuurlijk wel een goed budget hebben) dan gaan we rond Oktober al testen en zetten we de samenwerking voort in 2006.....Samen met dit superteam ga ik proberen om het budget bij elkaar te krijgen zodat ik rond Juni 2006 aan de top sta binnen mijn klasse...

Had ik die kans niet gekregen....dan was het sowieso dat ik in verval raak en geen sponsors meer vindt en is alles dus afgelopen!

_________________
Koos Kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2005 9:36 pm 
Mijn erelijst is ook maar bescheiden, misschien heeft het daarmee te maken dat ik niet zo'n hoog budget had!


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2005 9:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 11, 2005 10:39 am
Berichten: 1168
Woonplaats: Harmelen
hahaha bescheiden erelijst?

De halve kartwereld kent je :wink:

_________________
Kartnieuws.com journalist
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2005 9:07 am 
Komt omdat ik een groene helm heb, niet door me prestaties..:P


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2005 9:27 am 
Unknown User schreef:
The Iceman schreef:
ja dat heb ik van jou mooi over genomen he

dames en heren mijn dank aan Gecko
:D:D:D:D


nee zonder gekheid, dat is echt een goede manier. Je moet je sidepod in blokjes verdelen (ik doe het 12,75x4,75 cm, daar kunnen er 40 van op) die verkoop ik voor 160 euro per stuk, daar krijgen ze dan nog heel veel andere dingen bij (Die voor mij zo goed als gratis zijn).



Hé, dit plan had ik vorig jaar ook en het werkt maar half. De stickers zijn heel duur om te maken en niet iedereen staat in de rij voor zo'n blokje. Komt nog iets bij dat zo'n klein formaat moeilijk is te lezen. IK had 8 vakjes van € 500 (sommige iets meer) en de stickers kreeg ik gratis.

http://www.reneoud.nl/images/fotos/16oktober/4.jpg


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2005 2:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 11, 2005 10:39 am
Berichten: 1168
Woonplaats: Harmelen
Jah, ik ben er ook achter gekomen dat het niet echt werkte. Het was het plan om met die stickers dit jaar te werken... maar veel bedrijven zeggen jah en dan inene toch maar niet... erg klote is dat.

Kortom: Sponsors zoeken in de kartwereld is bijna een onmogelijke opgave.. en als je ze krijgt dan moet je echt resultaten neer hebben gezet of het moet via kennissen gaan.

Succes met de zoektocht!

_________________
Kartnieuws.com journalist
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 190 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David