Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 231 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 24, 2010 9:26 pm 

Citaat:
@Ron,

Perfect !! Leuke foto's. En je kon 't natuurlijk niet laten om de vriendin van Boy op de foto te zetten

zij is iig knapper dan jij :lol:
en als het mij vriendin was dan zou ik haar de hele dag door fotograferen :mrgreen:
en ze fotografeerde ons dus mag ik dat terug doen :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 24, 2010 9:31 pm 

ferrari91,

Is geen probleem! Volgende meeting mss meer suc6

Martijn,

Jij mag jij tegen me zeggen, hoor. Ben niet de jongste maar voel me strax nog de Kartforum-oldtimer. Helm is speciaal ontwerp, krijg ik regelmatig (positeve) reactie op.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 24, 2010 9:43 pm 

Haha,

Dan wel iig een Kartforum-oldtimer die nog goed rond gaat.:D
Maar iid speciale helm daarom dat die ook in me geheugen gegrift staat.:P
Je vergeet niet snel hoe die eruit ziet.

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 24, 2010 9:49 pm 

@Ron,

Leuke foto's, dank voor het plaatsen!

ChrisW

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 25, 2010 7:32 am 

Aardig wat swissauto's aanwezig zo te zien. =D)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 5:32 pm 

Citaat:
het was een super leuke meeting mannen...

ofnie ouwe, we hebben lekker lopen ouwe hoeren :)

Heeft iemand een complete groeps foto MET bestuurders? ik ken em nog niet vinden tussen de geposte foto's.

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Laatst bijgewerkt door IncineratorX2 op do aug 26, 2010 5:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 5:38 pm 

Portal.

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 5:45 pm 

@incineratorX2 ja t was ouderwets gezellig, volgende keer ff geen bloed, doekjes en doktoren.... afgesproken?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 5:59 pm 

Rofl :

Afbeelding
Striptease aanhangert :P haha geniaal.

Klein verslagje van onze ervaring van de meeting :

Na wat beoordelingen van het weerbericht, het forum en de buien radar zijn we alsnog vertrokken om een uurtje of 9:30.
Na wat euro 98 getankt te hebben bij de lokale 24u pomp, de weg op richting de A1.
Na een kleine 3 kilometer heb ik Pim (Sphinx) aan de lijn, klein beetje aangeslagen/histerisch "HEB JE WEL DOOR DAT JE, JE AANHANGERZEIL BIJNA KWIJT BENT!!!!......" waarop ik als bijrijder in de rechter buitenspiegel kijk (achteruit geblindeerd dus het vrouwen spiegeltje had geen nut) en beoordeel en antwoord geef "Hmm ik zie hier nog wel een deel hangen..". Terwijl ik dit zeg valt het me op dat het dakzeil op een redelijke afstand van de aanhanger aan het flapperen is, zeg maar ernaast....

"Mitch stoppen!" na wat gerommel aan het zeil, hebben we hier toch redelijk afscheid van moeten nemen, hoppa in de achterbak van de auto gepropt. We komen er later wel achter wat er mist.
Zo nu de volgende 117km vd 120 nog te gaan.. het zal me benieuwen.

Onderweg hebben we prima gereden, een lekkere voorrij kriebel, wat we na een lange pauze eigenlijk altijd wel een beetje ervaren. Helaas zag het weer er redelijk druilerig uit. Maar op het forum werd telkens meer gepost dat er mensen onderweg waren en het weer beter was, gelukkig we zijn niet alleen :)

Bij aankomst, met de striptease aanhanger, schiet me de moed een beetje in de schoenen. Wat een drukte!! dat ben ik niet gewend, spannend. Onlangs de drukte hadden we david's en paulo's machines al snel gevonden. Na iedereen even goedendag gezegd te hebben zijn we begonnen met uitladen....
Mijn motor had wat technische kuren de vorige keer, door wat tijdgebrek en zin was het mij niet geheel gelukt om de motor weer goed te monteren, maar met een kleine 20min moest ik daar wel mee klaar zijn.
Mitchel was al druk met alles op orde te brengen totdat hij mij vroeg of de ketting goed op spanning stond..... niets vermoedend en mijn gedachten bij mijn machine geeft ik "ff" een zwengel aan het achter wiel.. ik was alleen vergeten Mitchel's middel vinger tussen de ketting en tandwiel weg te halen....

Whoops! na wat gescheld en gejammer, staat mitchel met zijn middel vinger omhoog, nagel doormidden, half afgescheurde vinger top, in een drafje rondjes te lopen en "Shit shit shit" te mompelen.. "haal een doek!!", opzoek naar een "schone doek"! Op een of andere manier zijn deze toch redelijk schaars op het paddock :^o
Terwijl Mitchel witter begint te kleuren, gaat Racerubber op zoek naar zijn EHBO doos, op de kop in de auto, nergens te vinden.. eerst Mitchel ff in de auto zetten, die zag ondertussen lijkbleek en groen/geel van de misselijkheid.
Na wat gezoek een schaar en pleisters van OW karting geleend, nagel half afgeknipt en pleister erover. Terwijl ik dit aan het doen was, viel mijn oog op een gapend gat tussen de beide delen van zijn nagel, het leek mij toch verstandiger om even langs de EH van het ziekenhuis te rijden.... daar ging onze dagje karten :/

Na een röntgenfoto, 1gram paracetamol, diclofinac, een tetanus injectie, vaag geel ontsmettingswater, kilo verband, een leuke zuster, problemen met de verzekering te vinden, zijn we al gauw 2,5u verder.
Terug naar het circuit. Daar waar de meters worden gemaakt... niet door ons. Na dit akkefietje had ik besloten niet meer te gaan rijden. De kans op regen in het laatste 1,5u zag ik geen heil meer in voldoende rondjes te maken voor mijn centen... volgende keer beter.

Ondertussen heb ik met mijn wijze hoofd wel wat mensjes kunnen hellepe om de baan op te komen en wat "ervaringstips" (van de afgelopen 1,5 jaar:P) te delen met de jongens. Veel mensen de hand geschud en bekenden gezien!

Al met al veel ervaring opgedaan buiten het circuit :P maar ook veel plezier en gezelligheid gehad. Hopen dat we de volgende keer toch echt meer meters gaan maken :)

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 6:25 pm 

Citaat:
Citaat:
@Ron,
Perfect !! Leuke foto's. En je kon 't natuurlijk niet laten om de vriendin van Boy op de foto te zetten

zij is iig knapper dan jij @wilfred
en als het mij vriendin was dan zou ik haar de hele dag door fotograferen
en ze fotografeerde ons dus mag ik dat terug doen

Ook al fotografeerde ze ons niet, had het even goed gemogen... :) haha
Ik zou wel de hele dag fotos van der willen schieten,
Afbeelding
maarjah komt er niks meer van het karten :( :p

1 ding heeft ze inmiddels al weer voor elkaar :( op een 1 of andere manier trekt zij altijd meer aandacht, maar das waarschijnlijk niet heel raar ;) Maarja van mij is geen rijdende foto gemaakt door iemand, behalve mijn vriendin, maar kon ze niet knap inzoomen dus beetje te ver geen super fotos geworden...

Maar jongens ik heb het verpest of we hebben het verpest, ik heb nog een automaat staan, was voor haar bedoelt.. Maar we waren nog aan het trainen
@ binnen banen.. Maarjah ze vind buiten nog veelste hard gaan...
Dus ze gaat niet, op buiten banen rijden :(
Helaassss voor mij , had het wel super gevonden...
Maar ze gaat nog wel elke keer als ik ga karten mee, altijd fotograaf mee, :) ;)

Laatst bijgewerkt door boytje19 op do aug 26, 2010 7:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 6:54 pm 

Wacht maar af Boy, als ze eenmaal de smaak te pakken heeft en vaker binnen heeft gereden komt dat wel goed..... Het kartvirus komt vanzelf boven drijven !!
Dus waarschijnlijk zien we haar wel een keer met kart verschijnen op een forummeeting; wordt het gelijk nog drukker :mrgreen: !

En ik vind het verveldend, maar ik ben bang dat ik Ron deze keer gelijk moet geven..... ze is inderdaad knapper dan ik (en Ron :lol: )!

Tot de volgende keer maar weer !

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 7:25 pm 

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar eerst maar indoor banen met er af gaan :) en hopen dat ze de snelheid van outdoor niet meer afschrikt :) het maakte goeie indruk op mij geweldig die snelheid..

van mij mag die kartvirus snel naarboven komen drijven :)... Het zal voor de opkomst mis beter wezen terwijl het nu echt niet slecht was en erg druk was op de baan...
En ik sluit bij je aan, dat ze knapper is hahaha :)

tot de volgende keer,

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr aug 27, 2010 11:53 am 

Citaat:
1 ding heeft ze inmiddels al weer voor elkaar op een 1 of andere manier trekt zij altijd meer aandacht

dat lijkt mij wel logisch dat ze veel aandacht trekt :roll:

denk wel dat jij een kunstje goed kan,anders zou zo'n knappe meid toch niet bij jou terecht komen :lol: :lol: :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr aug 27, 2010 12:59 pm 

(rofl ik denk dat het zowieso al 2 dingen zijn, en 1 aan de achterkant #-o whoops dat was een hersenscheet.. wel lief/leuk koppie hoor!)

Maar die angst voor snelheid, ga ff naar een rustigere baan.. 4 takt oid. en ga het daar nog es proberen.
Mijn schone is er ook klaar mee, nadat ze wat gekneusde ribben en een dikke voet over heeft gehouden na een aanrijding met een 'grote' (lees huge) vriend van mij, bij het insturen van een bocht. Ze ging wat vroeg op de rem :P en hij wat te laat :P
Ze heeft wel aangegeven het nog maar eens te proberen op oldenzaal (wat meer ruimte ;)) na 2 jaar gezeur van mij :P, "echte" circuits onthoud ik haar maar ff van... da word em nog nie

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr aug 27, 2010 1:27 pm 

@ boy, feit dat ze zoveel aandacht trekt onder de karters, heeft als oorzaak dat er menig KF'ers volgens mij een gebrek aan affectie hebben, wat ook al naar boven is gekomen in wat oudere topics :mrgreen:

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...

Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 231 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende