Auteur |
Bericht |
bamacrew
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 12:44 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Citaat: heb hier en daar wel "last" gehad van wat vreemde rem acties van mede ICC'ers. Blond en in een CRG.... Die vt250 heb ik ook zien rijden idd. was ook een crg haha. Door de dochter van lex heb ik het niet meer zo op VT250's nee das onzin:). diep zwaar geluid hebben die. hoort eerst alleen maar hinnggg hingggg en dan broaaaapppppppp. En Bas.. zullen wij onze eigen KARTBergings bedrijf beginnen? aangezien we dat op elke meeting moeten doen haha. Dacht aan een leuke golfcar ( met kartforum sticker)!! sportvelgjes, goede muziek installatie, op zijn minst een groteee sirene en een zwaailampje. als uniform een sparco kartforum brandvrij overal:). hydrolisch liftje erop( moeten ook aan de rug denken). op zn minst een PK of 250 in die golfkar( hoe minder de wachttijd hoe langer de rijtijd). Een poolse Walki talkii erin. Kan ik je eff roepen als ik je kwijt ben.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 12:48 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Citaat: Die vt250 heb ik ook zien rijden idd. was ook een crg haha. Door de dochter van lex heb ik het niet meer zo op VT250's nee das onzin:). Ha ha, jij moet met je schakel ons simpele VT250 rijders gewoon voor kunnen blijven toch En er reden inderdaad aardig wat CRG's in de rondte gisteren, makkelijk om verwarring te kweken.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 1:07 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
wat voor tijd kon je gister rijden wilfred ? als ik vragen mag
|
|
Omhoog |
|
|
tonnymontana
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 2:08 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Vond het ook erg gezellig, alleen een dagje met pech...
Eerst het voortandwiel van de Birel compleet weg (oorzaak verkeerde spray gebruikt voor de ketting). Daarna vervangen, had gelukkig wel een ander tandwiel bij. Daarna was het filtertje van de Parillia 60cc vies dus die had ook wat start problemen. Maar goed allemaal kunnen oplossen. Joost nog bedankt voor het inkorten van mij ketting super! En mijn complimenten aan Nick hoor! Je hebt goed gereden voor iemand die voor het eerst op een grote baan rijdt tussen de snelle mannen. Verder weinig mensen van het forum ontmoet helaas, te druk met sleutelen. Kennis gemaakt met Wilfred en Lex ( mooie en gave motor hoor!). Verder niet veel gereden maar dat is allemaal niet zo erg. Volgende keer zal ik mij wat me onder de kartforumleden begeven.
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 2:45 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Ik heb gisteren de data van Joost uitgelezen (Mychron4) want hij heeft (nog) geen datakey en uiteraard kon ik het niet laten om deze eens te bekijken... Hij heeft de GPS module, ik niet. Ik was benieuwd wat voor G-krachten we nu op de kart zouden ondervinden - eigenlijk had ik geen idee.... en wellicht velen met mij niet. Na even de data van enkele ronden bekeken te hebben, moet ik zeggen dat het toch best interessant is. In de bochten worden de hoogste waarden gemeten, bij Joost oplopend tot 2.16G en bij het remmen tot -0,72G. Accelleratie is wat minder, circa 0,6G. Als voorbeeld hieronder een printscreen van de data van de zijdelingse krachten : Echt mooie software, die GPS module voor de Mychron. Alleen jammer dat hij zo duur is.... Maar ik zet hem op mijn verlanglijstje Joost, de data komt eraan - hopelijk lust jouw mailserver 12,5 MB....
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 3:15 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
bamacrew schreef: Door de dochter van lex heb ik het niet meer zo op VT250's nee das onzin:). diep zwaar geluid hebben die. hoort eerst alleen maar hinnggg hingggg en dan broaaaapppppppp. @ClioJaap, moet je ook zeggen waarom je het door Simone niet zo op VT's hebt, straks denken de nieuwe leden hier op het forum dat mijn dochter jouw eruit gebeukt heeft, of in de weg heeft gereden of zo, en dat was niet zo he Jaap............. P.S. waar blijft de beloofde film van het "Senseomeisje en de Bamasplash" ?
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 5:22 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: P.S. waar blijft de beloofde film van het "Senseomeisje en de Bamasplash" ? Ja daar wacht ik ook nog steeds op..
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
bjornschuddings
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 5:28 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 5:56 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Krijg dat filmpje niet gevonden. Toen reed mark he niet ik:p. Ben bang dat sd kaartje vol was en dat het niet gefilmd is:( Het filmpje van min en simone heb ik ook niet.
En nee lex simone rijd gewoon super!! Niks snijwerk gewoon strak rijwerk wat ze deed.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
terex
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 8:20 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: ma apr 29, 2013 8:43 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Hier is mijn fimpje van zondag! Het is mijn race-collega die rijd. Mijn fimpje komt er later nog wel op.
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: di apr 30, 2013 3:32 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
|
Joost
|
Geplaatst: di apr 30, 2013 4:22 pm |
|
Geregistreerd: do dec 09, 2010 8:51 pm Berichten: 1071 Woonplaats: Alphen Noord-Brabant
|
Het is je weer gelukt hoor! Complimenten voor de mooie foto's en filmpje natuurlijk
_________________ Crg badboy 2009 - Rotax max senior
|
|
Omhoog |
|
|
goovaerts racing
|
Geplaatst: di apr 30, 2013 5:23 pm |
|
|
Zeer mooie filmpjes en foto's !
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: di apr 30, 2013 5:43 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Nodroz schreef: Hier is mijn fimpje van zondag! Het is mijn race-collega die rijd. Mijn fimpje komt er later nog wel op. De link vergeten erbij plakken! http://www.youtube.com/watch?v=5I4TxChcw78Heel leuke en mooie filmpjes allemaal! Bedankt!
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|