Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 185 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 6:14 am 

Over het asfalt van berghem, dat maakt het juist nèt berghem.:P
Als Berghem strak asfalt zou hebben, zou er geen ruk aan zijn. De bobbels overal geven een mooie uitdaging met het uitremmen.

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 7:53 am 

wordt dan toch maar een keer setje Coni verlaagd schroefsetje onder de kart monteren.. beetje demping. :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 8:32 am 

Ik brak op berghem op elke bocht uit, terwijl ik er niet eens zo hard door ging. Dat asfalt is nog geschikt om huurkarts op te laten rijden maar niet om serieus op te racen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 9:27 am 

Mwahhh, en Berghem is nog niet eens de slechtste baan ik kartland !!!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 10:25 am 

Ik heb meer grip op de uit de oertijd afstammende baan in Strijen. Nee, geef mij Genk maar ;)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 11:54 am 

Ik had wat later op de dag juist teveel grip.
De hobbels in het wegdek lijken wel erger te worden, langgggg geleden was dat ook zo, en heeft men het asfalt vernieuwd, zo langzamerhand komen ze dus weer terug.

Ik zal later nog even een verslagje tikken van de meeting en met de foto's aan de slag gaan (dat zijn er helaas niet zo heel erg veel geworden).

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 12:10 pm 

Weinig foto's dat komt omdat Jaap en ik niet reden daarom was Danielle(Paulo's dochter) er niet om foto's te maken!!!!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 12:18 pm 

Haha Edwin je was me net voor :lol: neem dr maar wel mee naar Emsburen!! schieten we dat geheugenkaartje wel even vol op de camera!

@ david, hebben je HG3tjes het nog lang volgehouden.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 2:15 pm 

vanmorgen kwart voor 9 kwamen vincenzo's kartonderdelen binnen. beetje balen dat dan weer wel. nu snel alles op en top inorde maken en zsm het asvalt op. zo te lezen was het weer een leuke dag (zoals altijd) jammer dat wij er niet waren.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 6:57 pm 

Wie was diegene met de Yamaha die een kapotte koppakking had en diegene die met nummer 30 reed?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 7:09 pm 

wij :) (ik = john)

hoe is de schade?

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 7:33 pm 

als je uitbreekt moet je of je kart anders afstellen of minder hard de bocht om gaan of anders sturen
maar berghem is toch wel degelijk een baan voor echt race hoor er zijn er al zo weinig in nederland
dus we hebben niks te klagen :wink:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 8:18 pm 

ik had ook moeite met de achterkant, maar mijn voorknt stond te breed..
eerste keer berghem, wat is dat een snelle baan!

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 9:52 pm 

Zo nog even een klein verslagje tikken.

Gisteren dus de meeting op Berghem.
Het weer zag er in het begin niet zo best uit, veel wind, zwaar bewolkt en niet bepaald warm.
Rick, Paulo, Philip en ik zelf waren zo'n beetje de eerste (kartforumleden) die aanwezig waren.
Ik was al vrij snel klaar met mijn kart rijklaar maken, dus heb toen even een rondje gelopen langs de andere Kartforumleden. Helaas is het in Berghem niet echt mogelijk om allemaal bij elkaar te staan op de parkeerplaats, tenzij je ervoor kiest om helemaal achteraan te gaan staan, en het is al zo'n eind lopen daar :P

Tim (Backlash) had voor mij een Kartforum-shirtje laten maken en meegenomen, dus dat heb ik meteen aangetrokken. Ik zal binnenkort eens een foto ervan maken en hier posten.

Ondertussen waren de meesten nogsteeds aan het sleutelen, dus toen ben ik maar alvast wat rondjes gaan rijden.
Ik had zelf gelukkig weinig problemen, op een los geschoten stekkertje van de accu na, en heb aardig wat rondjes kunnen rijden.
Helaas gold dat niet voor iedereen, Maurice maakte een flinke klapper, Leon ook, Mitchel kende de nodige problemen evenals Tim. Helaas betekende dat voor sommigen ook meteen het einde van de dag op Berghem.

Langzamerhand werd het weer steeds beter, en werd het zowaar zomers met flink wat zon :)
Aardig wat mensen die niet konden komen karten, kwamen toch gewoon even langs voor de gezelligheid, o.a. Joris, Bas, Jaap (Bamacrew), en Edwin (Kartje).
Even in de kantine de start bekeken van de GP in Monaco, maar daarna toch weer de baan op.

Veel mensen vertrokken (al dan niet door pech) relatief vroeg, en uiteindelijk waren eigenlijk alleen John, Paulo, Leon en ik nog aan het rijden, nou ja, tussen al het andere volk op Berghem dan, want het was zoals gewoonlijk relatief druk.
Rond een uur of 6 zijn we uiteindelijk op huis aangegaan.

We hebben toch nog aardig wat Kartforumleden kunnen begroeten gisteren, en zoals altijd zal ik weer proberen een zo compleet mogelijk lijstje te maken:
-Backlash (Tim)
-SMRPH (Mitchel)
-Incineratorx2 (John)
-Ronald1971
-Ferrari91 (Maurice)
-Raymon
-DH-Karting (Leon&Dolf)
-Dick (Dirk)
-Joris
-Bamacrew (Jaap)
-Kartje (Edwin)
-Paulo
-TRC (Rick)
-Ross1961 (Philip)
-Bas
-David
Ook aanwezig maar helaas nog geen kennis gemaakt met
-GvdBrink
-Spasta
Moeten we volgende keer echt even inhalen :D

Helaas heb ik niet veel foto's gemaakt, en waren onze andere fotograven dit keer ook niet aanwezig. Tim heeft wel nog wat foto's gemaakt en was zo vriendelijk me die te sturen, maar ik heb nog geen tijd gehad om ze te bekijken, laat staan online te zetten. Kan nog even duren dus.

Tenslotte wil ik iedereen weer bedanken voor zijn of haar komst, het was weer een geslaagde meeting waarbij ik me prima heb vermaakt. Ik hoop dat dat voor jullie (ondanks eventuele pech) ook zo was, en zie jullie graag weer terug bij de volgende Kartforummeeting!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 10:18 pm 

Ik heb ook een leuke dag gehad.
Ook ik vond het asvalt steeds slechter worden, zeker het stukje aan het begin van het rechte stuk waar je de bocht uitkomt stuiter je het gras in als je niet op tijd reageerd. Ach ja... dat is dan opletten, maar ook daar wennen we wel aan.

Het was de 2e keer in mijn nieuwe DD-2, heb alleen een andere sproeier er in gedaan (inrij sproeier) zat er nog in en dat was te merken.
Hij trok veel sneller op en ging ook veel langer door dan de baan lang was... na behoorlijk wat rondjes kreeg ik ook het schakelen door
en de tijden werden steeds beter. In de een na laatste shift (was ook warmer dan daarvoor), heb ik voor mij toch wel een wereldtijd
neergezet van 48,27 sec. dus ik kan terugkijken op een geslaagde dag.

Volgende keer ga ik wat spelen met de afstelling (breekt nog teveel uit achter) en dan kijken of ik het nog sneller kan.

Uiteraard wil ook ik iedereen bedanken voor de leuke dag.

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 185 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende