Auteur |
Bericht |
Backlash
|
Geplaatst: wo aug 26, 2015 12:53 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
 |
Reza Dwight
|
Geplaatst: wo aug 26, 2015 4:23 pm |
|
|
Heel misschien ook aanwezig.
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: do aug 27, 2015 8:40 pm |
|
|
Kartforum Meeting a.s. Zondag 30 Augustus. Zullen we bij de rode streep verzamelen? Staan we allemaal een beetje bij elkaar, wel zo gezellig.  Het weer voor Zondag ziet er prima uit.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |
FloR41
|
Geplaatst: do aug 27, 2015 9:35 pm |
|
|
Tim, ik ben van plan om te komen. Alles staat klaar voor zondag.
Na de laaste meeting, vond ik dat een puntje dat nog beter kon: we stonden veel te veel verspreid op de parking. Vorige keer heb ik verschillende personen hierdoor niet gezien. Dus uitstekend idee om dit nu beter te doen!
Afspreken op aangeduide plaats is goed voor mij. Om welk uur komen jullie aan?
_________________ Work hard, play hard! 
|
|
Omhoog |
|
 |
KurtVdV
|
Geplaatst: do aug 27, 2015 10:11 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 17, 2014 11:23 am Berichten: 473 Woonplaats: Tielt-Winge
|
Daar afspreken is prima. Dat zijn de plaatsen die meestal als laatste ingenomen worden op trainingsdagen. Ik probeer er om 10u te zijn (of misschien al iets vroeger).
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: do aug 27, 2015 10:19 pm |
|
|
De vorige meeting was het inderdaad wat onduidelijk. ik zal daar tussen 10u a 10:30 aanwezig. Tot Zondag!
|
|
Omhoog |
|
 |
DidiDex
|
Geplaatst: vr aug 28, 2015 7:32 am |
|
|
Veel plezier allemaal! Jammer dat ik de meeting in mijn achtertuin niet kan bijwonen, maar ik moet werken in Zolder, 24 uurs race..
_________________ -- Zanardi Rotax DD2 -- 
|
|
Omhoog |
|
 |
spacedeee
|
Geplaatst: za aug 29, 2015 11:58 am |
|
|
Nou jongens na ons heerlijke karttripje van vorige week was deze week een k week! Na ruim 18,5 jaar vond ik mijn zeer geliefde coby dood aan, gisteren heb ik haar gecremeerd Coby was een leguaan van ruim 1.40 meter en zo tam dat het net een hond was, denk dat als er mensen hier zijn die hun trouwe maatje verliezen wel weten hoe zeer dit doet. Zoals sommige weten had ik problemen met mijn remmen en heb hem daarom naar vd spoel gebracht, tevens alleen voor deze meeting de 2015 (dd2) uitlaat besteld welke verplicht is op genk. Gisteren ondanks mijn hoofd er niet naar stond toch opgehaald, remmen doen het weer maar niet alle onderdelen zijn geleverd wbt de uitlaat.(steun,pakking??!!) Ik heb een alternatieve steun meegenomen wat ik zo ga proberen om er op te zetten...als dit lukt. In eerste instantie had ik super veel zin in dit weekend maar nu zie ik het somber in, ook voor mysteryland(vandaag) heb ik mijn kaartje inmiddels weggeven...toch ga ik de hele dag me best doen om morgen bij jullie te zijn. Mocht het lukken laat ik het weten. Ik hoorde van dennis dat er op genk ook een shop zit welke waarschijnlijk die onderdelen heeft liggen maar wist hij niet zeker, 1 van jullie wel? Iig heel veel fun en weinig pech gewenst, het weer hebben jullie zoieso al mee Grt daniel
_________________ Sodi Kart - Rotax DD2
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: za aug 29, 2015 12:56 pm |
|
|
Hoi Daniel,
Zonde voor Coby... ik weet heel goed wat het is om een huisdier te verliezen. Op Genk zit er ook een shop maar misschien iemand van het forum die morgen komt en het heeft liggen? Je kan ook even naar de shop op karting Genk bellen:
Genker Kart Shop NV Damstraat 1 3600 Genk Belgium TEL: 0032 89 658182 FAX: 0032 89 658532
Dat je hoofd er niet meer naar staat kan ik me voorstellen, kan echter ook een goede afleiding zijn. Sterkte met het verlies!.
|
|
Omhoog |
|
 |
KurtVdV
|
Geplaatst: za aug 29, 2015 1:31 pm |
|
|
Hallo Daniel, Sterkte ivm Coby, huisdieren verliezen is idd nooit fijn... Bel gerust naar de shop. In principe hebben ze daar alles liggen, maar je weet nooit natuurlijk. Zoals Backlash zegt kan het misschien leuk zijn om je gedachten te verzetten op en naast de baan. Misschien tot morgen 
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: za aug 29, 2015 5:03 pm |
|
|
Nog even de laatste mededeling voordat ik zometeen naar een verjaardag vertrek en pas laat thuis ben. Morgen is het zover, we gaan een prachtige meeting tegemoet in het zon overgoten Genk.
De verwachting is zonnig, 32 graden en GEEN regen.
Morgen loop ik zelf alleen met de camera (foto/video) rond. Ik ben te herkennen aan een oranje hesje met grijze strepen. Van Karting Genk heb ik toestemming om op de baan (op het gras natuurlijk) te fotograferen en te filmen, dus ik zal vanaf diverse plaatsen op de baan te zien zijn. Zie je me langs de baan staan, zwaai dan even als je aan het rijden ben... zodoende weet ik dat je van het forum ben (kan al die karts niet uit elkaar houden) en zorg ik dat je er goed op staat.
tot morgen, Tim
|
|
Omhoog |
|
 |
bas.r.
|
Geplaatst: za aug 29, 2015 6:48 pm |
|
|
Wil morgen eigenlijk ook gaan . Is er misschien iemand die met me mee wil rijden ? Kom van Venray/Venlo.
|
|
Omhoog |
|
 |
KurtVdV
|
Geplaatst: za aug 29, 2015 7:52 pm |
|
|
Alles staat klaar 
|
|
Omhoog |
|
 |
Dominique
|
Geplaatst: za aug 29, 2015 8:30 pm |
|
Geregistreerd: do sep 30, 2010 7:39 pm Berichten: 119 Woonplaats: Nieuw-Namen (zeeland)
|
Bij mij ook 
|
|
Omhoog |
|
 |
spacedeee
|
Geplaatst: zo aug 30, 2015 1:19 am |
|
|
Bedankt voor jullie reacties heren dat respecteer ik zeker Backlash, vind het wel jammer dat je niet ff een run doet wel te warm eigenlijk. Goed dat jullie klaar zijn ik ben nu net klaar en heb het voor elkaar gekregen dat de uitlaat redelijk zit ondanks ik 1 steun mis door een universeel type te gebruiken zit hij best goed. Ik hoop dat dat een van jullie een reserve pakking/rubber tussen uitlaat opzet en uitlaat zelf voor een dd2 heeft en zou ik graag kopen, ik kom gewoon of jullie of de shop heeft het en anders maar een druppel olie. Heb gelijk maar ff carterolie en de powervalve verschoond.. Wel is mijn rem nog steeds niet oke kwam ik achter vanmiddag, warmer dan 24/25 graden loopt hij aan daaronder niets aan de hand... Nu me nest in zie jullie morgen Grt daniel
_________________ Sodi Kart - Rotax DD2
|
|
Omhoog |
|
 |