Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 99 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 5:13 pm 

Dat was te verwachten levensgevaarlijke baan, zeer glad teer en die huurkarts schrot werden niet naar gekeken alleen maar aan het lopen gehouden!

Ik hoop dat de baan ook niet meer open gaat of die moet kompleet vernieuwd
worden en met een andere baas wand die wou alleen Geld tellen
:evil:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 5:24 pm 

het enige wat ik een x gezien heb wat vernieuwd was op de huurkarts is een nieuw buisframe en de kappen,de rest knapt hans zelf op.

p-m.deruiter //ik heb voordat ik een rotax max had ook bijna altijd daar gereden met mn kart omdat je geen md dempers en toestanden daar hoeft te hebben,ben ook met je eens dat de lui daar vrij vriendelijk zijn.
maar je moet toch met me eens zijn dat als je daar uit de bocht gaat met flinke snelheid dat je 9 van de 10 x schade rijd en dat het met jezelf slecht kan aflopen.
en dat omdat er pal naast het asfalt gewoon hoge bermen staan waar je of gelanceerd word of omslaat.op het stukje waar geen helling staat en je vliegt er daar af zit je al gauw op de andere rij baan omdat er gewoon geen ruimte is om tot stilstand te komen.
heb daar al vaak zat rare ding zien gebeuren en zelf ook bijna meegemaakt.
onderdelen zijn daar ook vrij goedkoop dus dat is wel balen .
maar ze laten de mensen met eigen karts daar ook veel te lang wachten tot je mag rijden in verband met huurkarts ,soms wel meer dan een uur!!,en dan vlaggen ze ook nog snel af.
het is jammer voor de baan dat dicht gaat maar mischien leert hij nu wel zn lesje en pompt hij er de volgende x wat meer geld in.)alser een volgende x komt)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 02, 2008 9:21 pm 

he nuno,ik ben het volkomen met je eens dat als je er af shiet dat je wel ergens schade hebt en ook als je er af schiet dat je zo op de andere baanhelft zit zelf al meegemaakt met regen.Hoop wel dat de kartshop open blijft is daar supergoedkoop.Is er trouwens al iets bekent wanneer hij weer open gaat of niet.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2008 9:06 am 

Wat mij is opgevallen in het Duitse maar ook het Nederlandse Forum dat het belangrijker voor vele is dat de baan weer snel open gaat dat het goedkoop rijden is en de onderdelen goedkoop sein!

Maar dat daar zich een Jonge dood gereden heeft, wat volgens de radio en TV waarscheinlijk zeeker is dat de bezitter schuld heeft interesseert schijnbaar weinige.

Ik vind dat egoïstische gedoe zeer negatief en alleen voor die figuren hoop ik dat de Baan gesloten blijft :-k

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2008 3:00 pm 

valt idd op ja, al hoop ik wel dat er zo veel mogelijk banen opengaan en openblijven. maar wel op een veilige manier. al is natuurlijk nooit alles te voorkomen

ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2008 3:55 pm 

vraag me af waarom er niet op veiligheid wordt gecontroleerd :-k
lijkt me toch ook wel belangrijk als je karts verhuurt ,en een baan ter beschikking stelt !
zou er dan helemaal geen controle over zijn :roll:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2008 4:19 pm 

Het schijnt in Duitsland inderdaad niet verplicht te zijn voor kartbanen om aan bepaalde veiligheidseisen te voldoen. Das best wel opmerkelijk aangezien ze voor zowat alles daar wel allerlei regels en wetten hebt. Dus terwijl je bij wijze van spreken nieteens zonder vergunning een scheet mag laten, mag je jezelf gerust doodrijden op de kartbaan :roll:
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe de situatie in Nederland is.

@Powerspayk: als je eens wat minder moeite deed om je gal te spuien over de baan aldaar, en wat meer aan het zorgvuldig lezen van de topics op de verschillende fora, dan zou je misschien opmerken dat het IEDEREEN interesseert dat daar een jongen het leven gelaten heeft.
Het niet direkt aan de schandpaal nagelen van de eigenaar is niet egoïstisch, veel mensen kennen de baan, en de situatie niet, en laten het vellen van een oordeel over aan de juiste mensen, en dat is niet de radio en de televisie, maar justitie.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2008 4:23 pm 

Dat zal in de toekomst ook veranderen zijn nu eerst dit ongeval aan het onderzoeken, en als het zeker is dat deze lui schuld hebben dan zal daar strengere controles kommen.

De KUKA-KARTBAHN word door 2 broers gerund een die was voor de Technische en bauwt die Cosmos Karts op dingen, en is ook geen verkeerde kerel, die andere is voor het finaleschele en de Handel dit zit ook op zijn Geld :roll:

En dat is ook dat probleem bei Kuka dat de huurkarts Technisch niet 100% I.O zijn
http://www.wz-newsline.de/?redid=310194 hier kun je het zelf bekijken

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2008 8:59 pm 

he powerspayk je moet niet te snel ordelen er bestaat ook nog eens zoiets als karten is op eigen risico dit geld op alle kartbanen,en het is zeker erg wat daar is gebeurt .Maar als bij jou in de straat een kind word dood gereden rij jij dan ook niet meer door jou straat. ja toch.Heb je al eens daar gereden of heb je via anderen gehoord dat het niks is ,zal zeker via anderen zijn vast en zeker.En de huurkarts zijn niet in orde de baan is leuk en in orde dus de baan kan er niks aan doen ze hadden de huurkarts beter moeten ojavascript:emoticon(':evil:')nderhouden. Deze mening zullen vele met mij delen. :evil: javascript:emoticon(':twisted:')

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 04, 2008 11:57 am 

weet iemand meschien of er nog meer van die banen in NRW zijn zoals kuka waar je lekker kan scheuren laat me ff wat weten kerpen en genk ken ik al

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 04, 2008 6:40 pm 

Ik heb daar zeer vaak gereden maar toen was de baan noch kompleet open en de teer I.O!

Maar de laatste jaren was die baan niets meer, die teer is spek glad en veel idioten op de baan die niet rijden kunnen!

Als ik op een baan een kart huur is Technisch I.O of ik mach hem niet ie niet rijden verhuren, maar als er onderdelen afbreken heeft dat niet met eigenrisico te doen :roll:

Zeker al die figuren die daar vaak op de baan waren en veel onderdelen kochten en kuka als een Kart God zagen delen jou mening :wink:

Maar mensen met een gezond mensen verstand delen mijn mening en hopen dat die baan dicht blijf :!:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 04, 2008 8:50 pm 

dat ze daar goed fout zitten op die kartbaan in duitsland ben ik het wel mee eens.
maar je kunt het ook overdrijven powerspayk.
kuka is zeer zeker geen kartgod , om jou woorden maar te gebruiken.
ik ga er van uit dat de wet daar goed word nageleefd in duitsland.
en dus zullen ze een degelijk onderzoek instellen.

maar jij weet net zo als ik dat als je op een huurkart stapt
het geheel voor eigen risco is.
en dus is de eigenaar/kartbaan
niet aansprakelijk voor eventuele geleden schade.
en dat geld ook hier in nederland.

dus om die eigenaar/kartbaan af te vallen lijkt mij de makkelijke weg.
daar je er zelf ook al vaak hebt gereden en dus de risco's kent/weet.

jou uitspraken stroken dan ook niet helmaal.

dus vind ik je uitlatingen niet terecht.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 04, 2008 9:33 pm 

Als uit onderzoek blijkt dat het ongeluk veroorzaakt is door slecht materiaal, oftewel slecht onderhoud, dan is de eigenaar aansprakelijk voor het ongeval. De rechter zal daar dan over oordelen.

Hoe zit het trouwens hier in Nederland met kontrole op veiligheid van de banen, is dit gekoppeld aan de vergunning? en zo ja, wie is dan de kontrolerende instantie?

Er zitten aan de kartsport zeker risico's, eenieder weet dat. Eigen rijders weten dondersgoed wat de risico's zijn, daarom is het zo belangrijk dat je materiaal voor 100% in orde is. Een huurder is vaak niet op de hoogte van de risico's, staat van onderhoud? een apk is er immers niet.
Je moet er niet aan denken dat het ongeluk te wijten is aan gebrekkig onderhoud, een jochie van 10........, ik heb te doen met de ouders :cry:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2008 10:08 am 

@tony kart racer het gaat me er niet om wie schuld heeft dat zoeken die wel uit en als kuka schuld heeft dan word hij er voor veroordeeld!

Het is gewoon jammer dat aan die baan niets meer aangedaan word, en zo verwaarloos is het is de enigste baan in de buurt waar men vroeger leuk kon rijden!

Ik vind als mensen een Kart huren die veilig moeten zijn, in (D) of waar ook
en dat moet kontroleert worden.

Ik heb niet tegen Kuka ik ken die beide goed, ik heb iets tegen die lui die dat niet Interesseert dat zich daar iemand dood rijd maar dat erg vinden dat de baan gesloten is :evil:

Dat zijn grote egowisten en niets anders :!:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2008 10:34 am 

het is jammer dat er een baan dicht is [de 4 e in korte tijd]
alleen de 2 duurste banen in de regio zijn nog open.
ik hoop dat als het onderzoek is afgerond. de baan in orde gemaakt word evenals de huurkart [al dan niet door een nieuwe eigenaar] en dat we er weer gewoon kunnen rijden.
ook in duitsland geld dus..... als het kalf verdronken is dempen we de put.
ik vind het erg van die jongen dit had nooit mogen gebeuren, wat ik niet begrijp is dat er nog nooit aan de bel is getrokken[ik lees hier dat er veel mensen zijn die klachten hebben over de baan en het materiaal]
maar zoals altijd mosterd na de maaltijd....

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 99 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende