Auteur |
Bericht |
bamacrew
|
Geplaatst: za okt 30, 2010 3:47 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Misschien handig voor de organisatie Wie er allemaal Komen .. Dus graag even aanvullen
Bama-Crew - - -
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za okt 30, 2010 3:58 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: za okt 30, 2010 4:21 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Misschien kom ik ook wel even met m'n nieuwe ICC. Het is wel handig om met zo'n ding zuigers te kunnen wisselen.
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
ferrari91
|
Geplaatst: zo okt 31, 2010 5:12 pm |
|
Geregistreerd: di maart 31, 2009 8:13 pm Berichten: 333 Woonplaats: geertruidenberg
|
- Bama-Crew - David - Maurice
_________________ Kombikart Rotax Max Senior uit 2006
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: wo nov 03, 2010 7:39 pm |
|
|
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: wo nov 03, 2010 8:12 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
ik ben er ook bij hoor, ook een aantal meer die (niet direkt via dit forum) komen. maar ja, aanmelden dat je (zelfs ook maar misschien) komt, blijkt toch weer lastig helaas......... maar ja het is dan ook nog geen 12 december, dus misschien komen ze nog hier bij te staan.
(overigens is mijn eigen comp gecrashed dus op email word even minder gereageerd)
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
sebastiaan90
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 1:01 pm |
|
Geregistreerd: ma dec 07, 2009 1:26 pm Berichten: 255 Woonplaats: houthalen België
|
Ik zou er graag bij zijn, maar ik moet nog even bekijken/bespreken hoe haalbaar het is om hiervoor 1u30 enkel te rijden. Dus voor mij een misschien
_________________ Mari mk4 - Honda 125 cross Kombikart - Iame K25
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 3:03 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Ik heb een klein probleempje :/ we willen wel komen maar door wat traagheid in het vormen van teams, zit 19 december a.s. vol en moeten we op 12 december een race rijden :'(
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo nov 14, 2010 10:37 am |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Ik ben er ook bij, moet weliswaar uit vlissingen komen maar lijkt me leuk om wat handigheidjes te weten te komen. Enig idee hoe laat het begint? Is het een binnen of buiten evenement?
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: zo nov 14, 2010 1:20 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
@backflash mooi dat je die afstand wil overbruggen (geld trouwens voor iedereen) het is gecombineerd binnen en buiten,buiten welliswaar in tenten. begintijd is vanaf 10 uur tot ongeveer 17uur, of het moet zo gezellig zijn dat we er wat extra uurtjes aanplakken.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: zo nov 14, 2010 3:03 pm |
|
|
Rudi, ik heb zowieso die 6x3 tent bij:). we nemen zelf alleen de MS kart mee. Had je me reactie nog op je pb gelezen rudi?
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: ma nov 15, 2010 9:30 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Fijn!, ik ga zowieso komen, maar mocht het regen is het leuk dat je ook ergens kan schuilen Tot 12 December, en ik hoop dat het lekker druk is. Tim
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma nov 15, 2010 10:49 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Ik ben er definitief niet bij. i.v.m onderzoeken in het ziekenhuis de dag erna.
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: ma nov 15, 2010 11:17 pm |
|
|
Citaat: Ik ben er definitief niet bij. i.v.m onderzoeken in het ziekenhuis de dag erna. Jammer!, toch niks ernstigs? in het ziekenhuis??? Fijn!, ik ga zowieso komen, maar mocht het regen is het leuk dat je ook ergens kan schuilen Tot 12 December, en ik hoop dat het lekker druk is. Tim Citaat: Fijn!, ik ga zowieso komen, maar mocht het regen is het leuk dat je ook ergens kan schuilen Tot 12 December, en ik hoop dat het lekker druk is.
Tim Heb voor 3 karts ruimte miss met wat proppe 4 haha.
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: di nov 16, 2010 6:54 pm |
|
|
|
|
Omhoog |
|
|