Auteur |
Bericht |
954rr
|
Geplaatst: wo apr 28, 2010 7:11 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Pff Wilfred wat ben jij scherp zeg, is wel een scherp puntje dan Toch kun je voor minder dan die 2350 euro een snelle 4-takt rijden, niet nieuw maar een goeie gebruikte zijn er best te vinden. Een forumlid probeerd al een hele tijd een hele jonge TKM K4S te slijten, ik bedoel maar.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: wo apr 28, 2010 11:24 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Ik heb zowel 2 als 4 takt, en mijn voorkeur gaat toch naar 2 takt. Heb ook wel eens een vt250 gereden, maar dat vind ik meer een "gentlemans racer". Het vermogen komt er heel geleidelijk in en zit overal in het toerengebied. (dus bij 3000 rpm, maar ook bij 10.000 rpm) Het mooie van een icc is de trap in de rug die je krijgt bij ongeveer 9000 rpm, dat agressieve vind ik wel leuk.(ookal rijd het dan moeilijker)
Dus niets tegen 4 takt, maar het "karakter" van een icc trekt me meer.
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: do apr 29, 2010 10:23 am |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
ik sta voor optie 1, gezien idd financieel en ik nog geen leuke vervanging ben tegen gekomen voor een ICC. 4 takt + schakel waar een klassement voor bestaat. Maybe someone can enlighten me?
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
Ruud
|
Geplaatst: ma mei 03, 2010 7:58 pm |
|
Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm Berichten: 154
|
Heel leuk allemaal 2T en 4T het allemaal een kwestie van tijd. Het eerst zal de 2T verdwijnen ivm het milieu, doordat deze ook nog eens olie verbranden en de lucht in stuwen. Dan gaat de 4T omdat deze ook niet echt schoon is en lawaai maakt. Als alternatief komt er een elektro karretje met een vet audio systeem om het motorgeluid te genereren of terwijl een BOOMCART, voordeel je kan je geluid aanpassen naar wat er op ieder circuit is toegestaan. Nieuwe Poll, Welk geluid neem jij? 2T of 4T
_________________ SWISS 250 + BIREL 2007
|
|
Omhoog |
|
|
Vincent
|
Geplaatst: ma mei 03, 2010 10:24 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Aantal jaren kings of karting gereden, maar nu heb ik echter een rotax max aangeschaft! Het rijden in een grasmaaier vind ik niet meer zo bijzonder
_________________ Jungleboy no more
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: di mei 04, 2010 7:09 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
marc394
|
Geplaatst: di mei 04, 2010 10:33 am |
|
Geregistreerd: do mei 21, 2009 4:35 pm Berichten: 13
|
natuurlijk 2-takt, heb niks met 4 takt. 1 keer indoor gereden nooit weer.
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di mei 04, 2010 12:09 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Hoezo indoor/4takt Dat zijn verschillende werelden
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Ruud
|
Geplaatst: di mei 04, 2010 4:53 pm |
|
Geregistreerd: wo jun 13, 2007 9:14 pm Berichten: 154
|
Gereden op een 4takt indoor!!!!!!?????? Dat is voor doorgezakte kantoor piefjes die een avondje vrij zijn van de vrouw en denken dat ze gaan racen, maargoed laat ze in die waan, anders hebben ze helemaal niets meer te vertellen. Als je dan een 4takt wil proberen!! neem dan een echte. Diverse maxjes hebben het VTje voor moeten laten gaan.(ligt ook aan de bestuurder van de max natuurlijk) Alleen de 125 schakel is duidelijk sneller, als men goed kan schakelen, anders hebben ze een zware dobber aan het VT 4taktje automaat.
_________________ SWISS 250 + BIREL 2007
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di mei 04, 2010 5:23 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ik denk dat een VT sowieso sneller is dan een Max. Ik begrijp dan ook volledig dat de VT rijders zo enthousiast zijn over deze motoren, als ik de financiële middelen had zou ik misschien ook wel met zo'n moter rondrijden. Vaak is stap 2 dat men gaat roepen dat viertakt dus wel degelijk sneller is dan tweetakt, waarbij dan wel vergeten wordt dat de 250cc tweetakts in de meeste gevallen zo snel zijn dat ze niet meer op normale kartbanen mogen rijden
|
|
Omhoog |
|
|
jackblackbird
|
Geplaatst: di jul 20, 2010 10:07 am |
|
Geregistreerd: di okt 06, 2009 3:24 pm Berichten: 260
|
ik ga ff sparen en volgend jaar komt de wankel dan ik heb er een kleine test in gedaan maar wat trekt dat toch geweldig zeg alleen de icc kunnen daar tegen op op het rechte stuk
|
|
Omhoog |
|
|
the duke
|
Geplaatst: di jul 20, 2010 3:07 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
We rijden in de VT250 9/10 snellere tijden dan de wankel.
|
|
Omhoog |
|
|
flor
|
Geplaatst: di jul 20, 2010 3:43 pm |
|
Geregistreerd: vr dec 04, 2009 7:23 pm Berichten: 144
|
geef mij maar 2takt en geen grasmaaier geluid! 2takt is zoiezo vettere sound, leuker rijden, nooit van me leven koop ik een viertakt
|
|
Omhoog |
|
|
jackblackbird
|
Geplaatst: di jul 20, 2010 5:13 pm |
|
Geregistreerd: di okt 06, 2009 3:24 pm Berichten: 260
|
ja oke maar op het rechte stuk niet
|
|
Omhoog |
|
|
Tom
|
Geplaatst: di jul 20, 2010 5:40 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Neem eens de kaart van een circuit voor je neus. Gemiddeld: Rechte stukken: 2 Bochten: 12+
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
|