Auteur |
Bericht |
Backlash
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 7:23 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
De volgende keer zet ik mijn grote rode tent op met de letters KARTFORUM. Misschien dat ik dan ook iedereen van het forum kan ontmoeten Er was nog wel iemand bij met met de vraag of ik een remontluchter bij had, was jij dat Letterlijk? Maar gezien de schade die kartje heeft opgelopen mogen we gerust stellen dat hij de grootste pechvogel was En inderdaad maar twee rondjes gereden, ik heb hem persoonlijk aangeduwd en er achteraan gereden... was een korte stint @Joop, was Tom weer een beetje opgeknapt en nog gereden na de F1?
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
Letterlijk
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 7:35 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 22, 2007 2:27 pm Berichten: 78 Woonplaats: Den Haag
|
Je hebt altijd: "baas boven baas" Volgende keer maar beter voorbereiden, was een goede les na 8 jaar weer karten. Misschien stap ik wel over naar een rotax max
|
|
Omhoog |
|
|
Letterlijk
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 7:42 pm |
|
|
Citaat: De volgende keer zet ik mijn grote rode tent op met de letters KARTFORUM. Misschien dat ik dan ook iedereen van het forum kan ontmoeten Er was nog wel iemand bij met met de vraag of ik een remontluchter bij had, was jij dat Letterlijk? Maar gezien de schade die kartje heeft opgelopen mogen we gerust stellen dat hij de grootste pechvogel was En inderdaad maar twee rondjes gereden, ik heb hem persoonlijk aangeduwd en er achteraan gereden... was een korte stint @Joop, was Tom weer een beetje opgeknapt en nog gereden na de F1? Denk dat jvb dat voor mij vroeg Was idd wel onduidelijk wie erbij hoorde en wie niet. Heb alleen jvb gesproken en een vader en zoon met een 390cc, namen zijn mij even ontschoten. Misschien voor de volgende keer een duidelijk trefpunt aangeven. Wel zo leuk als de hele groep bij elkaar komt. Ook leuk dat we gezamenlijk de F1 hebben gekeken
|
|
Omhoog |
|
|
jvb
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 8:52 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 10, 2016 1:10 pm Berichten: 45 Woonplaats: Limburg
|
Geslaagde dag, was voor mij de eerste keer in een buiten kart. Schade: 1 voortandwiel, 2 achtertandwielen en een ketting in 3 stukken (over de "curbs" van de baan glijden...) De 100cc ica Rotax loopt heerlijk, nu nog wat ervaring op doen. Dankzij Joop z'n hulp/onderdelen heb ik toch fijn kunnen rijden, @ letterlijk: jammer dat je kart letterlijk uit elkaar viel en geen rem had... maar met wat hout,lood, tie-wraps en Duct tape toch nog ff kunnen rijden en we zijn er om elkaar te helpen. Ik hoop trouwens de volgende keer meer kartforum-rijders te kunnen ontmoeten.
Laatst bijgewerkt door jvb op zo jul 31, 2016 10:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
Letterlijk
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 9:01 pm |
|
|
Ja, en hoe. Net voor de bocht een drift starten om een beetje snelheid te verliezen. Niet heel verstandig, maar toch van genoten. Hahaha, qua sleutelen ben je idd een ster, qua rijden...ach rally rijden is ook een sport
|
|
Omhoog |
|
|
jvb
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 9:19 pm |
|
|
@ Letterlijk : Ach als we maar lol hebben, en ja ik heb meer ervaring in de cross dan op t asfalt dus combineer ik het maar
|
|
Omhoog |
|
|
Jomito
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 9:29 pm |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
Idd zeker een geslaagde dag,Tom was al niet lekker toen we vertrokken(pku een stofwisselingsziekte)en Wou toch de F1 zien,na de finisch van de F1 heeft ie toch nog wat behoorlijk wat rondjes afgetrapt,toch Met jvb(Jeroen)de baan gesloten,nog wat gegeten tot het hek dicht ging.
