Auteur |
Bericht |
Washandje
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 7:36 pm |
|
|
Hoe smal is het oude gedeelte nu? 5 meter?
|
|
Omhoog |
|
 |
Henri
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 7:40 pm |
|
Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am Berichten: 431 Woonplaats: Ter Apel
|
Citaat: Het lijkt mij zeer gaaf om die kombocht eens te proberen dan! er komt geen kombocht. lichte verkanting komt er. en dat is bijna vlak dus.
|
|
Omhoog |
|
 |
willie
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 8:02 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
breedte oude baan is volgens mij iets van 5 of zo waarschijnlijk wordt de oude baan in fase 2 verbreed met 1 mtr. De lange bocht is idd geen kombocht maar een lange bocht met lichte verkanting.
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 8:13 pm |
|
|
Achja. Maakt wel verschil dan!
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 10:24 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
kan niet wachten tot hij klaar is! tegen die tijd heb ik ook weer een kart dus dat komt helemaal goed! in verhouding tot emmen is het ook nog ff wat minder ver ook nog!
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: zo okt 25, 2009 4:56 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
hoe staat het er voor met de verlenging?!!? 
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
willie
|
Geplaatst: zo okt 25, 2009 7:00 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Deze week zijn alle bossen gerooid binnenkort uitgraven zal binnenkort gaan kijken en een foto maken
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: di nov 24, 2009 5:44 pm |
|
|
op hun site staan wat foto's van het terrein.
offtopic: willie, weet jij wat de lidmaatschap kost bij KCNN per jaar en wat het precies inhoud die lidmaatschap? ik heb op hun nieuwe site gekeken maar daar kon ik niets vinden. ook heb ik ze gemaild maar heb nog geen antwoord gekregen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Martin1978
|
Geplaatst: di nov 24, 2009 6:39 pm |
|
|
Ik kart er nog niet, maar ben van plan om er volgend jaar 1 te kopen  en er dan ook te rijden. Van de beheerder hoorde ik dat het iets van 145 euro per jaar kost (volgend jaar misschien ietsjes hoger). Daarvoor kan je in ieder geval zaterdags en zondags karten...niet onafgebroken want minibikes/minikarts en normale karts rijden allemaal apart waarbij er om de 20 minuten gewisseld word. Heb het even uitgerekend...als je dus beide dagen gedurende de openingstijden aanwezig ben kan je netto 4uur rijden. Niet verkeerd toch! 
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: di nov 24, 2009 6:58 pm |
|
|
45 euro is wel netjes, alleen het rijden in aparte groepen vind ik ( denk ik ) niet zo geweldig. dan moet je dus telkens 40 minuten wachten voordat je weer kan. en laat je nou net ff pech krijgen dan kan je weer wachten. het is veel relaxter om zelf te kunnen bepalen wanneer jij gaat rijden en hoe lang.
ik vind het qua veiligheid wel een goede zet om de minibikes en minikarts apart te doen.
ik zal nog eens nadenken over een lidmaatschap.
|
|
Omhoog |
|
 |
Martin1978
|
Geplaatst: di nov 24, 2009 7:09 pm |
|
|
145euro Voor de veiligheid is het zeker goed, heb je ook minder last van de wat langzameren. Ik ervaar het iig wel positief. Ook al heb je bijv. pech ga je even aan de kant is het probleem groter dan gedacht heb je toch genoeg tijd om te sleutelen. Is het een klein probleempje...rijd je zo nog even weer de baan op de resterende tijd en ja voor dat geld kan je nergens anders terecht volgens mij. Ik rijd in ieder geval niet graag met alles door elkaar op de baan (zoals in Emmen volgens mij wel gebeurt) 1 voor de veiligheid en 2 ik wil ook graag mijn rondetijden kunnen verbeteren En iedereen wil elkaar daar wel helpen volgens mij.
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: di nov 24, 2009 7:18 pm |
|
|
dat is ook belangrijk  . ik ben benieuwd! volgend jaar wil ik er zoals het er nu naar uit ziet wel rijden maar niet gelijk een lidmaatschap omdat ik pas vanaf juli kan. misschien het jaar er op voor lidmaatschap! zit er verder nog iets bij het lidmaatschap inbegrepen?
|
|
Omhoog |
|
 |
Martin1978
|
Geplaatst: di nov 24, 2009 7:30 pm |
|
|
Je kan er volgens mij probleemloos een keer rijden en dan ook nog wel gratis. Word niet echt moeilijk over gedaan volgens mij... voor een keer dan wel te verstaan. Wat er verder bij het lidmaatschap zit weet ik eerlijk gezegd niet. Er word in ieder geval ledenvergaderingen gehouden en daarin heb je ook inspraak denk ik. Als je dus al lid was geweest had je bijv. mee kunnen denken met de ontwerp voor de baanverlenging zoals die er nu komt  Ook is er een gezellige kantine . Heb er nu een paar keer gekeken en bij mij komt het over als een kartclub waar de recreatieve hobbyrijder voorop staat. Tis natuurlijk wel leuk dat er straks ook nk wedstrijden gereden worden, maar volgens mij staat het belang vd hobbyrijder voorop. In Juli hoop ik ook een eigen kart te hebben 
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: di nov 24, 2009 10:26 pm |
|
|
dan zal ik je er vast wel een keer tegen komen!  bedankt voor al je informatie!
|
|
Omhoog |
|
 |
sven
|
Geplaatst: di nov 24, 2009 10:31 pm |
|
|
welke baan is dit 
|