Auteur |
Bericht |
JesseJan
|
Geplaatst: vr dec 16, 2005 2:27 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm Berichten: 268 Woonplaats: Oud Turnhout
|
klopt in het begin keek ik nog wel eens naar die advertenties maar ga er nu gewwon over heen lezen. Ik denk na een tijdje dat steeds meer mensen dat zullen doen. Ze zien die naam en scrollen mooi verder. Dus uit eindelijk helpt het niks en heeft meneer de P zich zelf er alleen maar mee.
_________________ ERPO Racing Karts
JJD - Racing
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: vr dec 16, 2005 7:10 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Het is inderdaad een kwestie van een weekje, daarna lees je de advertenties al niet meer, en kijk je er automatisch over heen. Neemt niet weg dat het hinderlijk blijft, vooral voor particulieren die op een normale manier wat proberen iets te verkopen.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: vr dec 16, 2005 7:24 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Kijk David, dat is nou precies wat ik bedoel, vooral de particulier is weer eens de dupe.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
peter
|
Geplaatst: vr dec 16, 2005 7:55 pm |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
je hebt speciale site die dan een bepaald email adres gaan spammen
denk dat dan de mail wel even over is
_________________ Driften kost tijd , het is alleen zo leuk
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: di jan 10, 2006 5:05 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Ik moet even iets kwijt. Meneer B de P heeft vanaf 1 januari ook goede voornemens gedaan. Nl het niet meer volspammen van Marktplaats en speurders.
Daar Zijn we denk ik toch wel heel blij mee!!!
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jan 10, 2006 5:09 pm |
|
|
Het was mij ook al opgevallen, zou ie dan toch wat opgestoken hebben van alle mailtjes?
|
|
Omhoog |
|
|
Robbifumi
|
Geplaatst: di jan 10, 2006 6:31 pm |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt.
|
|
Omhoog |
|
|
havelracing
|
Geplaatst: do jan 12, 2006 9:39 am |
|
Geregistreerd: do okt 27, 2005 9:44 pm Berichten: 88 Woonplaats: Gemert
|
Citaat: ik zie het al de meeste hier vinden het ook niet zo tof. de kartshops moeten het allemaal gewoon in 1 advvertentie zetten. maar ik ben gelukkig niet de enigste.
Nou dat vind nou wel erg raar om hier deze topic te beginnen, en als dan eindelijk een beetje beter gaat op marktplaats zelf alles vol te zetten met kleine onderdelen.
Marktplaats
|
|
Omhoog |
|
|
stephan
|
Geplaatst: do jan 12, 2006 10:45 am |
|
Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:20 pm Berichten: 479 Woonplaats: Leeuwarden
|
kijk het gaat hier om de gewone mensen die wat op marktplaats neer zetten, en heb zelf gisteravond mijn spullen er op gezet. het verschil met mij en een willekeurige kartshop is dat ik er 1 keer in de maand ongeveer een lijstje op zet en niet elke dag 2 of 3 advertenties.
en het gaat mij om de kartshop die marktplaats vol proppen.
als kartshop vindt ik dat je hele andere dingen kunt gaan doen om je bedrijf in de schijn werpers te zetten, en natuurlijk voelen verschillende kartshops zich nu in een hoekje gedrukt door deze topic maar dat is totaal niet de bedoeling.
het gaat er alleen om dat een kartshop zijn plaats moet weten op de markt, en een willekeurig ander persoon hoeft hier niet rekening mee te houden.
als kartshop moet je toch wel een beetje om je naam en imago denken, voor de toestand met B de P uit Soest vondt ik dat ie het goed deed staat goed bekend onder de mensen, maar na al deze elende zal ik nooit meer wat bij hem kopen.
maar een ander zou er heel anders over denken.
_________________ een ongelijk zit in een klein hoekje jammer dat de aarde rond is.
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: do jan 12, 2006 12:17 pm |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
Havel brengt me wel op een lucratief id!
Zodra een van de shops van jullie zwarte lijst, het aanbod weer vervuilt. Meteen reageren door gewoon een doosje boutjes te halen bij de Gamma en vervolgens alle 50 stuk voor stuk op marktplaats aanbieden...
Wie niet horen wil, moet maar voelen
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: do jan 12, 2006 6:02 pm |
|
|
Citaat: het gaat er alleen om dat een kartshop zijn plaats moet weten op de markt
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind dat Marktplaats ook zijn plaats moet weten als het om dit soort dingen gaat.
Ben het dan ook gedeeltelijk met Havel eens, want waarom zouden bedrijven minder rechten hebben om van de mogelijkheden van Marktplaats gebruik te maken dan particulieren als MP daar zelf geen onderscheid in maakt?
Iedereen was het hier erover eens dat die waslijsten van artikelen op MP als irritant werden ondervonden, maar als een particulier zoiets plaatst is het opeens niet meer irritant? Die kunnen toch ook in 1 advertentie?
|
|
Omhoog |
|
|
NR
|
Geplaatst: do jan 12, 2006 6:44 pm |
|
|
daar heb je zeker gelijk in !,, wand ieder betaalt 6euro voor t plaatsen boven 200euro en er onder = gratis (marktplaats) of het nou een kartschop is of partuculier. dus veel adverteren of weinig moet ieder zelf weten !?
|
|
Omhoog |
|
|
Speedy N
|
Geplaatst: di jan 17, 2006 8:45 pm |
|
|
Volgens mij gaat het slecht met de P uit S, de site staat volgens mij stil.Daarom moeten ze wel op marktplaats adverteren.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: di jan 17, 2006 8:54 pm |
|
|
Bij mij doet ie het gewoon, ik zag wel dit:
Wegens het niet doorgaan van wedstrijden in 2006 hebben wij de volgende aanbieding. 15 stuks complete karts rijklaar Extreme met Crs Tag 125cc automaat electrisch startend. DE KLASSE VOOR 2007
Nu voor de speciale prijs van 2995,= rijklaar Bel of Mail voor meer info
Helaas deze aanbieding is geheel uitverkocht. Maar in overleg met de fabrikanten kunnen we er nog 10 aanbieden voor de prijs van 3350,=
Laatst bijgewerkt door Fart op di jan 17, 2006 9:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jan 17, 2006 9:08 pm |
|
|
Het gaat dus in ieder geval wel slecht met de TAG cup vermoed ik.
|
|
Omhoog |
|
|