Auteur |
Bericht |
Sendatje
|
Geplaatst: do apr 12, 2007 2:20 pm |
|
|
Ik sluit me ook aan bij Pulles. Het gaat er niet om met wat voor materiaal jij rijdt of wat voor bescherming je aan hebt, het gaat er om dat het gewoon gevaarlijk is. En je weet maar nooit op een openbare weg. Als jij een ongeluk maakt waarbij iemand anders betrokken is dan ben je je hele leven lang de klos. Niet alleen financieel maar ook psychisch lijkt mij.
Ik zou zeggen haal er een wijze les uit en kijk je ouders gewoon een keertje lief aan 
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: do apr 12, 2007 3:52 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
mijn ouders zijn niet boos hoor  gwn ja ik woon in een doodlopendestraat daar niemand inkomt behalve wij en onze buur maar die komt ook bijna niet buite en mijn andere buur die aan het begin van onze doodlopendestraat woont is degene met zijn camino en wij zijn het laatste huis, het middelste huis is degene die bijna niet buitenkomt en die is ook zot van alles met een motor die heeft niet liever dat wij rijden in de straat want hij vind het geluid tof enzo en soms rijdt hij mee met zijn moto dus we hebben een doodlopende straat waarin iedereen zot is van motoren en het dus iedereen graag heeft, wie heeft er nu last van? en ja ik weet het dat het gevaarlijk is maar ik heb er mijn les uit geleerd en zal voorzichtiger rijden é  .
mvg Clercqn
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: do apr 12, 2007 5:24 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Jongens vergeet even niet dat Clercqske pas 14 jaar oud is, toen ik zo oud was verklaarde de hele buurt me ook ontoerekeningsvatbaar (leuk scrabble woord btw) Kijk het is idd niet slim, maar ja...
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: do apr 12, 2007 8:52 pm |
|
|
en wat betekent dat scrabble woord dan 
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: do apr 12, 2007 9:32 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
niet verantwoordelijk te stellen voor zijn daden => ontoerekenbaar
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
lkooman
|
Geplaatst: do apr 12, 2007 10:31 pm |
|
Geregistreerd: di apr 18, 2006 8:20 pm Berichten: 62 Woonplaats: Middelharnis
|
Citaat: niet verantwoordelijk te stellen voor zijn daden => ontoerekenbaar
psies, ik was ook zol lief... en een dorp is geen stad.
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: vr apr 13, 2007 8:53 am |
|
|
ahja ok nu weet ik het  ,
nee maar serieus als ik rijd val ik niemand lastig, sommige mensen uit de buurt komen zelfs kijken als ik rijd
mja het enigste dat ik eruit kan trekken is dat ik voorzichtiger moet rijden. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Enzodino
|
Geplaatst: za mei 05, 2007 8:50 am |
|
Geregistreerd: vr mei 04, 2007 7:34 am Berichten: 476 Woonplaats: Zaanstad
|
Dom is het idd wel. Maar ik vind het toch wat grappigs hebben. En tja, als je op straat rijdt, vraag je erom. Ik heb weleens in Uitgeest een huurkarter gezien die in een baggerslootje achter de pitboxen reedt, kart in de fik en helemaal vol met bagger. Hebben ze hem met een hogedrukspuit schoon gespoten (die kerel). 
_________________ Maak het af, voordat het jou afmaakt!!!
Energy Kinetic (2006) + Rotax Max jr. (2005)
|
|
Omhoog |
|
 |