Auteur |
Bericht |
Ruud
|
Geplaatst: ma jun 23, 2008 10:53 pm |
|
|
Kleine update wat betreft de ontwikkeling time attack.
Op de Baan komt in de kantine een video scherm met daarop een soort van dia voorstelling.
Hier op komen ook de maand tijden en een foto met daarop de winnaar van de afgelopen maand in zijn klasse (als je op de foto wil natuurlijk)
of we vragen een leuke foto van je via de mail (graag wel een foto met kart of soort pasfoto) geen vakantie kiekjes.
Als goed is loopt er dit weekend een voorbeeld.
Moet je maar eens kijken als je er bent.
Waarschijnlijk komt er ook een mogelijkhied om via dit scherm iets te melden of te koop aan te bieden (moet wel met kartsport te maken hebben)
_________________ SWISS 250 + BIREL 2007
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: wo jun 25, 2008 8:58 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Als je mij niet ziet op het scherm dan ben ik waarschijnlijk net het beeld uitgevlogen
Ik kreeg al via betrouwbare bron te horen dat ik volle zalen zou trekken.
Anyway een leuk idee
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: do jun 26, 2008 1:41 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Leuk idee mischien kom ik dan ook nog op het scherm met me kart (mijn Bitch)
@et
Pas je op dat niet iedereen opeens je handtekening gaat vragen, kom je helemaal al niet meer toe aan rijden.
ps: Uuuh ...... Mag ik je handtekening?
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: do jun 26, 2008 8:23 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Hier is ie dan mijn getekende hand, niet meer zeuren nu ik moet een competitie winnen
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: vr jun 27, 2008 12:24 am |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
JEEEEE Ik heb ET`s Handtekening !!! let op ik verkoop hem over 5 jaar voor 79 pleuro !!!
over winnen gesproken, je hebt nog paar plaatsjes goed te maken. Dus hup nieuwe bandjes eronder en nog ff einde van deze maand knallen
hopelijk sta ik einde van deze maand nog eerste. Mag ik dan me medaille op komen halen? Mocht ik niet eerste zijn dan ga ik lekker bij me op het werk staan met medaille, beker, champagne en volkslied (Yep, moet dat overwinningsgevoel toch een keer mee maken)
|
|
Omhoog |
|
|
Ruud
|
Geplaatst: za jun 28, 2008 12:08 am |
|
|
@ed
even een geheugen steun, ik weet dat na zo'n zware crash je even je geheugen kwijt bent.
Je bent niet uit beeld gevlogen maar van de baan.....
En als je in beeld wil komen moet je eerst even leren op de baan te blijven en niet iedere autoband proberen te raken alsof het een flipper kast is.
@Frank
kijk uit er zijn valse handtekeningen in omloop.
Ze bijten en moeten aan de lijn
Ze zijn te herkennen aan een kleurrijk uiterlijk en zeer link....s.
_________________ SWISS 250 + BIREL 2007
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: zo jun 29, 2008 8:02 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Hallo allemaal,
het was een mooie kartdag vandaag en bijna de laatste dag van de maand, dus ik was benieuwd of er nog mensen zijn die zich hebben opgegeven en een leuke tijd gezet hebben op baan voor de Time Attack Competie vandaag !!?!??!
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: zo jun 29, 2008 8:52 pm |
|
|
He, weer terug in het land?
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: zo jun 29, 2008 10:43 pm |
|
|
Yep, back and still wanting to go karting !!
Vakantie veranderd daar gelukkig niks aan, zeker toen ik in Fr enkele banen zag (helaas niet gereden).
Binnenkort maar weer Time Attacken... hoop dat jullie niet te veel geoefend hebben en de tijden hebben aangescherpt !
Gr
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: ma jun 30, 2008 9:43 pm |
|
|
@Wilfred
Ik ben 1 keer gaan karten en heb mijn tijd weer wat scherper gezet.
Goeie vakantie gehad?
We moeten eerdaags maar weer eens afspreken om te gaan!!
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: vr jul 04, 2008 8:57 am |
|
|
HET IS ZOVER !!!
De site met de standen voor de Time Attack Competitie is LIVE !!
Tot op dit moment zijn er geen inschrijvingen geweest voor Klasse 2. De overige klasses hebben wel meerdere inschrijvingen en het enthousiasme van de deelnemers is groot !
