Auteur |
Bericht |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: za okt 31, 2009 2:04 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Die ouwe man op berghem is wel streng, maar meestal toch ook wel rechtvaardig. Alleen die popi jopi figuur met dat kombikart jasje die er de laatste tijd loopt kan ik niet echt begrijpen...
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
 |
powerspayk
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 9:05 am |
|
|
Een Baanbeheerder moet zorgen dat alles loopt en er zijn er ook die hun macht een beetje misbruiken,en zich als een kleine Adolf gedragen! En in Berghem doet die man zo goed als het gaat zijn werk,en geeft iedereen een kans als je wat doet wat niet mach waarschuwt hij je, meeste tijd maar een keer daarnaar kun je gaan maar dat is toch niet verkeerd, iedereen kan lezen en weet wat de regels zijn! Ik heb noch nooit problemen met hem gehad, maar als er geen Baanbeheerder op een Baan is, dat vind ik gevaarlijker dat was in Venray daar moest men oppassen dat je niet op de Pakeerplaats door een kart omgereden werd 
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 9:25 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Beetje eigen verantwoordelijkheid.
Moet zeggen dat ik die mevrouw op Venray buiten gewoon aardig vond.
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 9:54 am |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Citaat: Moet zeggen dat ik die mevrouw op Venray buiten gewoon aardig vond. Wil je zeggen dat ze binnen niet gewoon aardig is Basjuh? Ik denk dat het gewoonlijk wel een combinatie van omstandigheden is: als je als baantoezichter voor de -tigste keer iemand moet terechtwijzen (of het terecht is of niet) en je krijgt dan weerwerk kan het best dat je uit je sloffen schiet. Zo weet ik dat er op Genk af en toe een gedoe is als er weer eens mensen dingen morsen net naast hun grondzeil. Sommigen vinden dat erover maar je moet het volgende wel in je achterhoofd houden: die mensen hebben een mooie baan en het is in België verdomd moeilijk om een terrein waar lawaaierige sporten mogen beoefend worden in stand te houden. Af en toe komt er iemand van de milieudienst langs en die gaat gewoon rond en neemt stalen van de ondergrond. Als die een staal tegenkomt met smurrie in krijgt de uitbater een fikse boete. Als het meer dan eens voorvalt kan het zelfs zo ver gaan dat de baan dicht kan... En met smurrie bedoel ik dingen die in de ondergrond kunnen dringen: Olie, benzine, speciale koelvloeistoftoevoegsels etc. Stel je dan ook eens in hun plaats als er weer wat voorvalt. Wat niet wilt zeggen dat ze daarom niet vriendelijk moeten blijven natuurlijk.
|
|
Omhoog |
|
 |
powerspayk
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 5:50 pm |
|
|
@Basjuh ik vond die ook aardig maar wat in het Rennerskwartier gebeurde merkte,of interesseerde haar niet dat weet ik niet maar een baantoezichter is wel echt nodig vind ik Vaak zijn het de mensen zelf schuld dat er problemen kommen, en snel is de baantoezichter de kwaaie.
|
|
Omhoog |
|
 |
Paul
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 6:15 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Wat er op Venray gebeurde in de pits zal volgend jaar echt niet meer mogen. Dit was soms ook gewoon onverantwoord wat daar gebeurde. Ook daar zal wel iemand komen die netjes toezicht zal gaan houden op de te volgen regels want die zullen er zeker komen.
|
|
Omhoog |
|
 |
brat-uppie
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 6:58 pm |
|
|
begrijp me niet verkeerd!! ik vind ook dat regels na geleefd moeten worden, maar dan wel voor iedereen  Niet de ene erop wijzen en bij de andere net doen alsof je het niet ziet.
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 7:09 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Maar op dat gebied is de kartsport niet altijd voor iedereen gelijk. Ik denk dat, dat gewoon iets is wat je moet acepteren.
|
|
Omhoog |
|
 |
powerspayk
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 6:32 am |
|
|
Vriendjes Politiek heb je overal daar doe je niets aan, en daar is ook zeker mee om te gaan. Maar wat me wel is opgevallen dat er geen Circuits zijn waar op de rijders hun rijstel gelet wordt, want daar is toch noch veel verschil in! Zaterdag Berghem werd achter een bocht een Kart op de baan repareert en dat interesseert schijnbaar niemand, en de Baan was vol dat zijn dingen die ik niet begrijp 
|
|
Omhoog |
|
 |
Frankje
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 4:23 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Op 3bergen wordt nog op rijstijl gelet. Mocht iemand daar onverantwoordelijk bezig zijn krijg die gene het gelijk te hore.
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
 |
powerspayk
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 6:19 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 7:11 pm |
|
|
Maar op een circuit als Genk is het niet mogelijk om iedereen in de gaten te houden. Zeker als er +50 karts op de baan zijn. Of ze moeten al op 3 punten op de baan personeel gaan neerzetten.
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: di nov 03, 2009 6:55 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Hét probleem is dat er een hoop piloten (als je ze al zo kan/mag noemen) op de baan zijn die niet beseffen waar ze mee bezig zijn. En de waslijst is lang -> zigzaggen op de baan omdat een ander er maar niet voorbij zou komen. Denken dat je gewoon ff later moet remmen dan een ander om eerst de bocht in te gaan (meestal gebeurd dat op een stuk waar totaal geen grip is met alle nare gevolgen van dien). Aan de buitenkant van een bocht je kart laten staan als er wat gebeurd is. Gewoon stil blijven staan op de ideale lijn omdat je iemand wilt opwachten. enz. vul de lijst maar aan... Ik heb er alle begrip voor dat je bijvoorbeeld niet vanaf de eerste keer weet waar de ideale lijn ligt maar sommige dingen liggen gewoon aan een boertige (sorry voor het woordgebruik) instelling van sommige piloten. Meestal is het nog erger als er een paar vrienden samen "karten" want dan palmen ze de baan en ook nog het rennerskwartier in alsof het hun eigendom is. Ik wil hiermee niet iedereen over dezelfde kam scheren maar denk dat elkeen zo wel eens dingen gezien heeft die echt te gek zijn voor woorden. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do nov 05, 2009 8:00 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Die man in Veldhoven is een prima vent Hij wordt alleen kwaad als je zonder zeitje staat te sleutelen en terecht want als een groene idioot het ziet kan hij de tent sluiten
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: vr nov 06, 2009 9:38 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Wij hebben nog nooit problemen gehad op Genk, hun zijn tegen ons altijd aardig, maar dat komt mss ook omdat we daar de kart gekocht hebben. 
|
|
Omhoog |
|
 |