Auteur |
Bericht |
Dick
|
Geplaatst: wo jun 04, 2008 8:17 am |
|
|
Ok, speciaal voor de hobby rijder dus.
|
|
Omhoog |
|
|
hve
|
Geplaatst: wo jun 04, 2008 10:21 am |
|
Geregistreerd: ma dec 03, 2007 4:40 pm Berichten: 89 Woonplaats: cuijk
|
ten eerste sjappo voor het iniatief wat genomen wordt en uiteraart de belangstelling !
@dick hobbyrijders ! zijn wij alle die geen wedstrijdrijders zijn en geen sponsoren hebben ! en zelf onze kosten dragen om te kunnen rijden!
bij mij kwam het idee op om mischien de histokart club erbij te betrekken in het plaatje vereniging !
kan me zo voorstellen dat deze mensen overal geweerd worden !
en mischien dat daar ideeen mee gedeelt kunnen worden !
|
|
Omhoog |
|
|
Dick
|
Geplaatst: wo jun 04, 2008 11:16 am |
|
|
|
Omhoog |
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: wo jun 04, 2008 4:53 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
wat ik niet snap hé,, we hebben ****:@ een kartvereniging die geen ene **** doet voor de nederlandse kartsport. Alleen maar geld inne..
Ik vind goed dat we nu zelf een ding oprichte anders komen we nergens meer in dit land
|
|
Omhoog |
|
|
highfly
|
Geplaatst: wo jun 04, 2008 4:57 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 25, 2007 8:26 pm Berichten: 94 Woonplaats: Hilversum
|
@Jeffrey1991,
Welke vereniging bedoel jij dan? Volgens mij is er, behalve de KNAF, geen andere....
_________________ Heb: Parolin Kit Kart + Honda 390CC (conform VKCT reglement) Startnummer: 97 bij Kartclub Eefde
Had: BRM DK2 + Honda 390CC (conform VKCT reglement) uit 2002. Startnummer: 116 bij Kartclub Twente
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: wo jun 04, 2008 5:42 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
wij zullen de kosten van het inschrijven betalen.
en elk lid krijgt een korting van 7,5% waarvan 2,5% naar de vereniging gaat[met uitzondering van banden spoilers en aanbiedingen]
www.kart-parts.nl
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
tony kart racer
|
Geplaatst: wo jun 04, 2008 5:48 pm |
|
|
ja wel highfly.
er is ook nog de NAB.
deze is er gekomen omdat er mensen waren die zich met sommige dingen niet konden vinden binnen de knaf.
|
|
Omhoog |
|
|
Samuel
|
Geplaatst: do jun 05, 2008 1:57 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm Berichten: 447 Woonplaats: Nijmegen
|
Naar aanleiding van de mail:
Mischien is het leuk om met de eventueele wedstrijden ook een 4takt automaten klasse te maken? Alle langzamere 4takt karts zoals: prokart, 390, B&S, Rk-1 enz. allemaal bij elkaar.
Dan kunnen de hobby rijders met langzamere 4takts ook mee rijden. De snellere 4takt schakels zouden dan mischien in de vrije klasse kunnen?
_________________ Frame: Tony kart Motor: TM Cross
|
|
Omhoog |
|
|
Dick
|
Geplaatst: do jun 05, 2008 2:03 pm |
|
|
het moest toch een hobby vereniging worden?
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: do jun 05, 2008 2:03 pm |
|
|
dat is zeker een goed plan
we gaan kijken wat we kunnen doen
zoals in de mail al is aangegeven hebben we al plaats waar we zouden kunnen rijden.
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: do jun 05, 2008 8:49 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
@dick, het moet idd een hobby vereniging worden, maar als hobbyrijders willen we wel graag een soort van laagdrempelige races gaan verrijden. zonder al te veel regels, alleen om het een beetje in verhouding te zetten worden er wel een soort van klassesysteem gebruikt,zoals bijvoorbeeld 125cc schakel,100cc automaat,echter zaken als bandekeuzes moet voor ieder vrij zijn om te kiezen.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: do jun 05, 2008 9:52 pm |
|
|
wie kan er een regelement samenstellen voor de HOBBYwedstrijden.
ook zoeken we nog iemand die een draaiboek kan maken voor straat evenementen [we hebben een concept van de m.on.] dit moet dus aangepast worden.
mede karters we hebben jullie hulp nodig.
|
|
Omhoog |
|
|
Paul
|
Geplaatst: vr jun 06, 2008 4:30 am |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Heb vannacht tijdens mijn werk eens nagedacht over een naam voor de nieuwe vereniging.
Is de "Nederlandse Recreatie Karters Vereniging" niet een geschikte naam.
Klinkt wel lekker de NRKV.
|
|
Omhoog |
|
|
Deksel
|
Geplaatst: vr jun 06, 2008 12:51 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
Ook ik heb over de naam gedacht en heb ook al eerder een naam voorgesteld.
Mij leek de "Algemene Nederlandse Kart(ers) Vereniging" een zeer geschikte naam omdat het wel voor hobby rijders is, maar "proffessionele of wedstrijd rijders natuurlijk ook welkom zijn. Afgekort dus de ANKV.
De naam van Paul spreekt mij ook wel aan. Echter is het zo dat de domein naam reeds bezet is en al veel zoekresultaten heeft op google. Dus al veel gebruikt. Het ligt echter wel lekker in de mond.
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: vr jun 06, 2008 9:13 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
@bas, hoe meer zaken je bij je hobby wedstrijden 'vrij' laat hoe meer diegene met de meeste poen in het voordeel is. Ik zou voorstellen om toch te rijden op zelfde banden, motoren, en gewicht per klasse.
Bij Kartclub Eefde reden we eerst ook alleen maar voor de fun wedstrijden, maar als je eenmaal aan de gang bent word het steeds professioneler en roept het om een strenger regelement te maken. (lees je krijgt gezeik over het niet gelijk zijn van de karts)
Het blijft niet leuk als je het allemaal vrij laat, na verloop van tijd zullen er situaties ontstaan die vragen om het professionaliseren van de opzet.
doe hier je voordeel mee.
groeten Roeland
|
|
Omhoog |
|
|