Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 87  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Met welke kart rijd jij op De Woerd??
GX160/200 15%  15%  [ 13 ]
Prokart 11%  11%  [ 10 ]
390 26%  26%  [ 23 ]
TKM K4S 4%  4%  [ 4 ]
Biland 6%  6%  [ 5 ]
RK1 17%  17%  [ 15 ]
B&S WF 3%  3%  [ 3 ]
Swissauto SA250 10%  10%  [ 9 ]
Vampire 8%  8%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 89
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 15, 2009 10:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm
Berichten: 154
Dank u
dat is snel
en nu niet je van alles gaan verbeelden...he!

_________________
SWISS 250 + BIREL 2007


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 4:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am
Berichten: 529
Woonplaats: Woerden
@Wel vet om de swissjes aan het werk te zien op zo`n lange baan.
Ik dacht dat de swiss in hogere toeren wat rapper was dan de Vampire? en de Vampire wat meer koppel?
Kan natuurlijk ook aan de rijder liggen :lol:
Ik heb al tijden gehoord van wankel op droogweer op Driebergen 29/28`ers =D)

@Rj
Stuur die Vampire`s van stegmoto binnenkort maar naar 3Bergen hoor

_________________
MS kart - RK1
Trulli Kart - Honda 390


Laatst bijgewerkt door Frankje op ma feb 16, 2009 4:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 4:45 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
krijg je al dat vermogen wel aan de grond met zo'n wankel op driebergen XD ??


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 5:05 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am
Berichten: 529
Woonplaats: Woerden
@Jeffrey
Zoals ik het zelf zag bij lange na niet. Volgens mij is het ook extra tricky omdat er bij een bepaald toerental een extra klep open gaat. En dat is volgens mij wel vrij pittig. Moet wel zeggen dat de rijder behoorlijk hard zijn kart door de bochten heen jaagde. Tijden in de 31 met koud weer. Ik zelf zat aan de 32 half. (Moet nog wel ff wennen aan de TKM en met bergschoenen wou het niet echt lukken :lol: )
,Volgens mij heb Je nog een keer met je pa bij me gekart (mijdrecht)
Vette 390 heb je (Dingetje loopt wel flink hard)

_________________
MS kart - RK1
Trulli Kart - Honda 390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 5:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
haha nee leek me ook al niet.
Met die hobbels had ik er al moeite mee... en dat voor een 390 :S


Wie ik ? mijdrecht? zit daar een kartbaan ?
Kan het mij iig niet heugen. ??


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 6:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
@ Jeffrey In mijdrecht is een indoor baan.

@ Frankje
De eerste heat die we zagen won de Swiss en op de 2e plaats de Vampire, de 2e heat net andersom.
De piloten (waren belgen) gingen behoorlijk hard door de bochten heen, ondanks een half natte baan en een temperatuur van een paar graden.
Je ziet toch wel verschil tussen wedstrijdrijders en recreanten. Constante rondetijden en geen milimetertje wijken, wel gaaf.

Volgens mij heeft Frits (de wankelpiloot) geen rondeteller op zijn stuur, hij rijd puur voor de fun en om te driften, rondetijden vind hij niet zo belangrijk.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 7:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am
Berichten: 529
Woonplaats: Woerden
@ET
Driebergen blijft wel nog jullie Thuisbaan?
Frits heeft wel Rondeteller, Lijkt me wel handig met temp enz :P
Vorige keer op koud weer reedt ie bijna 2 sec harder dan ik op TKM

_________________
MS kart - RK1
Trulli Kart - Honda 390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 7:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Ja Driebergen blijft wel de thuisbasis, maar de planning van mij is om ook op andere banen te gaan rijden.
Het enige waar ik een beetje mee zit is de staat van de baan, ik ben vorig jaar begonnen met een geheel gerestaureerd chassis, aan het eind van het seizoen was er weinig fraais van over. Mijn nieuwe kart is in een totale nieuwstaat waar ik toch behoorlijk zuinig op ga wezen. Als blijkt dat de baan mijn chassis vern**kt kan het maar zo zijn dat ik vaker elders ga rijden.

We zullen zien.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 8:03 pm 

Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm
Berichten: 578
Woonplaats: THORN
Ga dan maar naar Genk super asfaltje, Berghem ook goed maar kan niet aan Genk tippen en Veldhoven is weer een stuk minder (wasbord)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 8:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am
Berichten: 529
Woonplaats: Woerden
Ik moet zeggen dat ik de TKM al op langere banen wil uitlaten, vraag me ook af of je een beetje mee kan komen met andere classes 100cc?? De keren dat ik heb gereden heb ik het gevoel dat ik harder aan het werk ben dan die hele motor. Me 390 kreeg daarna wel goed op ze flikker op die baan :)

Laat staan een swissauto dan wil je toch echt ff kijkken wat het dingetje kan ivm klein recht stukje op Driebergen. Watbetreft de staat van de baan is inderdaad jmmr en ja met alles in nieuwstaat is het logisch dat je toch behoorlijk zuinig bent.
Zou wel jmmr zijn als de baan je chassis verkloot. Mijn zege heb je iengeval dat het niet gebeurd :)

Komt er binnenkort aanmeld lijstje voor TIme Attack 2009 in kantine/forum?
Zien we gelijk weer wat het animo beetje is in 2009. + Ben heel erg benieuwd hoeveel tegenstanders ik heb met de TKM. (En anders toch maar de swiss op HG1 laten rijden) :lol:

_________________
MS kart - RK1
Trulli Kart - Honda 390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 16, 2009 10:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
@the duke hey Peter, Genk staat inderdaad op mijn lijstje om een keertje te bezoeken.

Misschien kunnen we wel met een vast kluppie zo nu en dan eens een andere baan bezoeken, een soort agenda samenstellen voor 2009????

@Frankje volgens mij kun jijmet je TKM aardig partij zijn voor de 100cc automaat.
Er word hard gewerkt aan de T.A.C. 2009, we hebben al een aardig overzicht wie met wat voor een kart meedoet in 2009, nieuwe deelnemers komen er automatisch bij. Zo ook de TKM rijders, als ze meedoen zijn het er volgens mij 5. Morgen komen ze mijn twee blokken ophalen, ik denk dat ze komend weekend al wel op de baan te bewonderen zijn.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 17, 2009 5:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm
Berichten: 154
Het is net wat Ed zegt, als de baan mijn frame verkl**t zal ook ik niet veel op Driebergen zelf gaan rijden. Mijn nieuwe spullen zijn namelijk ook in nieuw staat en als ik kijk wat de baan met mijn vorige frame al gedaan had, dan word je zeker niet blij.
Ook omdat als de baan eisen stelt aan het geluid, is het maar zo dat we moeten uitwijken.
De Swiss voldoet aan alle eisen maar men zegt op Driebergen dat ze te veel geluid maken (wat raar is want ik mag er wel mee op alle andere banen in Nederland en belgie rijden :?: :?: )
Ik ben namelijk niet van plan om voor Driebergen mijn kart te verbouwen om aan hun eisen te voldoen en al zeker niet voor een baan die er het slechtst bij ligt van Nederland.
Dan mogen ze ook eerst wel wat doen aan het asfalt, en zorgen dat de baan er piekfijn bij ligt, voordat ze eisen kunnen gaan stellen aan matteriaal wat landelijk is goedgekeurd.
Sorry ik klink misschien wat negatief, maar ik heb al van meerdere personen gehoord dat men er niet blij mee is, en dan kan het zomaar gebeuren dat de meeste personen die nieuw of ander matteriaal hebben aangeschaft voor het komende seizoen niet meer op Driebergen komen en uitwijken naar andere banen.

_________________
SWISS 250 + BIREL 2007


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 17, 2009 9:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
Met de biland hebben ze toen der tijd ook al een speciale airbox moeten maken om aan de geluidsnorm van Driebergen te voldoen, ze doen daar wat dat betreft best wel moeilijk...

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 17, 2009 9:14 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Het is ook een reden waarom ik niet op driebergen rijd.
je hebt zo een hap uit je remschijf. Je moet een tandwiel beschermer hebben.

je frame gaat ervan naar de klote.
En je betaalt grof geld.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 17, 2009 10:33 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Nou, grof geld valt wel mee €35,00 per dag is niet extreem, volgens mij zijn er geen banen waar het goedkoper kan.
Het is inderdaad zo zoals Jeffrey zegt dat de remschijven om je oren vliegen.
het is echter niet mijn bedoeling om de baan Driebergen af te kraken, buiten de minpuntjes zijn er ook veel positieve zaken zoals een hele gezellige sfeer, een leuke (gratis) competitie (T.A.C.), je kan er altijd terecht enz.

Ik gaf enkel Frank een antwoord of Driebergen nog mijn thuiscircuit blijft in 2009, en dat blijft het ook dus zo erg kan het dan niet zijn :roll:
Het enige waar ik voor pas is om mijn kart meer stuk te rijden dan bij normaal (race) gebruik gebruikelijk is, en om mijn hagelnieuwe gehomologeerde duur betaalde Swiss motor te moeten gaan verbouwen vanwege het "gerucht" dat deze teveel geluid zou produceren.
Er is niemand die mij kan vertellen wat het aantal db is wat er is toegestaan conform de afgegeven vergunning, er zijn ook geen metingen gedaan die mij vertellen dat de Swiss teveel geluid zou produceren.
Ik kan mij een wankel met gescheurde uitlaat herinneren, een zwaar opgevoerde prokart met het geluid van een straaljager en ga zo maar door.

Regels zijn goed, ze moeten alleen voor iedereen gelijk zijn en door iedereen worden gehandhaafd.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 87  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David