We zijn weer terug maar het is weekje met heerlijk weer en veel problemen met de remmen van de kart geweest, welgeteld 1 visje gevangen (weliswaar 27 pond)...maar toch genoten.
We zijn op Woensdag naar berghem geweest en donderdag naar kerpen en daar begon de ellende, zoals ik in een ander topic aangaf lopen de voorremmen licht aan(bij 20 graden of hoger), voor de vakantie olie verschoond en remblokken weer netjes afgevijld, in de garage deed hij het perfect.
Berghem ging nog redelijk maar toen kwamen op kerpen...het was er erg warm en de voorremmen bleven dusdanig te veel aan lopen dat ik hem daar uit elkaar heb gehaald, zelfs met hulp van diverse monteurs bleef de rem hangen.
Oke dan maar alleen met de achterremmen.....

en dat dat geeft zo'n belemmering dat ik absoluut niet op mijn limiet kon rijden, het ging steeds beter maar het blijft in je hoofd zitten en je moet simpelweg eerder remmen.
Ook dit was weer een stukje ervaring.
Zonde want we zouden nog een baan aandoen maar dat hebben we maar laten schieten.
Wel nog even gekeken op kuka kartbaan maar ondanks hun website verhuren ze alleen 4 takts die niet vooruit kwamen en was de baan zo'n lachertje dat ik met mijn modelbouw auto's daar liever had gereden.
Toen ik aan de eigenaar vroeg"das is nicht mehr moglich mit de eigenen kart zu fahren)(

) draaide hij zijn hoofd en fietste weg....hmm jawohl, aangezien zijn licentie hier voor was ingetrokken en dus niet mag hield ik het voor gezien.(na dodelijk ongeluk)
Ik weet ook niet of ik kerpen nog gauw zal doen want ik vind het niet echt bijzonder en ik begrijp jullie nu goed wanneer je curbs niet pakt zal je er ook niet snel zijn, vind de bochtencombinatie voor de pit wel erg nice.
Op naar de volgende trip