Auteur |
Bericht |
vincenzo
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 3:12 pm |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
het is 165 euro voor een set dus vier banden. en 1 voorband kost laten we zeggen 40 euro. als ik het wel goed snap. anders zou er denk ik staan: set voorbanden.
_________________ Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
Birel 2014 met Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 3:37 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Complete set (2 voorbanden en 2 achterbanden) kost 165 Dollar.
Ik had niet gezien dat je de shipping kon laten uitrekenen; heb er even naar gekeken en dan valt dat me wel tegen als je dan op 286 Dollar uitkomt (transpot komt dan op 120 Dollar; lijkt me aan de hoge kant). Hiermee zou het dus niet goedkoper zijn om te importeren..... Maar ik denk dat dat versturen goedkoper moet kunnen.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 4:42 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
fietspomp, ik kan je maar 1 ding zeggen je koopt je kart je kleding je moet je banden betalen je benzine je daglicentie en nog zoveel meer maar eens IN de kart, vergeet je alle bovenstaande kosten
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
vincenzo
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 5:05 pm |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
en je kan karten zo duur maken als je wilt zeggen ze. ik doe het ook van mijn krantenwijk.
_________________ Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
Birel 2014 met Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 5:10 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik rijd meestal 2 de hands bandjes die zijn nog veel goedkoper
|
|
Omhoog |
|
|
Beire
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 5:13 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Ik hoor het graag vertellen dat dingen in het buitenland goedkoper zijn. Maar buiten de verzendkosten moet je o.a. nog douane en dergelijke rekenen. Komt daar nog bij de kans dat als er wat mis is je moeilijk ff over en weer kan fietsen om verhaal te halen. Om een lang verhaal kort te maken: -> spullen in het buitenland goedkoper? Kan best maar tegen dat die hier zijn is het verschil al een pak kleiner.
Er zal natuurlijk altijd wel ergens een voordeeltje te halen zijn. Maar andersom denk ik dat het ook al eens zo is dat er dingen zijn die bij ons goedkoper zijn dan elders.
@ Pro-kart. Geef anders eens een voorbeeld wat die koppelingen ginds minder kosten dan hier en wat er bij kwam van verzendkosten en dergelijke? Is altijd interessant om weten denk ik zo.
|
|
Omhoog |
|
|
Tom
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 6:05 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
@ Beire Wiet is in Nederland meestal wel goedkoper dan elders ja...
Nee, maar denk dat er niet veel toe te voegen valt aan wat de anderen al zeiden...
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
|
johns
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 6:33 pm |
|
|
Jongens is het niet verstandig om voor die paar tienjes meer gewoon de mensen in nederland het te gunnen?? Deze jongens steunen ook deze site bijvoorbeeld en ze helpen ons ook als je vragen hebt of er iets niet goed is..
Maar goed ieder voor zich uiteraard, dit is mijn mening in ieder geval
|
|
Omhoog |
|
|
Klainstain
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 6:37 pm |
|
|
En voor een beetje meer geld, heb je vaak ook een veel betere service !
_________________ Gillard Daytona (2010) - Iame X30 (2010)
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 6:44 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Wat betreft de Maxxis HG3 bandjes, die schijnen (op de officiele weg) alleen via de importeur naar Europa te komen, er is zoveel ik weet maar 1 importeur, dus die bepaalt de prijs. Overigens zie je de laatste tijd steeds vaker "hobby" bandjes op de markt verschijnen, dat zijn banden die minder kosten, maar langer mee zouden moeten gaan bij enigsinds vergelijkbare grip. Had je in eerste instantie alleen de Heidenau RKMS bandjes, nu zijn er ook vergelijkbare types van bijvoorbeeld Maxxis (SLR) en Vega. Akties van kartshops in de gaten houden is ook een goed idee, en als je banden wisselen niet erg vindt zijn gebruikte bandjes van wedstrijdrijders vaak ook een goedkoop alternatief. Citaat: Jongens is het niet verstandig om voor die paar tienjes meer gewoon de mensen in nederland het te gunnen?? Deze jongens steunen ook deze site bijvoorbeeld en ze helpen ons ook als je vragen hebt of er iets niet goed is..
Dat is inderdaad ook wel een punt, al snap ik best dat mensen soms de kosten van deze toch al dure hobby niet al te hoog op willen laten lopen, en daar oplossingen voor proberen te vinden. Ik weet dat de jongens die deze site steunen in ieder geval geen gouden bergen aan ons verdienen door de prijzen hoog te drijven, maar ook gewoon hard moeten werken, en soms net als wij niet blij zijn met de gang van zaken wat de kosten betreft.
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 6:46 pm |
|
|
Citaat: Overigens zie je de laatste tijd steeds vaker "hobby" bandjes op de markt verschijnen, dat zijn banden die minder kosten, maar langer mee zouden moeten gaan bij enigsinds vergelijkbare grip. Dat klopt! Iedereen zeurt over de prijs..dan zijn er merken met goedkopere banden maar dan worden ze niet gekocht en kopen ze vervolgens nog steeds de dure banden.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 6:58 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Het is vreemd, maar we zijn ondertussen zo gewend dat alles schreeuwend duur is, dat opeens iedereen bijzonder skeptisch is als iets goedkoop wordt Noem de namen Heidenau, PRD of SQ maareens, dat vinden velen al slecht spul zonder er maar een meter mee gereden te hebben, en/of het wellicht überhaupt eens gezien te hebben. Overigens is het prijsverschil van de bandjes misschien ook niet groot genoeg om mensen over de streep te trekken, voor 15 euro meer kopen ze dan misschien liever een type band waarvan ze weten wat het is.
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 7:24 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
@ beire ik weet het niet zeker hoe dat zit maar mijn teamgenoot heeft dat geregeld Misschien kan hij er antwoord op geven hij heeft ook een account Het gaat natuurlijk wel op Prokart koppelingen en Prokarten is in Engeland erg populair Dus Mark leg uit
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
RAM Racing
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 8:40 pm |
|
Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm Berichten: 634 Woonplaats: Hoorn
|
Even over het verzenden vanuit USA:
Een pakketje met een douanewaarde van 81 euro kost aan inklaringskosten en BTW 29.89 euro....... Als je dus je spullen hebt besteld en betaald denk je klaar te zijn. Tot het pakketje wordt geleverd, want dan moet je deze kosten aan de deur betalen (anders krijg je je spullen niet)
_________________ [color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...
|
|
Omhoog |
|
|
masteryoda
|
Geplaatst: do maart 04, 2010 9:58 pm |
|
|
Citaat: Even over het verzenden vanuit USA: En niet alleen uit de USA, Ik had in Japan een FMV vizier besteld voor mijn Arai gp6 omdat hij nog niet leverbaar was in Europa. Toen de postbode het pakketje kwam aanbieden kon ik 55 euro aan inklaringskosten en Btw. betalen. Misschien als ze het pakket markeren als " Gift of Sample " dan scheelt het in ieder geval 19% Btw.
|
|
Omhoog |
|
|