Zoals al eerder aangegeven zijn we gestart met een indeling in 5 klasses; dit is de eerste opzet en indien er reden toe is zal de klasseindeling (dus welk type kartmotor er in welke klasse zit) nog aangepast worden. Ik heb begrepen dat er enige opmerkingen geplaatst zijn door potentiele deelnemers waarin men zegt geen kans te hebben op een goede klassering met de huidige opzet van de competitie. Dit zou de reden zijn waarom enkele mensen zich tot op heden niet ingeschreven hebben.
TOCH wil ik iedereen verzoeken die zich nog niet heeft ingeschreven maar wel geinteresseerd is, alsnog het inschrijfformulier in te vullen (te verkrijgen op de kartbaan in Driebergen, of via het mailadres van de Time Attack Competitie : Timeattack@live.nl ). Want we kunnen ALLEEN de klasseindeling herzien als we beschikken over de gereden tijden van de deelnemers!
Nog niet alle gegevens zijn compleet (bijvoorbeeld : soms is nog niet bekend met welk motortype iemand rijdt); indien je een foutje of iets dergelijks ontdekt, geef het ons door via de mail en we passen het aan.
Maar goed, elk begin is moeilijk om maar met een cliche te spreken, maar we hebben gelukkig ook vele leuke en motiverende reacties gehad en het resultaat is dat we nu de standen voor juni gereed hebben en deze op de site van de kartbaan van Driebergen hebben staan :
www.kartbaan.com
=> op deze site kun je rechts onderin klikken op TIME ATTACK en kun je de diverse overzichten etc. bekijken.
Hierbij wil ik de site moderator van Kartbaan Driebergen nogmaals bedanken voor de medewerking en het maken van de site !
Iedereen veel plezier ermee, bedankt voor de inschrijvingen en we staan altijd open voor suggesties en tips !
Groetjes,
Organisatie Time Attack Competitie
Ruud
Etienne
Wilfred
Ps: Het is alweer juli, dus ATTACK allemaal en doe mee om een goede tijd te zetten....
|
|
Omhoog |
|
|
Seb
|
Geplaatst: vr jul 04, 2008 9:22 am |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
Wordt nog moeilijk in klasse 4. M'n teammaat kwam daar bij een training niet verder dan 34,5! Maargoed.
Ik kom waarschijnlijk in Juli ook naar Driebergen om een tijd neer te zetten.
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: vr jul 04, 2008 10:52 am |
|
|
@Seb,
Leuk dat je ook wilt meedoen; we zien je inschrijving en tijd wel komen en extra competitie is altijd welkom. Jij rijdt RK1 dacht ik ? Zou leuk zijn, daar hebben we nog geen inschrijving van en ik ben benieuwd wat de RK1's kunnen.
Enne wat betreft die tijd... moet wel mogelijk zijn met de juiste tandwiel verhouding hoor. Met mijn licht getunede pro reed ik enkele jaren geleden ook al rond de 34,5 seconde op de standaard relatief harde Vega (KOK) banden. En een korte kennismaking met een standaard 390 met zachter compound banden leerde me dat je die tijd zeker moet halen.
Op dit moment is de te verbeteren tijd 34,26 sec. in klasse 4... Go ahead and ATTACK zou ik zeggen.
Succes en wie weet tot de 19e ??
|
|
Omhoog |
|
|
piking
|
Geplaatst: vr jul 04, 2008 11:12 am |
|
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 3:49 pm Berichten: 333 Woonplaats: Emmeloord
|
Vraag: weten jullie of ze op transponders verhuren op driebergen?
Ik heb namelijk nog geen laptimer.
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: vr jul 04, 2008 12:02 pm |
|
|
Hallo Piking,
Helaas worden er geen laptimers/transponders verhuurd.
Ik denk dat je het beste op marktplaats o.i.d. kunt zoeken; er staan er wel enkele te koop aangeboden.
Ook de aanschaf van een goedkope nieuwe kan overwogen worden; misschien kunnen ze op de baan iets regelen met hun leverancier (korting of zo).
Je kunt ook proberen er eentje te lenen van iemand natuurlijk.
Succes en hopelijk zien we je ook meedoen met de competitie.
|
|
Omhoog |
|
|