Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 106 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 5:41 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
even tussendoor :fff:
is 500 m in een ruk wel ok voor je motor
er zijn toch veel die moeten choken=
en waar doen we dat dan=

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 5:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Ik doe wel mee hoor maar 500 meter is wel lang. Kun je ook zorgen voor een lasergun kun je de topsnelheid meten.

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 5:59 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
En misschien een technische keuring vooral voor de remmen want die zijn dan wel belangrijk.

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 6:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am
Berichten: 985
Woonplaats: blerick
Ik heb nog wel een oude parachute liggen Kartje :D

_________________
http://www.hyves.nl/advertenties/998017 ... raaf/2ZJm/


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 6:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
500 meter is best een eind, dan mag je met een aardig lange vertanding gaan rijden denk ik.

Desalniettemin best wel een leuk idee, en tenminste ook een beetje betaalbaar!

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 6:23 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Bedankt Paul die kan ik dan mooi gebruiken nadat ik mijn anker heb uit gegooit

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 6:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Aan de tc is gedacht.
Ik geloof dat jullie niet op de hoogte zijn van mijn kwaliteit regelemen schrijven :lol:

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 6:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
die worden zo streng dat het onmogelijk wordt ghehe..

Ik vind goed idee.. Ik doe er ook aan mee als het allemaal goed is.
maar de locatie moet dan wel goed zijn..


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 6:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Mischien dat er ook maar een aparte eglem frame met iame k25 klasse moet komen (maak ik teminste ook nog eens kans)


[highlight=red]LET OP: REGELEMENT ONDER VOORBEHOUD [/highlight]

REGLEMENT KART SPRINT CUIJK 2008


SPRINTWEDSTRIJDEN REGLEMENTEN 2008

1:Algemeen Reglement
Dit reglement is van toepassing op de KART SPRINT CUIJK die door kart-partsen word georganiseerd.

Dit reglement moet worden nageleefd door alle deelnemers en betrokkenen van SBO-sprintwedstrijden.

- De wedstrijden worden georganiseerd door of onder toezicht van de organisatie.
- De wedstrijd vindt plaats binnen een door de organisatie afgebakend tijdsbestek van één of meerdere dagen. In dit reglement vallen onder het begrip wedstrijd :
- de sprints,te verrijden over één of meer runs.
- alle andere activiteiten die samenhangen met het kunnen verrijden van de sprints, zoals de technische controle, het verblijf in het rennerskwartier en het verblijf elders op het circuit terrein en in de directe omgeving daarvan.

2: KLASSEN
De volgende klassen komen aan de start:

2Takt
60 cc
80 cc
100 cc
125 cc automaat
125 cc schakel
Vrije klasse (opgevoerde, zelfbouw en alle overige karts in de klasse)

4 takt
150 cc
160 cc
200 cc
250 cc
270 cc
390 cc
2x 160cc
2x 200cc
Vrije klasse (* zie vrije klasse 2 takt)

- Het bestuur van de KART SPRINT CUIJK kan besluiten een wedstrijdklasse te beëindigen.

3: TECHNISCH REGLEMENT
- Elke aan een wedstrijd deelnemende machine moet voldoen aan de regels, gesteld in het Technisch Reglement. Het al dan niet voldoen aan deze regels kan worden vastgesteld door de jury en/of de technische commissie . Dit technisch reglement bestaat uit een Algemeen Technisch Reglement (ATR) en de daarbij behorende Specifieke Technische Reglementen (STR). Het ATR en de STR geven aan, aan welke eisen de machine, de kleding en de helm moeten voldoen.
- Controle op naleving van het technisch reglement gebeurt ter plaatse door een technische commissie, bestaande uit door de organisatie aangewezen keurmeesters. Eén van de keurmeesters draagt de functie van hoofd technische commissie. Hij fungeert als coördinator en als aanspreekpunt van de technische commissie.
- Elke machine moet voorafgaande aan deelname aan de wedstrijd zijn goedgekeurd door de technische commissie. De technische commissie kan ook op andere momenten tijdens de wedstrijd technische controles uitvoeren.
- Het onttrekken aan de technische controle(s) of het niet voldoen aan het technisch reglement tijdens de wedstrijd, kan leiden tot diskwalificatie of een andere straf. Het besluit hiertoe wordt genomen door de wedstrijdleiding.
- De deelnemer is altijd zelf verantwoordelijk voor het reglementair zijn van demachine en kan geen rechten ontlenen aan de technische keuring.

