Auteur |
Bericht |
Spasta
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 6:46 pm |
|
Geregistreerd: do dec 02, 2010 1:01 pm Berichten: 404 Woonplaats: Lommel - België
|
Leuk dat je ze goed vindt. Ikzelf ben er niet zo tevreden mee. Moet veel scherper kunnen in ieder geval! Volgende keer hopelijk nog mooiere foto's, en wat meer.
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 6:51 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
nummer 269 rijd ik mee spasta met die ms kart.. heb ik jou nie gesproken? jij was baan official op spa??
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
Spasta
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 7:07 pm |
|
Geregistreerd: do dec 02, 2010 1:01 pm Berichten: 404 Woonplaats: Lommel - België
|
bamacrew schreef: nummer 269 rijd ik mee spasta met die ms kart.. heb ik jou nie gesproken? jij was baan official op spa?? Ik heb inderdaad wel een aantal mensen van jullie aangsproken om wat dingen aan te vragen ivm de karts inderdaad. Wie dat was heb ik geen flauw idee van :$. Stonden net langs de ingang naar de pitstraat (aan de linker kant)... Ik baan official in spa? Dit is de eerste kart dag waar ik ooit ben geweest, lijkt me sterk dus  .
|
|
Omhoog |
|
 |
rudi
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 7:07 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
5e foto met mijn opvallende nu nog witte pak, dat ben ik.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 7:35 pm |
|
|
Waren julli niet met die kampert?
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
Paul
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 7:38 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Zijn inderdaad ook mooie plaatjes. Tip voor de scherpte van je foto's neem een zo klein mogelijk F-getal (diafragma) bijv. 6,3 en zorg ervoor dat je met een iso getal van 200 je foto's maakt komt het allemaal goed.
|
|
Omhoog |
|
 |
Spasta
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 7:55 pm |
|
|
Paul schreef: Zijn inderdaad ook mooie plaatjes. Tip voor de scherpte van je foto's neem een zo klein mogelijk F-getal (diafragma) bijv. 6,3 en zorg ervoor dat je met een iso getal van 200 je foto's maakt komt het allemaal goed. Het "F-getal" gaat tot 3.5 met deze lens... Iso stond inderdaad op 200 (heb deze foto's nog serieus moeten aanscherpen, vandaar waarschijnlijk). Normaal schiet ik foto's met zelf instelbare sluitertijd en automatisch aangepaste diafragma. Zodoende kan ik het object scherp hebben en de achtergrond 'vaag' zodat er wat snelheidsgevoel in de foto's zit. Meestal schiet ik dan met sluitertijd 600 ongeveer. Dit lukte die dag echter niet. Kreeg de instellingen gewoon niet helemaal lekker. Ben dan ook maar even bezig geweest met foto's maken. Was zo in de hemel door dat rijden in een rotaxje dat ik verder weinig belangstelling had :p.
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 8:02 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Sluitertijd 600 vind ik nog redelijk snel voor panningfoto's. Doe meestal zelf met panningfoto's 1/125 en dan blijft het 'object' ook nog gewoon scherp.
|
|
Omhoog |
|
 |
Spasta
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 8:34 pm |
|
|
BuijsProjectRacing schreef: Sluitertijd 600 vind ik nog redelijk snel voor panningfoto's. Doe meestal zelf met panningfoto's 1/125 en dan blijft het 'object' ook nog gewoon scherp. Is idd nog relatief snel maar het hangt ook van het licht af natuurlijk. Als er veel zon is zet ik hem iets sneller zodat er minder licht binnen komt. Zo geweldig is mijn lensje trouwens niet. Een sigma 60-200 ofzoiets. Veel te traag naar mijn zin!
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 10:02 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Bamacrew.... Ja ze had weer de snelste tijd zelfs van de maand, echter een 1:03:51 is nog niet haar snelste tijd, dus dat moet nog een beetje beter kunnen. @Incenerator.... Leuk dat je wat foto's van mijn dochter hebt... als je wil kan je opsturen naar p.sacramento@pro2manage.nl (thx alvast) @pceend... Ja, was leuk om ook weer nieuwe gezichten te zien. Ik ben uiteraard ook ergblij met mn nieuwe aanwinst... kan jij ook.. gewoon 1tje kopen Ik heb ook nog een hoop foto's ga proberen ze er morgen op te zetten ok..... (Edwin & Joris... hebben jullie Danielle geld gegeven ??? jullie staan er veel vaker op dan ik zelf... ???)
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 10:06 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ik zie helemaal geen foto's ?????
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
bas
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 10:21 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
moet je die doppen eens open doen ouwe man rob had een tijd van 1,07! toch knap met 6 jaar!
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
 |
pceend
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 10:24 pm |
|
Geregistreerd: di jul 28, 2009 4:14 pm Berichten: 6 Woonplaats: Eindhoven
|
Haha, dat zou kunnen ja, echter heb ik net een huis gekocht dus een dd2 zal er voorlopig nog wel niet komen  Tenzij er nog een kartshop een webwinkel nodig heeft en ik een mooi dealtje kan sluiten natuurijk. Zo heb ik mijn huidige kart gekregen van vd Spoel 
_________________ 2008 CRG Road Rebel met Rotax max senior van 2006.
|
|
Omhoog |
|
 |
pceend
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 10:42 pm |
|
Geregistreerd: di jul 28, 2009 4:14 pm Berichten: 6 Woonplaats: Eindhoven
|
@david Nee inderdaad, Ik ben ook niet zo forum poster. Ik gebruikt met namen de tech talk info als noop zijnde  Ben ook pas vorig jaar begonnen met karten. Ik ken ook nog bijna niemand van jullie, alleen die bamacrew mannen zijn bekend Maar goed, ik zal mijn leven betere! Aangenaam kennis te maken!  Staat de groeps foto trouwens al ergens?
_________________ 2008 CRG Road Rebel met Rotax max senior van 2006.
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 10:49 pm |
|
|
Citaat: alleen die bamacrew mannen zijn bekend Ik val ook gewoon op.. Ik mag me morgen maar eens gaan melden bij de huisarts, aangezien me linker ribben een helse pijnscheuten veroorzaken.. Never nooooooit dat ik nog vergeet mijn ribprotector om te doen  al moet ik ermee slapen.. Je wilt niet weten wat voor ... gevoel die ribben je kunnen geven 
|
|
Omhoog |
|
 |