Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 171 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2008 3:51 pm 

@Frankje,

Ik heb helaas nog geen idee voor wat betreft de tussenstanden; de site is bijna klaar in ieder geval. Omdat ik de komende weken op vakantie ben heb ik helaas even geen tijd om deze maand reeds tussenstanden door te geven. Dat is ook de reden dat ik gisterenavond heb gereden om toch mee te kunnen doen deze maand.

Het idee voor de volgende maanden is als volgt:

Op de site zullen aan het eind van iedere maand de tijden en standen geupdate worden. Per mail wil ik elke week / 2 weken een tussenstand versturen naar de deelnemers ( als men geen mail wil ontvangen kan dat geregeld worden ). Hiermee weet iedereen hoe hij/zij staat tijdens de lopende maand.

Misschien komt Etienne/Ruud nog op de baan de komende weken en kunnen zij even een tussenstand doorgeven... je kunt hiervoor een mailtje sturen naar timeattack@live.nl , ik kan je alleen niks beloven of zij hiervoor in de gelegenheid zijn.

Ps: Wat was je tijd ?

@Etienne,

Hoezo stof doen opwaaien.... je bedoelt zeker 2 kube zand verplaatsen, want er ligt nu een enorme krater naast de baan !

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2008 4:26 pm 

me tijd was 33.22
Klasse 3 (standaard Gx 390)

Haalt nou een openluchtfilter en en andere uitlaat veel uit op een 390?
Die van mij heeft dichte luchtfilter en uitlaat zonder bocht

Hebben jullie gezien hoe ik achteraan de baan mooi het gras heb gemaaid (zat achter pro-kart zie hem uitbreken en spinnen naar rechts, 2 keuzes 1: ik ga naar rechts en kom tegen hem aan (ook zo lullig) of 2 ik ga ook lekker gras maaien :wink:

@ Etienne
kan je toevallig een vlaggetje plaatsen bij je krater :P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2008 5:05 pm 

@Frankje

Als ik in die krater daar een vlaggetje moet plaatsen, moet het een hele mast worden.

@Wilfred

Niet overdrijven met 2 kube het was ongeveer 1,5 kube zinloos zand verplaatsen , indirect autobanden ketsen, en een gedeukt ego.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2008 7:00 pm 

@Etienne,

Dat vind ik fair van je, ik had minstens verwacht dat je de overstekende zon de schuld had gegeven... Maar goed, wel een nieuw persoonlijk record, dat is het grasmaaien en kratergraven wel waard toch ?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2008 7:03 pm 

@ Et
Je rijdt toch TKM :D (geen EGO of is dat een ander woord voor shovel)

@ Frank ik zal kijken of ik van het weekend nog op de baan ben om de tijden op te halen voor een tussen stand.

@ Wilfred als je dit nog leest, heb jij de tijden lijst ook meegenomen ?
Zoja geef mij dan even een copie, Kan ik even een tusssen stand maken en op forum zetten.
Goeie vakantie.

Dit alleen omdat de site nog niet in de lucht is, maar kan elk moment actief worden en vanaf dat moment zal je de tijden alleen nog op de site vinden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2008 11:18 pm 

aaah ( me achteras is krom :cry: ) Vriend van me maakte domme actie gevolg hij tegen iemand anders aan en nu dus schade. Ik juist deze maand budget gemaakt om volgende maand gelijk laptimer, 2 setjes banden en nog meer zooi (kijken of dat nog doorgaat)

(zit nu te twijfelen of deze week achter as halen en volgende week weer een dag rijden of helemaal wachten tot volgende maand

(als me tijd is verbroken dan zit die achteras er waarschijnlijk heel snel in.)
gelukkig had ik wel afspraak dat als die jongen schade reed dat ie het zal betalen)

Is het trouwens niet handig om een aantal auto banden op driebergen anders te leggen? Ik ben er gelukkig nog nie tegenaan gegaan, maar bijvoorbeeld in de 2e chicane liggen ze naar mijn mening niet echt handig net buiten de idieale lijn . Snij je wat te ver in zit je ertegenaan, Achterin kan ik wel begrijpen anders rij je tegen de bomen maar aantal bochten liggen ze gemeen dichtbij. ook de bocht waar je vrij snel je wiel lift, Liggen ze ook aan de binnenkant, Bepaalde punten liggen ze wel goed zodat je niet doorschiet naar het andere gedeelte, maar die aan de binnenkant van bochten liggen begrijp ik niet helemaal

Ps: Ik zelf heb er gelukkig nog geen problemen mee gehad, maar voor aantal rijders of ongelukkige situatie zit je er behoorlijk snel tegenaan

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2008 4:25 pm 

@ Frankje

Leuk hoor dat je me even fijn herinnerd aan mijn recordpoging om zo snel mogelijk zoveel mogelijk autobanden te verplaatsen!!!!!!!!!!!!

Dit moet je denk ik even met Rebco bespreken op de baan, die gaat over dit soort zaken.
Ik moet zeggen dat ik het niet zo ervaar, ik zal de volgende keer er eens op letten.

