Auteur |
Bericht |
Backlash
|
Geplaatst: za apr 30, 2016 8:42 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Heb vandaag ipv een nieuwe kart toch maar wat anders aangeschaft. Suzuki Z400 cross quad. Kan ik in de ochtend op landsard karten, en in de middag met de quad de crossbaan op ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) enne (psssst, het is een 4T).
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Wilfred
|
Geplaatst: za apr 30, 2016 9:12 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Haha, 4t is zo slecht nog niet! Veel plezier ermee.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
spacedeee
|
Geplaatst: zo mei 01, 2016 11:10 am |
|
|
Heee pssst Tim dat kan hier niet hoor... Veel plezier er mee en let op je ligt zo op je muil met die dingen. Had eigenlijk een dd2 verwacht..
_________________ Sodi Kart - Rotax DD2
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Backlash
|
Geplaatst: zo mei 01, 2016 12:46 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Ja ik wilde in eerste instantie ook een DD2 halen maar heb het uiteindelijk toch maar niet gedaan. Reden is eigenlijk dat ik niet erg veel tijd heb en voor mij de banen toch een eindje rijden zijn. De Quad staat thuis in de garage, op kenteken dus ik kan er zo mee weg. Heb gisteren de Wheelie geoefend, en wil dit jaar de backflip onder de knie hebben ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Maar ik blijf zeker wel karten hoor, gewoon af en toe knallen met de Haase. Misschien dit jaar nog een wedstrijdje of 2 mee pakken op Pottendijk.... wie weet.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Knaffie
|
Geplaatst: di jun 21, 2016 12:08 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 9:10 am Berichten: 63 Woonplaats: Breda
|
Vrijdag een 2016 Haase Mistral T2 KF ophalen bij Haase Nederland ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) zodra hij volledig opgebouwd is zullen de foto's volgen.
_________________ 2016 Haase Mistral T2 KF - 2017 PRD Galaxy 125cc & 2010 Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ron88
|
Geplaatst: di jun 21, 2016 12:57 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Gefeliciteerd met je aankoop Knaffie! Ik heb de afgelopen tijd alleen maar dingen verkocht, telt dat ook? Denk alleen dat er binnenkort wel weer wat aankopen voorbij komen. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
spacedeee
|
Geplaatst: vr jun 24, 2016 10:05 am |
|
|
Mooi Knaffie we zijn benieuwd naar de foto's Ron ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ron88
|
Geplaatst: vr jun 24, 2016 12:34 pm |
|
|
Sparco KS-3 Overall is alvast de eerste nieuwe aankoop! De foto's van de grote aankoop moeten helaas nog even wachten... ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Knaffie
|
Geplaatst: vr jun 24, 2016 5:44 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 9:10 am Berichten: 63 Woonplaats: Breda
|
Zo inmiddels na een dagje nederland (vanuit Breda naar Andijk) weer thuis net als het nieuwe frame Een kleine sneak preview zoals het in de garage op het moment eruit ziet. Links het nieuwe Haase Mistral T2 KF 2016 frame rechts de Haase Ikon! ![Afbeelding](http://i.imgur.com/MJ4e6rS.jpg) ook nog het een en ander bestelt; - 2016 Haase Stuur - Nieuwe Bodemplaat - Bodemplaat Stickers Haase - Nieuwe achterremblokken - Nieuwe uitlaatdempermat - Uitlaat via MP gekocht de versie voor de evo uitlaat. - Ventiel uitdraaier - Nieuwe rubbers voor de remvloeistof potjes - Nieuwe achterwielklossen En nog vergeten te melden een aantal maanden geleden het Rotax Blok laten reviseren met de powervalve vernieuwd.
_________________ 2016 Haase Mistral T2 KF - 2017 PRD Galaxy 125cc & 2010 Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ron88
|
Geplaatst: wo jun 29, 2016 10:58 am |
|
|
Beetje off-topic wellicht: De afgelopen weken diverse F1 onderdelen gekocht. Waarvan ik enkele weer te koop heb en waarvan er nog meer te koop volgen: http://link.marktplaats.nl/m1064941699On-topic: Heb toch maar weer een kart besteld en zou er voor de races op Spa (volgend weekend) moeten zijn! Beetje veranderlijk wel; enkele weken geleden besloten om definitief maar eens te stoppen (alles te koop) en nu weer een nieuwe. ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
spacedeee
|
Geplaatst: ma jul 04, 2016 7:20 pm |
|
|
Knaffie mooi spulletjes hoor veel succes er mee.
Haha Ron ik herken het al ben jij wel erg rap met veranderen. Heb toch maar weer besteld...wanneer komt hij over? Ik twijfel ook nog om er wat nieuws bij te halen maar weet buiten chassis nog niet hoe of wat, weet jij al meer over evo 16.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Peppie
|
Geplaatst: di jul 05, 2016 12:14 am |
|
|
Hallo mensen. Ik heb gisteren een vt250 tech f1 gekocht op een corsa frame. De vt250 zelf ligt uit elkaar en heeft een nieuwe zuiger nodig. De kart is vrij vies, en de achteras is iets verbogen zo ver io kon zien. Het frame is wel recht zag ik. Mijn vraag is nu: kan iemand mij misschien helpen/tips geven over het in elkaar zetten van dit blok? Want ik heb wel exploded views te pakken kunnen krijgen. En die print ik dan gewoon uit. Kaar hoe zit het met bijvoorbeeld de klep timing? Ook een nieuwe zuiger is niet makkelijk. In de catalogus van vertex staat hij zo ver ik kon zien niet. Ik heb een duits bedrijf aangesproken, die konden ze voor 324eur leveren. Heeft iemand van jullie een goed(koper) adres voor deze zuiger?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
RaVer
|
Geplaatst: di jul 05, 2016 7:04 am |
|
Geregistreerd: do nov 10, 2011 11:28 am Berichten: 405 Woonplaats: Westervoort
|
Gedurfd om een motor te kopen die uit elkaar ligt en zelf niet weet hoe weer te monteren. Ik denk dat je info zou kunnen krijgen bij stegemoto. Succes met je project.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Wilfred
|
Geplaatst: di jul 05, 2016 11:35 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Let vooral ook op de juiste aanhaalmomenten van de diverse bouten etc. ! Dit is vaak cruciaal. Wellicht heb je ook nog speciaal gereedschap nodig om de nokkenassen goed te fixeren.
Succes met dit project - hopelijk ben je technisch goed onderlegd, anders zou ik je afraden dit zelf te doen. Een kapot gelopen motor is zo gebeurd als je niet weet wat je doet bij de VT250 motoren en is een duur grapje...
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
KurtVdV
|
Geplaatst: di jul 05, 2016 12:02 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 17, 2014 11:23 am Berichten: 473 Woonplaats: Tielt-Winge
|
Sinds een paar dagen ben ik eigenaar van een nieuwe helm, model Arai SK-6. Nu nog een gekleurd spiegelvizier, en op termijn misschien laten spuiten.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |