Auteur |
Bericht |
xx colin xx
|
Geplaatst: do feb 09, 2006 2:39 pm |
|
|
kun je nog stemmen dan ?
ik krijg niks gevonden op die wazige pagina.
_________________   [img]
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: do feb 09, 2006 3:09 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
is reeds verlopen ben ik bang, dit loopt al een tijdje...
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
kartfanatics.nl
|
Geplaatst: do maart 02, 2006 8:31 pm |
|
|
Er wordt in de gemeente Venray een referendum gehouden over de kartbaan. De gemeente wil het circuit graag behouden maar de provincie wil dat niet.
Meer informatie (details waarom circuit eigenlijk weg moet) zie in de link - blijf je ook up-to-date aangezien ik in de gemeente Venray woon, uiteraard 'Ja' zal stemmen voor behoud en daar het laatste nieuws m.b.t. referendum zal bijhouden.
Referendum is op 7 maart - tegelijk met de gemeenteraadsverkiezingen.
_________________ www.kartfanatics.nl - de site voor fanatieke karters!
|
|
Omhoog |
|
 |
......
|
Geplaatst: do maart 02, 2006 9:13 pm |
|
|
Gaat die baan dan weg?
Of wordt die dan verplaats?
En er zit toch ook een crosbaan naast of heb ik dat verkeerd?
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do maart 02, 2006 9:15 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Zou zeggen lees het topic even door.
|
|
Omhoog |
|
 |
......
|
Geplaatst: do maart 02, 2006 9:22 pm |
|
|
Heb ik gedaan... maar het is toch in een omgeving neergezet waar amper mensen wonen???
alleen maar bos?
Maar ik zie het woordje verdwijnen dus gewoon weg...??
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do maart 02, 2006 9:29 pm |
|
|
Oh ja, dat was in een ander topic geloof ik.
Het ligt niet in een bos, maar wel ergens op het platteland met weinig bebouwing in de buurt (paar boederijen enzo). Er ligt inderdaad ook een crossbaan naast.
Wat ik me ervan kan herinneren is dat het circuit eigenlijk illegaal gebouwd is, zonder de benodigde vergunningen, en dat het nu niet samengaat met het bestemmingsplan. Daarnaast schijnt het ook niet te voldoen aan milieuwetten enz.
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do maart 02, 2006 9:33 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
......
|
Geplaatst: do maart 02, 2006 9:34 pm |
|
|
Ik kan me alleen herinneren dat er veel bomen stonden weet niet of dat nog zo is...Maar hoe oud zal die baan wel niet zijn als die illegaal is gebouwd!?!?... ze moeten hem vooral niet weg halen want er zijn al zo weinig kart banen in nederland als je het een bietje bekijkt er zijn er maar.. 13 banen waar je echt kan rijden, met eigen kart.
er moeten er meer bij komen als weggaan maar ondanks dat stomme gezeik met die mileu problemen.
Gaan ze het over dat misserige beetje uitstoot van karts aan pakken.
Ze moeten die 80 km wegen weg halen.. dat kost het meeste vervuiling.
maar ja  De baan moet dus gewoon blijven.
|
|
Omhoog |
|
 |
kartfanatics.nl
|
Geplaatst: vr maart 03, 2006 11:13 am |
|
|
De baan is al 30 jaar oud. Het heeft geen vergunningen en tot op heden gedoogd (we wonen immers in Nederland). Dat het illegaal is is niet het grootste probleem. Dat is dat het in een EHS ligt.
Het gaat totaal niet om milieuvervuiling of geluidsoverlast. Puur bureaucratisch gezeik omdat het circuit langs een vliegveld ligt, voor dit vliegveld is het bestemmingsplan wel aangepast.
|
|
Omhoog |
|
 |
RJ
|
Geplaatst: vr maart 03, 2006 12:15 pm |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
Zullen we hun ruimteopslurpende golfbanen dan ook maar ff omploegen en de tennisbaantjes sluiten! Ga anderen plagen.
Nederland moet zuinig zijn op zn sporten! Gister werd nog gemeld dat 15% van de kinderen rond de 12 jaar te dik is! Laat ze sporten, voor karten moet je licht zijn en vaak sporten ze daarom er ook nog es flink bij. Milieu is slecht argument daar de uitstoot van karting en motorcross minimaal is. En geluid zullen de hertjes echt geen last van hebben! Het ligt in de middle of fucking nowhere.
Tragisch dat het in nederland zo moet gaan. Helemaal Venray, waar ontzettend behulpzame en aardige mensen werken!
|
|
Omhoog |
|
 |
......
|
Geplaatst: vr maart 03, 2006 12:41 pm |
|
|
ja is zo:P en moet je is weten als je een goede dag kart val je ook wel wat af hoor... je zweet je kapot...enzo
|
|
Omhoog |
|
 |
xx colin xx
|
Geplaatst: vr maart 03, 2006 12:52 pm |
|
|
ik geloof dat mr harry maessen het zelf al wel heeft opgegeven.
ik heb gehoord dat hij een circuit in duitsland aan het bouwen is.
en nu die ook op zandvoort aktief is ,als dir: BRL 6 klassen.
die hij zelf heeft gelanceerd
Laatst bijgewerkt door xx colin xx op vr maart 03, 2006 12:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
kartfanatics.nl
|
Geplaatst: vr maart 03, 2006 12:52 pm |
|
|
De gemeente Venray wil het ook graag behouden. Alleen de provincie ligt dwars vanwege de EHS (ecologische hoofdstructuur). Pure bureaucratie, niets meer.
In Venray wilde de eigenaar van de kartbaan (Maessen) ook een groot ovalcircuit neerleggen (hij is nogal fan van ovals) - hij had overeenkomsten met grote amerikaanse racecompetities maar wegens allerlei wet- en regelgeving was het niet mogelijk. Terwijl dat ook in de middle of nowhere zou komen te liggen.
Ach ja, we wonen nog steeds in Nederland. Ieder jaar verdubbelt het wetboek qua kwantiteit (overdrijven maakt de zaak duidelijk).
|
|
Omhoog |
|
 |
xx colin xx
|
Geplaatst: vr maart 03, 2006 1:33 pm |
|
|
nu er afgelopen jaar een dodelijk ongeluk is gebeurt,zal dat wel de door slag geven he.
was dat in baarlo niet ook?
|
|
Omhoog |
|
 |