4: EINDBESLISSING
- In alle gevallen die zich tijdens de wedstrijd voordoen, waarin dit reglement niet voorziet beslist de wedstrijdleiding.

5: STARTBEWIJS, VERZEKERINGEN en AANSPRAKELIJKHEID
- Deelnemers moeten in het bezit zijn van een startbewijs die via de organisatie kan worden.
- De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor de benodigde verzekeringen (ziektekosten / ongevallen / zelfstandigenuitkering, enz.).
- Deelname gebeurt op eigen risico. De deelnemer, mede verantwoordelijk ten opzichte van derden, zal de organisatoren en de officials als ook hun afgevaardigden en werknemers vrijwaren van alle kosten en declaraties, die zijn ontstaan in verband met een claim van derden, en van enige verplichting aan derden, behalve in geval van grove nalatigheid.

6: DEELNEMERS
- De deelnemer zal zich tegenover de andere deelnemers, hun helpers, het publiek, de organisatoren en de wedstrijdofficials gedragen zoals het een goed sporter betaamt. Dit geldt niet alleen tijdens het verrijden van trainingen en race, maar ook op alle andere momenten van de sprintdag.
- De deelnemer is altijd verantwoordelijk voor het gedrag van de bij hem of bij zijn team behorende helpers, en kan ook voor misdragingen van deze personen worden gestraft. Voor misdragingen van helpers van een team kunnen meerdere deelnemers uit dat team worden bestraft.
- Men moet altijd de aanwijzingen van dienstdoende officials opvolgen.

7 : INSCHRIJVEN VOOR EEN WEDSTRIJD
- Voor de deelname aan de wedstrijd is inschrijving noodzakelijk. Deze inschrijving vindt vooraf plaats, evenals het overmaken van het inschrijfgeld (in uitzonderlijke gevallen is inschrijven op de dag zelf nog mogelijk na toestemming van de organisatie).
- Bij aankomst moet de deelnemer zich bij de organisatie melden, en het startbewijs aan de organisatie tonen.
- Elke deelnemer mag deelnemen aan meerdere klassen alleen dient de deelnemer wel per klasse zijn inschrijfgelden te voldoen.
- Het inschrijfgeld van de wedstrijd wordt vastgesteld door de organisatie.
- Het startnummer wordt vooraf, of ter plaatse bij de inschrijving, aan de deelnemer bekendgemaakt, en is hier de gehele dag aan verbonden.
- Het is verboden om als deelnemer aan de wedstrijd deel te nemen met een startnummer, die is toegewezen aan een andere deelnemer. Ook is het voor degene, aan wie een startnummer is toegewezen, verboden iemand anders te laten deelnemen aan een wedstrijd met dat startnummer.
- Het bestuur kan een deelnemer die een betalingsachterstand heeft, in wat voor vorm dan ook, uitsluiten.
- Het bestuur kan besluiten het aantal uit te geven startnummers voor een klasse, en daarmee dus het aantal deelnemers dat in betreffende klasse mag deelnemen, te binden aan een maximum.

WEDSTRIJDBEPALINGEN

8: ALGEMEEN
- Bij slechte weersomstandigheden kan de wedstrijdleiding, in overleg met afgevaardigden van het bestuur en de organisatie, besluiten de eindstand te bepalen aan de hand van de kwalificatie.

9: STARTOPSTELLING
- In de kwalificatiesprints/ vrije trainingen zal er geen startopstelling volgens enig klassement zijn.

