Auteur |
Bericht |
Jomito
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 9:01 am |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
Wij proberen ook te komen
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Samuel
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 9:10 am |
|
Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm Berichten: 447 Woonplaats: Nijmegen
|
Ik ga ook mijn best doen om erbij te zijn! ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ Frame: Tony kart Motor: TM Cross
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Max
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 10:03 am |
|
|
Staat in de agenda. Hopen op mooi weer dus
_________________ ![Afbeelding](https://i.imgur.com/KEV7LGP.png)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Michello
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 10:04 am |
|
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 8:15 pm Berichten: 106 Woonplaats: De Steeg
|
Ik probeer ook te komen lijkt mij gezellig. Hopen op droog weer!
_________________ Zanardi -------- Swissauto spec. 1
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Basjuh
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 10:09 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Staat genoteerd. Dit weekend trachten alvast vrij te regelen.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
kartje
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 11:52 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
tonnymontana schreef: 4 mei zal ik er niet bij zijn, overigens lijkt het mij makkelijker ( persoonlijk ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) ) om ze op zaterdag te plannen i.v.m. verplichtingen. Toon er zijn mensen denk ik die op zaterdag werken om hun hobby te kunnen betalen. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ ![Afbeelding](http://img543.imageshack.us/img543/38/tlte.jpg) ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
kartje
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 11:54 am |
|
|
Ik kom waarschijnlijk met de 2 wieler. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ ![Afbeelding](http://img543.imageshack.us/img543/38/tlte.jpg) ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
maxvdam
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 11:58 am |
|
Geregistreerd: di dec 03, 2013 2:07 pm Berichten: 50 Woonplaats: Arnhem
|
staat in de agenda! ik ben er bij ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Paulo27
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 8:13 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Op Landsard bv gaan we altij helemaal Links op het parkeerterrein staan (zeg maar einde pits)... dus dan staat de hele bende bij elkaar gezellig...
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
miniskillz
|
Geplaatst: vr apr 04, 2014 8:47 pm |
|
Geregistreerd: do apr 26, 2012 4:04 pm Berichten: 160 Woonplaats: Belgie, Wijnegem
|
Ik zal mijn best doen om er ook bij te zijn . ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ #81-Tony kart!-Dfk
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
petrolhead
|
Geplaatst: za apr 05, 2014 3:54 am |
|
|
Zondagen en 4 mei zijn hier in de gemeente een gevoelig onderwerp, haalde dit jaar zelfs het landelijk nieuws. Op doorsnee zondagen gaan wij bij gelegenheid gewoon naar de kartbaan maar op 4 mei -leeft dat gezien de reacties eigenlijk nog wel?- houden we de agenda normaliter vrij. Volgende keer maar weer kijken of het past dan ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) .
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Bask
|
Geplaatst: za apr 05, 2014 8:36 am |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Je bent een of 2 generaties verder, in het bijzonder met de jeugdige karters. Hiervoor zal het 4 mei en dodenherdenking veel minder betekenen, of iig anders qua gevoel. 'S avonds sta ik er wel even bij stil, maar verder is het voor mij iig een gewone zondag, dus knallen.
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Nodroz
|
Geplaatst: za apr 05, 2014 8:49 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Ik ga ook proberen komen, moet zeker lukken als het goed weer is. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
kartje
|
Geplaatst: za apr 05, 2014 9:15 pm |
|
|
petrolhead schreef: Zondagen en 4 mei zijn hier in de gemeente een gevoelig onderwerp, haalde dit jaar zelfs het landelijk nieuws. Op doorsnee zondagen gaan wij bij gelegenheid gewoon naar de kartbaan maar op 4 mei -leeft dat gezien de reacties eigenlijk nog wel?- houden we de agenda normaliter vrij. Volgende keer maar weer kijken of het past dan ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) . waa petrolhead schreef: Zondagen en 4 mei zijn hier in de gemeente een gevoelig onderwerp, haalde dit jaar zelfs het landelijk nieuws. Op doorsnee zondagen gaan wij bij gelegenheid gewoon naar de kartbaan maar op 4 mei -leeft dat gezien de reacties eigenlijk nog wel?- houden we de agenda normaliter vrij. Volgende keer maar weer kijken of het past dan ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) . petrolhead schreef: Zondagen en 4 mei zijn hier in de gemeente een gevoelig onderwerp, haalde dit jaar zelfs het landelijk nieuws. Op doorsnee zondagen gaan wij bij gelegenheid gewoon naar de kartbaan maar op 4 mei -leeft dat gezien de reacties eigenlijk nog wel?- houden we de agenda normaliter vrij. Volgende keer maar weer kijken of het past dan ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) . Waar kom je vandaan dan? ??
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Bask
|
Geplaatst: za apr 05, 2014 10:05 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Aangezien het 4 mei betreft gok ik dat het om Rijssen gaat. Ving iig iets op op de regionale radiozender mbt 4 mei
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |