Auteur |
Bericht |
Paul
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 7:23 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Mooi om te horen dat het goed bezocht is kunnen alleen maar positieve woorden uit voort komen.
|
|
Omhoog |
|
 |
ktbracing
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 10:15 pm |
|
Geregistreerd: di sep 30, 2008 9:06 pm Berichten: 81 Woonplaats: limburg
|
was echt super vandaag mijn kinderen hebben genoten in de brl Alleen al voor de sport en het circuit moet dit eigenlijk 1 keer per jaar gebeuren ECHT EEN TE GEKKE DAG
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 10:21 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
|
Omhoog |
|
 |
h288racing
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 10:57 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
Wat een superdag vandaag @ Venray, wat Harry daar heeft klaar gespeeld is gewoon super. En zoveel publiek dat er was. Echt super. Helaas zelf nog niet mogen rijden met de F1 aangezien we nog niet goed zitten met de nieuwe geluidsregels en met ons nog vele anderen. Tis moeilijk om zo een beest zo stil te krijgen haha maja we hopen er met Pinksteren als de eerste officiele wedstrijd is er toch bij te zijn.
_________________ Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2

|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 11:34 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Een md demper zal niet veel uitmaken Met pinksteren ga ik wel kijken als het goed is
|
|
Omhoog |
|
 |
h288racing
|
Geplaatst: do apr 16, 2009 9:26 pm |
|
|
Na een succesvolle en drukbezochte demo dag @ Venray nog steeds geen positief nieuws. Het is nog steeds de vraag of het allemaal maar door mag blijven gaan http://www.peelenmaasonline.nl/index2.p ... ws_id=4186

|
|
Omhoog |
|
 |
Paul
|
Geplaatst: do apr 16, 2009 9:58 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Dit klinkt niet goed als ik het lees, maar we blijven hopen op een goede afloop. Maar volgens mij gaat het vooral om de stockcars die de geluidsnorm evt. overschrijden. Jullie zijn daar toch flink mee bezig Mark, is die norm wel haalbaar dan?
|
|
Omhoog |
|
 |
h288racing
|
Geplaatst: do apr 16, 2009 10:05 pm |
|
|
De norm is zeker haalbaar Paul .. De coureurs moeten zich alleen in allerlei bochten wringen om het te halen. Alle stockcars die maandag hebben gereden waren goedgekeurd nadat ze aan de geluidstest voldeden een paar weken geleden. Het was ongeveer de helft van het normale stockcarveld wat er maandag reed, de andere helft was niet goedgekeurd incl wijzelf. We moeten voldoen aan 95db .. het is echt verdomd moeilijk om een v8 met 700 pk aan 95 db te laten voldoen, maar het is mogelijk. Wij zijn nu een ander uitlaatsysteem aan het laten maken en een set nieuwe dempers en hopelijk halen we dan de 95 of minder.
Ik heb was maandag in de pits toen de stockcars reden en de pits grenzen direct aan de baan en daar hoorde je ze helemaal niet dus ik vind het maar raar als ze teveel geluid hebben gemeten.

|
|
Omhoog |
|
 |
Plukkie
|
Geplaatst: do apr 16, 2009 11:43 pm |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Hmmz, boeiend artikel en lastig stof voor velen lijkt mij. Voor ons als karters duidelijk verhaal, niet zeuren. Volgens mij is er aardig woord gevoerd. Jammer dat we niet bij zo'n zitting aanwezig kunnen zijn... Wellicht kan dan wel, maar zijn we niet op de hoogte. ik vind het zeker boeiend en den haag is naast de deur.
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
Laatst bijgewerkt door Plukkie op vr apr 17, 2009 10:10 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: vr apr 17, 2009 7:33 am |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Citaat: Zo vond hij het vreemd dat binnen die zone vlak bij de grens nog fors lawaai is berekend en vlak daarbuiten op korte afstand niet meer. Hij vroeg zich af hoe het lawaai op zo’n korte afstand opeens zoveel kan verminderen. Bron: http://www.peelenmaasonline.nl/index2.p ... ws_id=4186Volgens mij kan dit best, iets met hoever het geluid draagt en hoe snel het in intensiteit afneemt na een bepaalde afstand. Ook windrichting/sterkte heeft hiermee te maken. Ik krijg toch echt steeds meer het idee dat er gewoon een aantal mensen zijn die zich blijven verzetten en het nodig vinden tegen alles wat met racen te maken heeft aan te schoppen. Maargoed, we hopen nog steeds op een goede afloop... 
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
 |
powerspayk
|
Geplaatst: vr apr 17, 2009 9:43 am |
|
|
@ h288racing dat zal ook wel de eengiste oplossing zijn die Auto's ombouwen op 95db, dat zal zeker lukken! Maar ook dat zal je Km verder noch horen,en dat licht aan de Wind. Dat geluid gaat als een draaikolk naar boven en word door de Wind afgevoerd Ik heb vroeger in Lomm (Limburg gewoond) en dat dorpje licht zo 30 KM van Baarlo met Bossen en de stad Blerick de Maas er tussen, als in Baarlo een Race was dan hoorde ik het bij ons in de Tuin!
|
|
Omhoog |
|
 |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: vr apr 17, 2009 10:03 am |
|
|
Nee, met wind tegen komt het geluid veel minder ver, waar het met wind mee logischerwijs verder zou komen. Echter er staat ook bij: "Volgens mij", m.a.w.: weet het niet zeker Neemt niet weg dat er gewoon een hoop mensen aan het zeuren zijn omtrent dit onderwerp... 
|
|
Omhoog |
|
 |
Deksel
|
Geplaatst: vr apr 17, 2009 4:31 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
|
Omhoog |
|
 |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: vr apr 17, 2009 9:57 pm |
|
|
Inderdaad mooi artikel, ziet er ook wel goed uit op de foto's Hoop toch echt dat het nu een beetje opschiet. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: za apr 18, 2009 8:09 am |
|
|
Inderdaad een leuk artikel. Kan me nog herineren dat ik tijdje geleden met rudi over een "modderpad" liep en nu ligt er asfalt en rijden het hotrods overheen 
|
|
Omhoog |
|
 |