Auteur |
Bericht |
Fart
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:08 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
pssst  , (whisper mode)
dan kun je ook een ICC kopen voor de helft, dan heb je echt POWERRR!!! en een heleboel geld over voor zuigertjes en revisies....
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
Bobster
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:09 pm |
|
Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am Berichten: 1526 Woonplaats: South-Garda
|
dat klopt fart,
maar aangezien mijn vader niet zwaar meer kan tillen ben ik afhankelijk van anderen als ik een icc zou aanschaffen.
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:11 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Hoef je een super rok niet te tillen dan?? Van de bok af bedoel je neem ik aan, een ICC duw je gewoon aan hoor.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
Bobster
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:12 pm |
|
|
klopt, maar hij kan dat zo wel tillen en alles en op de grond zetten, maar duwen en alles kan hij niet, hij heeft tussenwervels in de rug uitgedroogt en daarom kan hij dat niet.
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:22 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
een nieuwe icc is net zo duur en om die power hoef je niet te laten want dit ding heeft er meer dan een icc
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:27 pm |
|
|
BoBbY: ff goed luisteren en lezen, het is allemaal heel makkelijk.
Als je de kart op de bok hebt staan, wikkel je een spanband om het rechter achterwiel, zet je kart in de tweede of derde versnelling, choke erop en van te voren even brandstof opblazen zodat je carburateur al vol is, je pa zet je bij het gaspedaal neer! (die hoeft enkel het gaspedaal te bedienen) jij trekt vol aan de spanband en let op nou komt het: HIJ LOOPT!! choke eraf en de kart laten warmlopen tot 40/45 graden (af en toe de kart in de versnelling zetten zodat je externe waterpomp aangedreven word).
Kart af laten slaan, til met je pa de kart van de bok, zet de kart in zijn vrij, loop links naast de kart (duwend de kart in beweging brengen dus) als je denkt voldoende snelheid te hebben spring je snel in de kart en trekt de versnelling naar je toe (2e versnelling dus) en voila hij loopt zonder dat je pa er ook maar iets mee heeft geleden.
Dus TAG is echt niet noodzakelijk.
@Joris: Waarom moet het een nieuwe zijn??

|
|
Omhoog |
|
 |
Bobster
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:31 pm |
|
|
fart,
dat klopt en weet ik ook, maar dat is het juist kart van de bok af tillen, dat kan hij juist niet.
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:32 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
van mij hoeft niks maar je moet nieuwe prijzen niet met 2dehands vergelijken
een nieuwe l5 is ogeveer de zelfde prijs als een nieuwe icc 2 de hands is de icc goedkoper natuurlijk omdat de l5 er 2dehands niet is
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:35 pm |
|
|
bObby_14 schreef: fart,
dat klopt en weet ik ook, maar dat is het juist kart van de bok af tillen, dat kan hij juist niet.
Er lopen toch altijd mensen zat, ik zie het probleem niet hoor.

|
|
Omhoog |
|
 |
Bobster
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:36 pm |
|
|
en hoe doe ik het dan thuis met poetsen van de aanhanger af ??
Omhoog |
|
 |
Bask
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:46 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Als je thuis de kart niet van de bok af kunt krijgen, waarom kijk je dan in vredesnaam naar een motorblok?
Het maakt qua tillen voor je vader toch absoluut geen verschil of het nu een schakel is of dat het een automaat in de vorm van de vortex of de rotax is?
het zal wel aan mij liggen 
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
 |
Bobster
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 7:49 pm |
|
|
onee maakt dat niets uit?
dan til jij eens een 100cc en een schakel en dan mag je mij vertellen wat zwaarder is,
thuis moet ik de aanhanger van de aanhanger aftillen voor op het bok te zetten ( lijkt me logisch ) hoe wil ik het dan doen?
me vader is niet meer de jongste 
Omhoog |
|
 |
Bask
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 8:05 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Niet beschouwen als aanvallen Bobby, zo was het niet bedoeld.
Ik heb geen idee wat het gewichtsverschil is tussen een 100cc of een schakel, en ik heb ook geen idee wat je vader wel en niet kan met de rug,
maar als je vader de voorkant optilt van de kart(er van uitgaande dat hij dat wel kan) en jij de achterkant, het gewichtsverschil tussen de verschillende motoren is toch niet met kilo's tegelijk toegenomen aan de voorkant van de kart?Ik weet het echt niet, maar zo denk ik.
Het was niet bedoelt als een aanval richting jouw kant, maar ik snapte het niet.
@Admins, sorry voor vervuilen van het Topic.
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
 |
Bobster
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 8:10 pm |
|
|
bask,
ik snap dat het niet aanvallend was bedoelt,
en het is geen vervuilen want dat is ie al
maar me vader wil niet dat ik hem achter pak vanwegen mijn rug hij wilt niet dat ik mijn rug verkloot omdat ik nog jong ben.
Omhoog |
|
 |
Kay Simons
|
Geplaatst: di mei 15, 2007 8:11 pm |
|
Geregistreerd: do feb 02, 2006 7:31 pm Berichten: 115 Woonplaats: Well (LB)
|
Idd als je je vader de voorkant laat tillen is er niet veel verschil tussen icc of rotax max enz. starten kun je zelf want aanduwen stelt nix voor. En zit toch eens niet zo veel te lullen man wat je allemaal in een jaar koopt bestelt enz en uiteindelijk allemaal niet koopt en nog met hetzelfde rondrijd. Ik dacht dat we het forum met zn allen wel beter konden benutten. Het heeft dus geen zin in mijn ogen om een vortex (super) rok te kopen want zoveel harder gaat dat nou ook weer niet als een max. Koop dan iets fatsoenlijks.
|
 |