Auteur |
Bericht |
powerspayk
|
Geplaatst: di maart 03, 2009 7:15 am |
|
|
Ja mijn Kart staat ook al te wachten op de eerste rit in Venray
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: di maart 03, 2009 3:09 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Kan haast niet wachten 
|
|
Omhoog |
|
 |
rudi
|
Geplaatst: do maart 19, 2009 7:56 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
net even op de baan geweest, was te donker om foto´s te maken.maar hierbij effe een korte beschrijving. kleine ovaal is helemaal klaar, zijschermen zijn zelfs op veler verzoek van hier opnieuw geschilderd en zijn dus als nieuw, er is een groot gedeelte nieuwe omheining gekomen, dus de stockkarraces gaan zeker door. ze waren toen ik er was net klaar met een testrit (de keijzer uit helmond). zelfs de curb stones zijn geschilderd. grote ovaal is een groot gedeelte klaar als onderlaag en er is een nieuw geasfalteerde aanrijroute gekomen vanaf het oude toegangspad naar circuit toe.ik kon uit de verhalen van de jongens daar opmaken dat er een en ander verbeterd was aan de geluidsdempers van de stockkars. dus dat blijft toch nog altijd een zwaar beladen punt. eigenlijk hoefde er dus alleen nog maar wat tribunes opgezet te worden en de paas/pinksterraces kunnen doorgaan. echter voor wat betreft het karten........ dit zie ik voorlopig nog niet gebeuren op circuit de peel, er moet gewoon nog teveel gedaan worden om dit gedeelte in orde te krijgen, ik hoop dat ik me hierin vergis natuurlijk, maar ik ga er van uit dat hooguit iets later van dit seizoen gereden kan en mag worden.dus de komende weken/maanden zullen we nog niet kunnen rijden in venray. zo gauw ik meer nieuws kan geven horen jullie het. groetjes rudi 
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: do maart 19, 2009 8:07 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Geen negatief nieuws dus 
|
|
Omhoog |
|
 |
rudi
|
Geplaatst: do maart 19, 2009 8:13 pm |
|
|
nee, de tijd van negatieve berichten hebben we wel gehad hier. alles komt goed is het motto
_________________ ____________________________________________________________________________
|
|
Omhoog |
|
 |
powerspayk
|
Geplaatst: ma maart 30, 2009 8:38 am |
|
|
Waneer is de opening In het Duitse Forum denken ze 1 April 
|
|
Omhoog |
|
 |
rudi
|
Geplaatst: ma maart 30, 2009 9:47 pm |
|
|
jaja 1 april, maar dat is een grap
|
|
Omhoog |
|
 |
ktbracing
|
Geplaatst: ma maart 30, 2009 10:24 pm |
|
Geregistreerd: di sep 30, 2008 9:06 pm Berichten: 81 Woonplaats: limburg
|
|
Omhoog |
|
 |
h288racing
|
Geplaatst: ma maart 30, 2009 10:53 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
Ik weet niet precies hoe het met de kartbaan gesteld staat, toen ik er 2 weken geleden was toen was hier nog een hoop werk aan omdat ze vooral bezig zijn met de kleine oval. In ieder geval, 2e paasdag zou de eerste race zijn voor de stockcars enz, maar we hebben al schrijven gehad dat 2e paasdag een demo/trainingsdag wordt voor de speedway en geen racedag i.v.m vergunningen enz. Zoals het er nu voor staat zal 2e pinksterdag pas de eerste racedag zijn dus ... Hier nog een link naar een krantenartikel waar hierover wat vermeld staat: http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... H41REOA3So
_________________ Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2

|
|
Omhoog |
|
 |
bas
|
Geplaatst: za apr 04, 2009 1:13 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
Nieuwe seizoen Raceway Venray van start met open dag en demoraces
Na anderhalf jaar van afwezigheid start Raceway Venray tijdens Tweede Paasdag met een heuse familie ‘open dag’. Iedereen is deze dag van harte welkom om alvast een indruk te krijgen van het in aanbouw zijnde multifunctionele ‘motodrome’. Raceway Venray is al enkele jaren de naam van alles wat met autospeedway te maken heeft aan de Bakelsedijk. Nu zullen vanuit deze locatie alle activiteiten verder worden uitgebreid.
Spektakel voor het hele gezin tijdens Tweede Paasdag en dit alles voor niets. Voor alle nieuwsgierigen en onbekenden met de sport is dit de perfecte gelegenheid om zich een beeld te vormen van het nieuwe circuit, de huidige status van de bouw en alle aankomende activiteiten.
Allereerst zullen de kinderen geëntertaind worden door clowns en kunnen zij zich vermaken op diverse springkussens en gerelateerde spellen. Ook bestaat de gelegenheid om als co-piloot mee te racen in één van bolides uit de BRL klasse (mits je minimaal 1.35 meter groot bent). Normaliter rijden deze bolides op diverse grandprix circuits van Nederland, België en Duitsland . Verder kan er ook een speciaal offroad-aangelegde baan worden afgelegd met een buggy of een quad, uiteraard onder strikte voorwaarden en begeleiding. Zelfs voor de kinderen wordt een quadbaan aangelegd, met uiteraard kleinere quads en een verminderde snelheid.
Op de tijdelijke paddock zullen diverse teams hun bolides showen en aansluitend zullen zij op de nieuwe oval demoraces verzorgen. Deze demoraces zullen een nieuw seizoen gaan inluiden dat over enkele weken van start gaat. De vijf vaste race klassen Saloon Stockcars, Stockcar F1 en F2, Formule Toyota en de HotRods zullen maarliefst driemaal ten tonele verschijnen. Dit aangevuld met de BRL klasse zal een welkom weerzien gaan worden.
Uiteraard staat ook de traditie getrouwe verzorging van de inwendige mens paraat. Kom dus een dag autosport beleven op het nieuwe circuit van Raceway Venray! De poorten gaan om 11:00 uur open en je persoonlijke race experience kan al starten vanaf 11:00 uur tijdens de eerste demosessie van de BRL klasse.
Hopelijk zien we u Tweede Paasdag op het nieuwe Raceway Venray!
--------------------------------------------------------------------------------
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: za apr 04, 2009 10:44 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
wanneer gaat de kart baan open ??
|
|
Omhoog |
|
 |
h288racing
|
Geplaatst: za apr 04, 2009 10:47 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
Zal nog wel ff een tijd duren Joris ... 
_________________ Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2

|
|
Omhoog |
|
 |
powerspayk
|
Geplaatst: zo apr 05, 2009 1:23 pm |
|
|
Dat Speedway gebeuren zal wel meer Geld in het laatje brengen als de Kartbaan, daarom is die noch niet klaar denk ik 
|
|
Omhoog |
|
 |
ktbracing
|
Geplaatst: zo apr 05, 2009 9:37 pm |
|
Geregistreerd: di sep 30, 2008 9:06 pm Berichten: 81 Woonplaats: limburg
|
|