10: STARTMETHODE
- Er wordt gestart met draaiende motor , waarbij de deelnemer zich op de machine bevindt.
- Een deelnemer mag pas vertrekken na het vertonen van het startsignaal.
- De startprocedure is als volgt:
A: De deelnemers rijden vanuit het parc fermé per startrij de sprintbaan op en rijden naar hun startplaats.
B: De deelnemers stellen zich op, aan de aan hen toegewezen startplaats. Dit gebeurd op aanwijzing van een wedstrijdofficial.
C: Op de startlijn stelt de deelnemer zich op in de stage en pre stage waarna het startsein gegeven wordt.
- Voor direct aangedreven motoren is een rollende start mogelijk.
- Een deelnemer die tijdens de kwalificatiesprints een valse start maakt, dient door te rijden naar de finish. Deze run zal automatisch worden omgezet naar een no finish.
- Tijdens de finale runs mag er één valse start gemaakt worden per omloop. Bij een tweede valse start van dezelfde deelnemer zal deze rijder uitgesloten worden van verdere deelname aan de finale runs. Wanneer er in de 1/1 finale een valse start gemaakt wordt dienen beide rijders terug te komen. In de ¼ en de ½ finale is het voor de rijder die geen valse start maakt toegestaan een tijd neer te zetten. Wanneer de rijder dit heeft gedaan staat de tijd en is er geen herkansing mogelijk.

11: TUSSENTIJDSE STOP
- De wedstrijd kan tussentijds worden gestopt. Alleen de wedstrijdleider neemt hiertoe de beslissing.
- Wanneer op een droge baan wordt gestart en het tijdens de race gaat regenen, kan de race door de wedstrijdleiding worden gestopt. Wanneer de toestand van de baan constant is, dit is ter beoordeling van de wedstrijdleiding opnieuw gestart.

12: DE WINNAAR EN DE UITSLAG
-Tijdens de ¼ finale gaan de 4 snelste (tijd) van de 8 rijders naar de ½ finale. Tijdens de ½ finale gaan de 2 snelste (tijd) van de 4 rijders naar de 1/1 finale. In geval van de 1/1 finale zal de winnaar van de run aangewezen worden als dagoverwinnaar in zijn klasse.
- Niet geklasseerd worden die deelnemers die een valse start maken.
- De uitslag wordt uiterlijk 30 minuten na beëindiging van de laatste run van de dag bekendgemaakt, tenzij er aanleiding toe is de uitslagen later bekend te maken. Dit ter beoordeling van de wedstrijdleiding.

13: PRIJZEN
- Prijzen worden uitgereikt aan het einde van de wedstrijd en moeten op dat moment door de prijswinnaars persoonlijk in ontvangst worden genomen.
- Als niet wordt voldaan aan voorgaande regel, kan geen aanspraak meer worden gemaakt op deze prijzen.

14: GEDRAG
- Het is de deelnemers verboden oneerlijke, ongeoorloofde of gevaarlijke manoeuvres uit te voeren of dusdanig rijgedrag te vertonen dat andere deelnemers, officials, publiek of andere personen in gevaar worden gebracht of kunnen worden gebracht.
- Deelnemers mogen elkaar niet hinderen.
- Deelnemers dienen in hun eigen baan te blijven.
- Het op de baan stilstaan of tegen de rijrichting inrijden is STRENG VERBODEN.
- Bij pech of na een ongeval moet men de machine op een snelle en veilige manier van de sprintbaan verwijderen en de aanwijzingen van de baancommissarissen en/of officials opvolgen.
- Helpers mogen niet op de startplaats aanwezig zijn. Tijdens de wedstrijd mag uitsluitend in het parc ferme of daarvoor aangewezen ruimte:
een deelnemer geassisteerd worden
de machine van brandstof worden voorzien. Het tanken mag alleen gebeuren met uitgeschakelde motor..
- Het is verboden het circuit te verlaten via een andere route dan via de daartoe aangewezen uitgang.(pech en ongevallen uitgezonderd)
- Burn-outs zijn verboden (indien anders aangegeven bij de wedstrijddag zelf). Alle schade veroorzaakt door burn-outs zal door de betreffende deelnemer vergoedt moeten worden.

