Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: zo sep 24, 2006 7:58 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Zo ik ben net terug, nog niet thuis aangezien mijn internetverbinding overleden is (fotootjes laten dus nog even op zich wachten)
Hier alvast een kort verslagje.
Wederom een zeer geslaagde forum meeting, prachtig weer, helemaal aan het eind met bliksem maar zonder donder en zonder regen, nou ja 3 druppeltjes. Paulo heeft zijn contacten met de weergoden weer goed weten te benutten
Weer met een paar kartforumleden kennis gemaakt zoals Igot en Fastshadow, en met een paar toekomstige Kartforumleden.
De kennismaking met Igot was helaas maar kort, want voor ik het wist was ie alweer weg.
Bij aankomst hebben Paulo, Joris en ik Bas(k) nog even geholpen zijn kart rijklaar te maken, en vervolgens zijn we allemaal gaan rijden.
Het was redelijk druk, maar dat mocht de pret niet drukken. De meeste mensen hadden weinig problemen, en ook bij mij bleef het dit keer beperkt tot een ketting die eraf gelopen was.
Paulo heeft de nodige foto's gemaakt, ik heb er zelf ook een paar, maar via een analoge verbinding zijn die nogal moeilijk te plaatsen dus die houden jullie van me te goed.
De opkomst was best goed, en ik zal even proberen een lijstje te maken, hoop dat ik geen mensen vergeet.
-Paulo
-Joris
-Bask
-Igot
-Fastshadow + collega
-Gert Jan (al in geen eeuwen meer aktief geweest op het forum maar goed )
-Vince
-Sebastiaan433 +collega
-David
In totaal 9 karts.
Zoals ik al zei was het dus weer een geslaagd dagje, het was erg gezellig, rijden was ook leuk, prima weer dus wat wil men nog meer.
Bij deze wil ik dan ook iedereen bedanken voor hun deelname aan de Kartforum meeting
|
|
Omhoog |
|
|
Jeroen Eggink
|
Geplaatst: zo sep 24, 2006 8:38 pm |
|
Geregistreerd: za maart 19, 2005 11:09 pm Berichten: 374 Woonplaats: Dedemsvaart
|
|
Omhoog |
|
|
vince
|
Geplaatst: zo sep 24, 2006 8:38 pm |
|
Geregistreerd: di okt 04, 2005 7:49 pm Berichten: 248 Woonplaats: Haarlem
|
igot schreef: Ben vandaag even langsgeweest omdat ik wat spulletjes moest wegbrengen, maar helaas was de desbetreffende persoon er niet..of later. Heb ook even kennis gemaakt met david, vince, en paulo. Vince, was jij dat die 2 keer op dezelfde plek van de baan vloog ?
Euh ja Dit was mijn eerste keer in Veldhoven, dus ik was nog mijn rempunt aan het zoeken. Helaas was m`n kart daarbij ook nog eens erg nerveus aan de achterkant. Maar ik was wel kampioen grasmaaien met 4 keer!
Verder was het erg gezellig en erg druk op de baan. In 1 van mijn eerste rondes vloog ik ook nog over een kerbstone heen waardoor ik m`n ribben heb gekneust. Wel gewoon doorgegaan met een dikkere ribprotector. Ik kon helaas niet meer vol door sommige bochten heen, omdat het behoorlijk veel pijn deed en nog steeds doet.
Al met al een erg geslaagde dag!
|
|
Omhoog |
|
|
Bask
|
Geplaatst: zo sep 24, 2006 8:49 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
de forum meeting was absoluut een succes voor mij.
Heb weer veel geleerd van de die-hard rijders.
Ik wil David, Paulo en Joris graag bedanken voor het super snelle rijklaar maken van mijn kart zodat ik ook mee kon doen( met grasmaaien dan )
Snel weer een meeting organiseren jongens
heb er nu al weer zin in.
Groetjes Bas
Laatst bijgewerkt door Bask op zo sep 24, 2006 8:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo sep 24, 2006 8:50 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ja, wat moet ik er dan nog aan toevoegen.....???
Het was zeker een geslaagde dag, ook namens mij, allen bedankt voor jullie komst de dito gezelligheid.
Heb nog een 50:31 sec. eruit kunnen persen, maar mijn banden waren echt op. Volgende keer beter, even wat vers rubber halen en dan kunnen we weer.
Ik stond ook nog versteld van diverse rijders die toch heel weinig of zelfs nooit outdoor hebben gekart, dat zij het heel erg goed deden.
Ik vond Bas(k) en Sebastiaan (bassie) erg goed rijden, ondanks dat ze nog niet zo vaak hebben gereden. Dikke Pluim...
Vince kreeg nog ruzie met de tuinman.... die verdiend zijn boterham nm met het grasmaaien en Vince deed het ook, maar dan gratis.. dus de beste man was bang dat hij zijn baantje kwijt zou raken. Alhoewel....... Vince was echt niet de enige... ik heb wat uitsapjes gezien... nou ,nou...
(gelukkig niemand van ons)
Al met al... wederom een zeer geslaagde dag mag ik wel zeggen.
Foto's houden jullie tegoed... ik heb ze wel al op de PC staan, alleen moet ik ze eerst naar David versturen zodat hij ze hier kan posten....
OP naar de volgende....
See you !
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
Laatst bijgewerkt door Paulo27 op ma sep 25, 2006 8:02 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: zo sep 24, 2006 9:56 pm |
|
|
Citaat: De kennismaking met Igot was helaas maar kort, want voor ik het wist was ie alweer weg.
Ja, mijn excuses.. zelfs vergeten om doei te zeggen.
Ik was hevig opzoek naar Erwin, maar tevergeefs
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma sep 25, 2006 8:05 am |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Bask,
Geen probleem... kartgekken helpen elkaar nu eenmaal en als je het zelf nog nooit gedaan hebt (Achteras vervangen), ben je erg blij met wat hulp, dus waar hebben we het over.
Andersom had jij het ook gedaan.
Ik ben blij dat je lekker hebt kunnen rijden en daar gaat het om....
L8ter
|
|
Omhoog |
|
|
fastshadow
|
Geplaatst: ma sep 25, 2006 10:10 am |
|
Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm Berichten: 582 Woonplaats: Eindhoven
|
ik heb alleen een paar rondes benzine verloren was blij dat iemand me hier even op wees
_________________ burn rubber not your soul
|
|
Omhoog |
|
|
vince
|
Geplaatst: ma sep 25, 2006 10:12 am |
|
|
Oh ja dat is waar ook. Jij was je tankdop onderweg verloren.
_________________ CRG Road rebel (2005)
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma sep 25, 2006 10:23 am |
|
|
En ik maar schreeuwen naar Fastshadow, maar hij hoorde het uiteraard niet.. gelukkig kon ik op het rechte eidn langszij komen en de beste man waarschuwen.
Hij heel de baan afgelopen op zoek naar..... ligt dat ding gewoon bij de uitgang van de pitsstraat..... ppfffff
L8ter
|
|
Omhoog |
|
|
Bask
|
Geplaatst: ma sep 25, 2006 11:43 am |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Dat jij je tankdop verloren was wist ik, ik reed achter jou en Paulo, maar dat ie aan het einde van de pits ligt is wel erg zuur...wat zoeken naar zo'n wit dopje he
Maar al met al een uiterstgelaagde dag voor de meesten neem ik aan.
@Vince: Heb jij je ronde nog verbeterd op het eind met die andere banden?
Bas
|
|
Omhoog |
|
|
vince
|
Geplaatst: ma sep 25, 2006 12:54 pm |
|
|
Ja die is van 50 laag op mojo naar 48.6 gegaan op de bridgestone.
_________________ CRG Road rebel (2005)
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: ma sep 25, 2006 12:55 pm |
|
|
Wereld van verschil, en meteen je bandjes op natuurlijk ?
|
|
Omhoog |
|
|
sebastiaan433
|
Geplaatst: ma sep 25, 2006 4:21 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 02, 2006 5:13 pm Berichten: 61 Woonplaats: amsterdam
|
jaja het was zeker een geslaagde dag maar wel erg moe ...
ik dank dat ik het maar wat vakker moet doen dus wanneer is de volgende meeting en dan niet meer zover ben temoe om terug terijden
maar het was super bedankt..
|
|
Omhoog |
|
|
tony kart racer
|
Geplaatst: ma sep 25, 2006 6:02 pm |
|
|
staat er nog een meeting geplant eigenlijk voor dit jaar?
genk 12 november of zo?
(recreanten wedstrijd.)
of voor volgend jaar lekker in het voorjaar?
|
|