Auteur |
Bericht |
Cargokarterl
|
Geplaatst: ma nov 15, 2010 12:22 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
Wat ik ook nog wou zeggen is dat je inademt via je neus en uitademt via je mond. Veel succes met het vinden van een betere helm!
_________________ Attack the track!
|
|
Omhoog |
|
|
vincenzo
|
Geplaatst: ma nov 15, 2010 4:14 pm |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
ik moet zeggen dat ik het nooit heb gehad en geen 1 van deze bovengenoemde dingen doe maar je rijd indoor als ik daar lang naar kijk word ik ook missleijk omdat de ventilatie daar binnen meestal niet zo goed is. wat je kan doen om te kijken of het door zo een binnenbaan komt een keertje naar een buitenbaan gaat als dat lukt.
grtz
vincenzo
_________________ Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
Birel 2014 met Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
|
sierradrivr
|
Geplaatst: ma nov 15, 2010 5:23 pm |
|
|
ik ga in iedergeval aan mijn conditie werken wat raad je me aan daarvoor ? het probleem is dat ik van naturen erg lang kan lopen , ik kan gerust 10 km lopen na maanden niets gedaan te hebben , dus weet ik eigelijk niet of mijn conditie goed is of niet
_________________ gas geven : direkt vooruit gaan sturen :direkt draaien remmen: direkt vertragen afstappen :een smile tot achter je oren DAT IS KARTEN !!!
ayrton senna god of karting !
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: ma nov 15, 2010 5:34 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Fietsen ? Fitness ?
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
sierradrivr
|
Geplaatst: ma nov 15, 2010 7:02 pm |
|
|
helaas ook alletwee geprobeerd heeft weinig effect ofwel heb ik van nature een goede conditie ofzo maar die dingen vermoeien mij gewoon niet , en fitness en karten samen zou me wat duur uitvallen ! helpt zwemmen ? 1 v/d enig sporten waar ik echt moe van word
_________________ gas geven : direkt vooruit gaan sturen :direkt draaien remmen: direkt vertragen afstappen :een smile tot achter je oren DAT IS KARTEN !!!
|
|
Omhoog |
|
|
Sylvester
|
Geplaatst: wo nov 17, 2010 8:33 am |
|
|
wemmen is idd een hele goeie sport om conditie te trainen, zoizo een goeie sport want je gebruikt heel veel verschillende spieren tijdens het zwemmen. Heb het zelf een hele tijd s'ochtonds gedaan en zeker een aanrader voor conditietraining. Voor mij heeft het veel erg geholpen voor karten, mijn broer doet ook aan karten en heeft geen conditie. Na een dag karten is hij helemaal versleten, lichamelijk en geestelijk maar ik heb daar dus geen last van. en dat komt volgens mij echt door het verschil in conditie tussen ons tweeen.
_________________ MS-Kart RC20 '02 Swissauto SA250 CRG Road rebel '02 Honda 390 PCR Jaguar 100cc (Te koop)
|
|
Omhoog |
|
|
sierradrivr
|
Geplaatst: wo nov 17, 2010 11:32 am |
|
|
oke bedankt dit weekend ga ik outdoor en ik ga ook alle tips testen , mijn conditie ben ik aan het trainen ik hou jullie op de hoogte
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: wo nov 17, 2010 11:46 am |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
|
GRCmoto
|
Geplaatst: wo nov 17, 2010 5:56 pm |
|
|
Ik weet wel dat meerdere mensen hier last van hebben, ze worden misselijk omdat ze zo laag op de grond zitten...
|
|
Omhoog |
|
|
skartje
|
Geplaatst: di nov 23, 2010 5:23 pm |
|
|
nog beter is om helemaal niet meer te karten maar om te gaan wandelen of fietsen (maar niet in de buurt van een outdoor kartingbaan). Waar zou die misselijkheid van komen?
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: di nov 23, 2010 6:16 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
@skartje, moet jij niet bij de millieufederatie wezen, volgens mij zit je op de verkeerde site te kijken, hier zitten namelijk kartliefhebbers. dia al genoeg last hebben van mensen met uitspraken als de jouwe. van karten word ik persoonlijk niet misselijk van, wel van onzinnige uitspraken op een KARTFORUM!!!
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
Fuchs-racing
|
Geplaatst: di nov 23, 2010 7:01 pm |
|
Geregistreerd: za sep 19, 2009 6:00 pm Berichten: 848 Woonplaats: denderhoutem (belgië)
|
belachelijk jongen en dat is dan nog zijn 1e bericht op het forum ook:evil:
_________________ Gillard Daytona (FBS) - Rotax Max Snr - nr: 35Gillard T-rex - nr: 35
|
|
Omhoog |
|
|
vincenzo
|
Geplaatst: di nov 23, 2010 8:12 pm |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
rudi wat zeg je dat toch mooi helemaal mee eens
_________________ Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
Birel 2014 met Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di nov 23, 2010 8:20 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Die misselijkheid komt van 'jongens' zoals jou... skartje aka ik heb geen ballen aan me lijf.
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: wo nov 24, 2010 12:07 am |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Citaat: nog beter is om helemaal niet meer te karten maar om te gaan wandelen of fietsen (maar niet in de buurt van een outdoor kartingbaan). Waar zou die misselijkheid van komen?
he is dat onze eerste rel - millieu - ridder* hier! wat stoer! *roept collega's erbij, allemaal kijken we stoïcijns. Ze bestaan! * *edit voelde me een beetje schuldig na de professionele antwoord verderop in dit draadje
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
Laatst bijgewerkt door IncineratorX2 op wo nov 24, 2010 4:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|