15: RENNERSKWARTIER
- Rijden in het rennerskwartier is verboden.
- Het is verboden om met wedstrijdmachines gebruik te maken van een nabij de wedstrijdbaan gelegen openbare weg.
- Gebruik van alcohol of drugs tijdens de wedstrijddag is verboden.
- Sleutelen aan de kart is enkel toegelaten in het rennerskwartier en niet in het gesloten park of bij de startopstelling
- Aanwijzingen van medewerkers en/of organisatie moeten opgevolgd worden.
- Helpers en/of monteurs mogen niet op de startplaats aanwezig zijn, wel in het gesloten park.

16: MILIEUBESCHERMING
- Het milieu op en rondom het circuitterrein moet worden gevrijwaard van vervuiling en hinder.
Deelnemers en helpers moeten er voor zorgen dat: Brandstof, smeermiddelen, ontvettings-, reinigings- en oplosmiddelen, remvloeistof en andere voor het milieu schadelijke middelen niet in de bodem terecht komen en/of in de lucht kunnen verdampen. Het gebruik van de door de organisatie goedgekeurde milieumat/zeil is verplicht.
Geluidsinstallaties op de juiste manier worden gebruikt zodat geluidshinder wordt voorkomen. Afvalstoffen op de voorgeschreven wijze worden gedeponeerd.

17: STRAFFEN
- Deelnemers moeten zich houden aan het technische en wedstrijdreglement van de organisatie. Houdt een deelnemer zich niet aan deze reglementen of verricht een deelnemer op een andere manier handelingen tijdens, vóór of na de wedstrijd waardoor de belangen van de organisatie en haar medewerkers worden geschaad, dan kan bestraffing het gevolg zijn.
- Beroep kan alleen schriftelijk worden ingesteld bij de organisatie door partijen betrokken bij het protest. De termijn voor schriftelijke indienen van een beroep voor deelnemers is gesteld op 7 dagen na de wedstrijd.

18: PROTESTEN
Protesten betreffende gedragingen van collega coureurs tijdens de wedstrijd dienen door de benadeelde deelnemer zelf worden ingediend bij de organisatie, evenals protesten op technisch gebied. Protesten kunnen ingediend worden tot maximaal 30 minuten na afloop van de laatst verreden manche. Protest indienen is voorbehouden aan: deelnemers, officials en bestuurders van de organiserende vereniging. Voor minderjarigen dienen protesten te worden ingediend door ouder of voogd. De Strafcommissie is vrij ook protesten te behandelen die niet voldoen aan alle formele vereisten een en ander ter beoordeling van de Strafcommissie. Het losmaken van de cilinderkop dient door of in het bijzijn van de deelnemer plaats te vinden onder toezicht van een door beide partijen te aanvaarden deskundige op de dag van de wedstrijd na de laatste manch. Medewerking weigeren leidt automatisch tot toewijzing van het protest. Op constatering van overschrijding van de cilinderinhoud volgt diskwalificatie. Voor toegestane cilinderinhoud zie technisch reglement.

19: ORGANEN EN FUNCTIONARISSEN DIE STRAFFEN KUNNEN OPLEGGEN
- Straffen worden opgelegd door de Strafcommissie (organisatie). Indien men bezwaar heeft tegen de door de organisatie van de sprint opgelegde straf kan men daar uitsluitend schriftelijk beroep tegen instellen bij de organisatie.
- Over uitsluiting van deelname op de dag van de wedstrijd beslist de organisatie. Op gelegde straffen gelden in principe voor alle klassen mits niet uitdrukkelijk anders vermeld.
- In gevallen waar dit reglement niet in voorziet beslist de wedstrijdleiding en/of het bestuur van SBO en/of het bestuur van MON.

ALGEMEEN TECHNISCH REGLEMENT

Artikel 1 - Algemene specificaties en voorwaarden
- Elk kart voor deelname goedgekeurd worden door de Technische Keuring volgens het voorgeschreven reglement.
- Het gebruik van koelvloeistof is verboden. Als koelmiddel mag uitsluitend water gebruikt worden.
- Geen enkele deelnemende kart mag uitstekende (scherpe) delen bevatten en geen vloeistoflekken vertonen.
- Tanken is verboden met draaiende motor.

Artikel 2 - Rijwielgedeelte en frame
- Het frame mag verstevigd worden.
- Keuze en montage van velgen, banden en remmen zijn vrij.
- De gashendel moet zelfsluitend zijn.
- Remmen moeten in goede staat verkeren.
- Bandenkeuze is vrij. De velgen en banden moeten voldoende veilig zijn voor de snelheden die behaald worden.
- Velgen mogen geen barsten of scheuren vertonen. Het rijwielgedeelte, inclusief alle wijzigingen hieraan mogen de veiligheid niet negatief beïnvloeden. Bij twijfel is dit altijd ter beoordeling van de T.C.

Artikel 3 - Algemene motorisch reglement
- Borgen is verplicht voor alle machines die deelnemen aan sprint wedstrijd. Onder borgen wordt verstaan: het voorkomen van loslopen door gebruikmaking van metalen draad met een dikte van minimaal 0,7 mm. Het gebruik van splitpennen wordt ook beschouwd als borgen.
- Carburateur keuze (grootte, merk, type en aantal) is vrij.
- Er mag maar één cilinder gemonteerd zijn met uitzondering van de vrije klasse.
- Keuze en montage van ontsteking, krukas, drijfstang en lagers is vrij. De totale cilinderinhoud per klasse mag echter niet overschreden worden (muv vrije klassen).
- Keuze en montage van de uitlaat is vrij. Gebruik van goed en voldoende dempingmateriaal is verplicht.
- Het transmissiegedeelte is vrij, maar draaiende delen moeten beschermd worden.
- Kabels en leidingen mogen geen beschadigingen of klemming vertonen.
- Keuze van brandstof en olie is vrij.
- Draaiende delen van de ontsteking, de koppeling en de transmissie moeten deugdelijk zijn afgeschermd

Artikel 4 - Kleding & Helm
- Alleen kledij die het volledige lichaam bedekken is toegestaan. De voorkeur gaat uit naar een overall ( racepak ). Anders is een jas en/of bodyprotector met harde protectie, en minimaal een spijkerbroek verplicht. Onder protectie wordt verstaan elleboog en schouder protectie. Ribprotectie is gewenst maar niet verplicht.
- Handschoenen en stevige schoenen verplicht
- Het dragen van een deugdelijke helm tijdens het rijden is verplicht. De helm mag geen breuken of barsten vertonen en moet dus in goede staat verkeren. Een integraalhelm is verplicht en bij gebruik van een vizier of bril mag die niet zodanig bekrast zijn dat het zicht wordt beïnvloed. Deze dient voor aanvang van de eerste wedstrijd ter keuring aangeboden te worden bij de T.C.


SPECIFIEKE TECHNISCHE REGLEMENTEN

Specificaties Technisch Reglement Karts
- De kart moet voldoen aan het algemeen technisch reglement.
- Keuze van ketting en beide tandwielen is vrij. Het voortandwiel moet beschermd worden.
- De constructie van het frame en/of motorblok is vrij, evenals de bakken, stoel en tank 1
- Het afdraaien en/of bewerken van de velgen is niet toegestaan.
- Het gebruik van lachgas is niet toegestaan.
[highlight=red]NOGMAALS: REGELEMENT ONDER VOORBEHOUD [/highlight]

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Laatst bijgewerkt door Basjuh op wo okt 01, 2008 8:53 pm, in totaal 6 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 7:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am
Berichten: 636
Woonplaats: helmond
ik ben erbij, wie volgt????

laat ff weten dmv bericht hier of je ook geintereseerd bent.

_________________
____________________________________________________________________________

ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 7:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
ben geintresseerd
mag evt ook mee doen. Licht aan de plaats en hoe het wegdek is.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 8:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm
Berichten: 1223
Woonplaats: Terborg
dikke shit... lijkt me echt lache!
Ga het in de gaten houden!

_________________
ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 8:25 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 16, 2008 5:44 pm
Berichten: 5
Woonplaats: cuijk
en ik ben er ook bij


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 8:28 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma dec 03, 2007 4:40 pm
Berichten: 89
Woonplaats: cuijk
ben er natuurlijk ook bij \:D/


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 8:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
en natuurlijk ik ook

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 106 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David