Over je achteras gesproken, als je met je vriend afgesproken hebt dat gereden schade door hem vergoed zou worden lijkt probleem mij niet zo groot, vanaf een euro of 60 heb je al een 50mm.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2008 5:22 pm 

@ Frankje

Houd er rekening mee dat je waarschijnlijk ook een nieuwe spiebaan moet laten maken, de 390 heeft het tandwiel aan de linkerkant.
Ik had een 40mm as en heb een nieuwe gekocht voor 85 euro incl. verzendkosten.
De spiebaan laat ik hier in de buurt doen maar ik weet nog niet hoe duur dat wordt. Hoop op een meevallertje want dat kan nogal uiteenlopen.....

Succes ermee.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2008 6:22 pm 

@ samuel

Hartelijk bedankt voor de tip, Ik ga even mailen of ze die eventueel er hebben liggen of dat ie inderdaad gemaakt moet worden

@954rr

De kosten vallen inderdaad wel mee, Maar ja denk dat ik tot volgende maand wacht met rijden en dan gelijk alles haal, Ik wordt nu gek om steeds heen en weer te gaan (moet me rijbewijs nog halen)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2008 10:10 pm 

@frank
Je hebt ook assen waar ze alle 2 inzitten,zowel links als rechts.
Moet je maar eens naar informeren
Kosten zijn meestal gelijk aan een as met 1 spiebaan.
Ps let ook even op de hardheid want voor de meeste karts heb je ook verschillende hardheid van assen dit ivm wegligging
Neem een medium dan zit je meestal wel goed.

@Et
is het zand al tussen je tanden vandaan.

PS: is er iemand die zich verveeld??? dan kan die de banden rood/wit gaan maken....vallen ze in iedergeval meer op en kunnen we ze makkelijker terug vinden als Et ze weer heeft verplaatst

OJA zullen we dit soort praat in de Diebergen Topic houden
Ik wil dit graag voor de T A C houden
Ik weet ben een ouwe zeur
Thanks

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 16, 2008 4:27 pm 

Een verslagje van afgelopen weekend en een kleine tussen stand.

Afgelopen weekend heeft het weer ons niet mee gezeten en waren er zeer weinig eigenrijders op de baan.
Dit resulteerde natuurlijk in weinig bijschrijvingen wat de competitie betreft, Jammer maar volgende keer beter

Hier even een klein overzichtje wat de stand betreft in de verschillende klasse van de competitie maand juni

Klasse 1 : Jordi 45.93

Klasse 2 : waarschijnlijk heeft niemand een ronde tellertje

Klasse 3 : 1e Frank Binnendijk 33.22
2e Danny Schweers 34.22
3e Kees Lek 34.97
4e Evert Jansen 35.40
5e Jennifer 35.64

Klasse 4 : 1e Marcel Mooij 34.26
2e Evert Jansen 36.71

Klasse 5 : 1e Wilfred den Besten 31.28
2e Stef Blankenstijn 31.54
3e Ruud Romeijn 31.98
4e Etienne Kooij 32.49

Dit is voor nu even wat er bekend is.
Straks kom er een uitgebreider overzicht op de site en kan men goed zien wie welke tijd heeft met welk type kart.

Nog 2 weken Juni kom op schrijf je in en doe mee

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 16, 2008 4:58 pm 

Voor mij wordt het helaas July, ik heb nog steeds mijn achteras niet terug en heb de komende 2 weekeinden Waterpolo Nk. Maar daarna heb ik vakantie en ga ik een paar dagen proberen te rijden. :D
Wordt overigens ook m'n 2e keer met laptimer, dus ben benieuwd wat voor een tijd ik kan neerzetten.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 19, 2008 12:28 am 

Voor mij wordt het ook begin july, drukjes met werk en moet nog onderdelen halen o.a een achteras, Ik neem aan dat we de maanden july en juni bij elkaar doen? vanwege de hoeveelheid inschrijvingen.

Mischien maar ergens in augustus driebergen meeting organiseren? Hebben we tenminste veel kans op lekker weer ( Mij weerhoud je er niet van om in me kart te stappen als het regent )

@samuel veel succes met je NK !

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 19, 2008 12:28 pm 

Dankje Frankje!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2008 10:29 pm 

ok mensen het loopt nog niet echt storm voor de timeattack comp.
Maar ook al kan je om de een of andere reden niet je tijden zetten, schrijf je wel alvast even in.
Dan blijf je in iedergeval opde hoogte van de competitie en het is maar eenmalig voor de rest van het seizoen plus het kost niets, en dan hoef je als je dan een keer tijd zet, alleen maar even je tijd in te vullen voor dat je naar huis gaat.
Dus als je de baan gaat betalen vul je gelijk even je tijd in.
Verder hoef je niets te doen en doe je gelijk mee voor de seizoen prijs.
En dat gaat met punten de eerste 8 per maand krijgen punten, en wie aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft krijgt!!!!

EEN DAG GRATIS KARTEN OP DRIEBERGEN MET EIGEN KART.
is toch 35euro verdienen!!!

Ook al denk je mijn tijd is niet zo best toch invullen want wie weet verdien je zo wel je punten en ben je aan het eind wel de persoon met de meeste punten.

KOM OP DOE MEE!!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 171 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende