Auteur |
Bericht |
bamacrew
|
Geplaatst: za maart 26, 2011 7:03 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
misschien moet je een brief opstellen wat je die dag wilt laten zien. bijvoorbeeld soorte kart klasses. en hoeveel personen je max mee wilt laten doen. nja t blijven ambtenaren.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo maart 30, 2011 9:35 am |
|
|
Nog weinig nieuws zo te zien 
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
mnieland
|
Geplaatst: do apr 07, 2011 2:33 pm |
|
|
zo heb weer nieuws: Volgende week donderdag gaan ze weer praten en misschien mogen we toch rijden Maar wij moeten zelf op de baan letten enzo.. Daar mee bedoel ik als een paar rijders op willen letten dat we geen ongelukken enzo krijgen. Als iedereen er af en toe aan mee wilt werken kunnen we MISSCHIEN rijden.. dus volgende week Donderdag heb ik weer nieuws voor jullie 
|
|
Omhoog |
|
 |
Lajos-TKM
|
Geplaatst: do apr 07, 2011 2:49 pm |
|
Geregistreerd: za dec 13, 2008 11:03 am Berichten: 27 Woonplaats: Provincie Groningen
|
Kijk eens aan! Ja je heb gelijk, we moeten sowieso nergens misbruik van maken en allemaal een beetje opletten. Dat heb ik er zeker voor over.
_________________ Swiscorse - TKM 4-takt 200cc MSkart - TM Cross 2-takt 125cc schakel Te vinden op: Stadskanaal, Emmen, Ulrum 
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: do apr 07, 2011 3:30 pm |
|
|
kun je simpel oplossen. bijv groep schakel rijd.. groepje automaat houd de baan in de gaten. en zo een draai schemaatje. ALs dit de oplossing is om toch te mogen rijden lijkt het mij dat iedereen mee wil helpen. 
|
|
Omhoog |
|
 |
mnieland
|
Geplaatst: do apr 07, 2011 4:35 pm |
|
|
idd hoop dat het volgende week door gaat  volgende week is er een gesprek met politie/brandweer enzo dus hopelijk komt het goed
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: vr apr 08, 2011 2:26 pm |
|
|
wil er best n zwaailampje opbinden op me kart en een leren politie pakje aantrekke. zijn die ook tevrede. en dan nog ergens een lege brandblusser is brandweer ook happy.. maar ff afwachten dan 
|
|
Omhoog |
|
 |
mnieland
|
Geplaatst: za apr 09, 2011 1:19 pm |
|
|
Citaat: wil er best n zwaailampje opbinden op me kart en een leren politie pakje aantrekke. zijn die ook tevrede. en dan nog ergens een lege brandblusser is brandweer ook happy.. haha dat doen we 
|
|
Omhoog |
|
 |
IncineratorX2
|
Geplaatst: za apr 09, 2011 2:24 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Citaat: zo heb weer nieuws:
Volgende week donderdag gaan ze weer praten en misschien mogen we toch rijden Maar wij moeten zelf op de baan letten enzo.. Daar mee bedoel ik als een paar rijders op willen letten dat we geen ongelukken enzo krijgen. Als iedereen er af en toe aan mee wilt werken kunnen we MISSCHIEN rijden..
dus volgende week Donderdag heb ik weer nieuws voor jullie ik kan denk ik nog wel op de zaak een set gekeurde brandblussers regelen. Als je een lijst opstelt met rij tijden en de desbetreffende marshalls. Ik heb daar ook nog wel 20 porto's voor te leen.. Gewoon half uur groep 1 (groep 3 is marschal) , 10min pauze/wissel (tijd gunnen om materiaal klaar te zetten, baan leeg te krijgen), groep 2 (groep 1 is marshall) 30min. etc. Zet dat op papier, maak er een degelijk verhaal van, dan komt het goed. Eigenlijk zou je 1 hoofd baancommandant/marschall moeten hebben.. die "eindverantwoordelijk" is en de boel goed oppakt/begrijpt. oh en vergeet de niet een paar gele, 1x zwart wit geblokte vlag niet  je ken ook zeggen iedereen die wil rijden levert een marshall.. 
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
 |
mnieland
|
Geplaatst: za apr 09, 2011 5:25 pm |
|
|
top jongens dat jullie zo goed mee denken Hoop dat we het nu door gaat... dus afwachten tot donderdag
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: za apr 09, 2011 6:10 pm |
|
|
en bijv benzine tanken word gedaan op 1 plek!! of zowieso boven een plastic zeil. en idd bij elke marshall op n punt ook n brandblusser zetten. nja vlaggen is niet nodig toch? neem aan dat het nog geen half gas word. dus echt inhalen en blauwe vlaggen zal er nie van hoeven komen. en idd n lijst opstellen met een rijschema. iedereen wil rijden dus ook meehelpen om dit tot een succes te kunnen brengen.
|
|
Omhoog |
|
 |
IncineratorX2
|
Geplaatst: za apr 09, 2011 6:25 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
ik denk dat je voor de veiligheid wel gele vlaggen bij beide keer punten kan stallen... iig dat..
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
 |
mnieland
|
Geplaatst: za apr 09, 2011 6:49 pm |
|
|
Citaat: en bijv benzine tanken word gedaan op 1 plek!! of zowieso boven een plastic zeil. en idd bij elke marshall op n punt ook n brandblusser zetten. idd daar heb ik het ook al overgehad met hun.. dus misschien mag het door gaan.. Citaat: ik denk dat je voor de veiligheid wel gele vlaggen bij beide keer punten kan stallen... iig dat.. idd, kan altijd wat gebeuren
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: za apr 09, 2011 9:16 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
en pitbabes!! 
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: za apr 09, 2011 9:24 pm |
|
|
Citaat: en pitbabes!! Pit's poes aanmeldingen zich graag melden bij bamacrew.. - minimaal 1,70m - blond is een PRE!!+ eis - nette rondingen - blauw/groen/grijze ogen - sportief lichaam - geen vriendje!! - geen intresse in karting!!!!! anders moet ik me kart nog afstaan Voldoe jij niet aan deze eisen!! geen panniek.... mijn auto mag ook gewassen worden/kart/slaapkamer.
|
|
Omhoog |
|
 |