Auteur |
Bericht |
Philipper
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 10:37 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: Ik ga zelf eens aantal maal gaan rijden Heb je al een eigen kart ?
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
DH-karting
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 10:37 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Totaal prijs word dus 190 euro ? Dat zou ik dan al weer een stuk minder aantrekkelijk vinden maar goed. Zoals al meerdere malen is gezegt, je moet overal rekening mee houden.
het probleem is dat zo'n ( opzich ) nieuw concept pas iets word als je leert van je fouten. Maar aangezien jij er wat mee wilt verdienen kun je je niet teveel van die fouten permiteren.
En net als schade aan de onderkant van het chassis, hoe ga je dat iemand laten betalen ? of ga je dat zelf betalen van die 150 euro ? Want als er 20 keer in het jaar door iemand anders in jouw kart word gereden zal het chassis aardig slijten.
Je zegt ook wel dat beginners niet zo onvoorzichtig zullen zijn met jouw spullen, maar beginners maken juist de meeste fouten, en dus ook de meeste brokken. Al is het maar omdat ze naar de verkeerde kant uitwijken als iemand ze probeert in te halen.
|
|
rudi
|
Geplaatst: vr dec 11, 2009 11:57 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
als je het heel goed aanpakt kan het wat zijn, echter je moet een bepaald budget achter de hand hebben voor schades. je geeft al aan dat je geen extreem budget hebt en dit meer doet uit noodzaak om zelf te kunnen karten. in dat geval lijkt het mij geheel kansloos.....als je namelijk iets wilt ondernemen om geld te kunnen verdienen heb je bij voorbaat een startkapitaal nodig om iets van de grond af te kunnen krijgen. ik zal dit wel gaan volgen, misschien verbaas je me nog.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 12:23 am |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
het startkapitaal is er, maar ik wil het niet uit de ramen smijten. Het zal niet gemakkelijk worden, maar ik zal het proberen en ik heb er vertrouwen in dat het met me zal lukken.
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 9:12 am |
|
|
Ik zou eerst zo proberen te karten en als het echt niet lukt om er mee rond te komen, is dit misschien wel een oplossing.
|
|
Omhoog |
|
|
jeroen w
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 10:15 am |
|
|
Als je start kapitaal hebt dat groot genoeg is om de schades en onderhoud op te vangen, kan je net zo goed alleen zelf gaan rijden en niet verhuren...... Vergeet niet dat als je zelf rijd en verhuurd dat het onderhoud ook 2 keer zo vaak moet gebeuren....
Dit is geen haalbaar idee als je het met maar 1 kart doet om geld te verdienen zal je het met meerdere karts moeten gaan doen.
De kartbanen vragen niet voor niets zo veel geld en hebben door bovengenoemde redenen maar enkele snelle karts te huur, hoe sneller de kart hoe meer schade.
_________________ kombikart + swiss auto 250, vinkkart + 100cc vortex
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 10:43 am |
|
|
Ik zal het een kans geven en jullie meedelen hoe de zaken verlopen. Eerst deze week om men kart gaan, dat is het belangrijkste.
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 10:51 am |
|
|
Je moet ook rekening houden met je vervoer. Heb je een aanhanger en dergelijke? Als iemand nou in Genk wilt gaan rijden of ergens in Nederland, dat kan een groot verschil in afstand zijn...
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 11:24 am |
|
|
vervoer word geregeld via iemand waarbij ik hem in onderhoud zou laten gaan en iedere week met zijn vrachtwagen karts meeneemt om in teamverband te rijden. Binnenkort bne ik zelf 18 en rij ik dan wel met de kart.
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 1:12 pm |
|
|
dan snap ik niet dat die persoon die , en de vervoersmogelijkheid heeft, en het onderhoud zelf uit kan voeren. niet zelf een kart aanschaft om deze te verhuren. als er werkelijk zo makkelijk geld mee te verdienen is.... of zo iemand vind jou wel heeeel erg aardig
_________________ ____________________________________________________________________________
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 1:17 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 1:21 pm |
|
|
oh maar begrijp me niet verkeerd, ik gun het je zeker wel en het kan best goed uitpakken. alleen denk er niet te makkelijk over.want dan komt het in mijn beleving niet goed. er zijn namelijk op dat gebied heel veel struikelpunten waar het mis kan gaan, en dan heb jij zelf geen kart meer en dat zou jammer zijn, want daar was het in beginsel toch om te doen. mvg rudi
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: za dec 12, 2009 1:34 pm |
|
|
ja natuurlijk, ik versta jullie punten ook en zie deze zeker in, daarom dat ik het ook vroeg aan mensen die er veel kennis van hebben. ik zal het proberen waar te maken, en lukt het niet, dan lukt het me niet, ik kan het proberen. zeker hou ik jullie op de hoogte !
reeds bedankt voor alle informatie !
|
|
Omhoog |
|
|