@tim voor herhaling vatbaar
@jeroen en vrindien we gaan elkaar nog meer zien,hartstikke gezellig.
|
|
Omhoog |
|
|
Matje_62
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 9:29 pm |
|
Geregistreerd: di nov 11, 2014 10:28 pm Berichten: 308 Woonplaats: Eindhoven
|
Jammer dat er nogal wat pech was. al weet ik idd niet allemaal wie. Wist ook niet wie op de meeting was. Door de Solexrace lag het nogal verspreid over het terrein. Jammer dat er geen (kleine) groepsfoto is gemaakt. Of wel... Al met al heb ik een heerlijke dag gehad met geringe afstellingen. @ Spacedee: hoeveel rondjes nog gereden nadat ik weg ben gegaan? Cu all next time en bedankt voor de gezelligheid.
_________________ Karten.... What else!
CRG Road Rebel Gold & ……...
|
|
Omhoog |
|
|
Letterlijk
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 10:15 pm |
|
|
Citaat: @ Letterlijk : Ach als we maar lol hebben, en ja ik heb meer ervaring in de cross dan op t asfalt dus combineer ik het maar Nu ik mijn eigen post teruglees lijkt het net alsof de eerste 2 zinnen ook op jou sloegen; ging over mn eigen remmen Echt super dat je mij zo geholpen hebt en...idd gewoon lol hebben
|
|
Omhoog |
|
|
spacedeee
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 10:16 pm |
|
|
Ja heerlijk dagje ondanks een paar lichte buitjes. Snel over doen mannen en @Tim dat is nog niet eens zo'n slecht plan zo'n tent of vlag. @Matje na dat ongeluk (staat zelfs op gopro gefilmd) en discussie met had ik nog weinig zin, gelukkig maar want 1 velg was losgelopen en niet gezien....snel een x afspreken voor rondje berghem. Ongelooflijk hoe dat sommige baan officials niet willen inzien dat huur en kinder en verder alle klasses door elkaar kan rijden, hoe moeilijk is het ERVARING EN HET TE GROTE SNELHEIDSVERSCHIL, daar kan ik behoorlijk kwaad over worden. Heb net me unigo uitgelezen totaal 37 ronden 48 laag het snelst...dit moet beter. Wel genoten hoe jij de de twee schakels onder controle hield @Wilfred bedankt voor je info en leuk dat je toch gekomen bent. @Joop Tom weer beter na de derde plek voor Max ondanks teamorders. @derest jammer dat er veel problemen waren. Mvg daniel
_________________ Sodi Kart - Rotax DD2
|
|
Omhoog |
|
|
jvb
|
Geplaatst: zo jul 31, 2016 10:41 pm |
|
|
@ Letterlijk: dat snap ik van die remmen, ik doelde op het "rally rijden" ik zat nogal eens naast de baan..
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma aug 01, 2016 7:51 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Gisteren ook een tijdje rondgelopen bij de meeting en weer nieuwe en bekende gezichten gezien. Gezellige dag gehad en gesproken met Matje_62, Daniel ( en kart-maatje, ben even zijn naam kwijt ), Bas, Kees, Tim en natuurlijk David. Het weer viel gelukkig nog redelijk mee, 2 aardige buitjes die de baan nat hielden voor circa 30 minuten, waarna er weer op droog gereden kon worden. Het was zelfs warm als de zon er was en ik heb diverse rijders zien zweten ! Dat ongeluk heb ik denk ik niet meer meegekregen, niks ernstigs gebeurd hoop ik ? Ik hoop snel ook de baan op te kunnen dit jaar ( nog steeds geen meter gereden ), maar zeker na het bezoeken van de meeting gisteren heb ik er weer veel zin in. Ondanks de wat lage opkomst, was het zeker een geslaagde dag denk ik. Op naar de volgende keer !
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Matje_62
|
Geplaatst: ma aug 01, 2016 8:32 pm |
|
Geregistreerd: di nov 11, 2014 10:28 pm Berichten: 308 Woonplaats: Eindhoven
|
By the way, Voor degene die het nog niet weten, ik heet Martin
_________________ Karten.... What else!
CRG Road Rebel Gold & ……...
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma aug 01, 2016 8:52 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Yep, we do. Maar soms is het handig te refereren aan de forumnaam. Leuk je te hebben ontmoet, was gezellig.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
KurtVdV
|
Geplaatst: di aug 02, 2016 2:40 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 17, 2014 11:23 am Berichten: 473 Woonplaats: Tielt-Winge
|
Jammer dat ik er deze keer niet kon bij zijn, hopelijk volgende keer! Misschien een meeting houden in het najaar?
|
|
Omhoog |
|
|