Auteur |
Bericht |
Jurgen#21
|
Geplaatst: ma apr 23, 2012 8:32 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 09, 2009 6:01 pm Berichten: 336 Woonplaats: Oudenbosch
|
Gave helmpjes mannen! Damien had beter een FK logo erop kunnen laten zetten alvast voor volgend jaar!  Grapje Josti!
_________________ Jurgen Marijnissen Kart Racing. (<<Aanklikbaar!)
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: ma apr 23, 2012 9:04 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
@ Target, Denk het toch niet, blijft gewoon lekker Birel, goed team waar alles nagekomen wordt. Met alle respect maar dan kan je beter afvragen waarom ik niet meer met een Haase rijdt, net als Jasper die ermee stopt om dezelfde reden. @ Jurgen, Josti, ik ga niet op die babyblauwe dingen rijden, geef mij maar die rooie chauffagebuizen, rijdt ze ook volgend jaar op dan haha 
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
 |
target
|
Geplaatst: ma apr 23, 2012 9:32 pm |
|
Geregistreerd: wo jul 15, 2009 7:26 pm Berichten: 57 Woonplaats: zoersel (belgie)
|
toch effe rechtzette , bij mijn weten ben ik zeker alles nagekomen als team en dealer van haase en ni zoals je beweert dat dit de reden is da je op een ander merk rijd nu ,en iemand anders er mee stopt zoals jasper dit is zeker in zijn geval de reden niet
dus vraag ik mij ni veel af e ,
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: ma apr 23, 2012 9:49 pm |
|
|
Ik ga hier niet op in Mijn mening, en mijn en anderen hun ervaring. Dit is zinloos en ongepast
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
 |
target
|
Geplaatst: ma apr 23, 2012 9:56 pm |
|
Geregistreerd: wo jul 15, 2009 7:26 pm Berichten: 57 Woonplaats: zoersel (belgie)
|
dan zal ik er ook ni verder op ingaan
naar mijn mening !! andere handelaren,dealers hun ervaringen !!!
dit is inderdaad ONGEPAST
en nu verder over de HELMEN !!!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Vincent
|
Geplaatst: ma apr 23, 2012 10:20 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
OFF: Lijkt me een keus van de rijder zelf nietwaar? ON: Ik had het nog niet gemeld, maar mooie helmen Damien en Martijn! Past goed bij de kart, overal etc.. Complimentjes aan Elijan  . Werd weer eens tijd dat er verse helmpjes aan dit topic worden toegevoegd 
_________________  Jungleboy no more 
|
|
Omhoog |
|
 |
Quinie-97
|
Geplaatst: ma apr 23, 2012 10:23 pm |
|
|
mijn helm wordt binnenkort (in mei) ook toegevoegd 
_________________ 'Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.' 'Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn' Praga Racing Kart '13 - Rotax Max '10 ~ Driver for: JD-Racingparts
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: di apr 24, 2012 7:38 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: en voor damien is het wel gevaarlijk een kartmerk op de helm dat word elk jaar een nieuwe helm dan Zo erg zal het wel niet worden
Laatst bijgewerkt door Basjuh op di apr 24, 2012 12:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Paul
|
Geplaatst: di apr 24, 2012 8:20 am |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Zijn beide zeer mooie helmen, had alleen nooit het merk van de kart waar dat je mee rijd er op laten zetten. Stel dat je onverhoopt over gaat naar een ander kun je hem weer laten overspuiten. OF het team waardat je voor rijd moet het spuitwerk gesponsord hebben, maar voor de rest super mooi.
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: di apr 24, 2012 11:16 am |
|
|
Dat is geen probleem, kan ten alle tijden veranderd worden, en ondertussen herbewerken ze als er steenslag is zodat hij er terug nieuw uit ziet. Bij Martijn is het natuurlijk wel moeilijker aangezien die vrouw in het zwart verwerkt zit.
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di apr 24, 2012 11:33 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Als ik zou overstappen, wat toch niet gaat gebeuren, is helm zo overgespoten...
|
|
Omhoog |
|
 |
flor
|
Geplaatst: di apr 24, 2012 11:44 am |
|
|
vet hoor! Enkel dat spoilerke aan de voorkant op Martijn zn helm vind ik maar niets.
|
|
Omhoog |
|
 |
Vincent
|
Geplaatst: di apr 24, 2012 11:56 am |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Citaat: Enkel dat spoilerke aan de voorkant op Martijn zn helm vind ik maar niets. Beter dan die oorspoilers en zylon-visors die je ook wel eens ziet.
_________________  Jungleboy no more 
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: di apr 24, 2012 1:52 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
ieder zijn eigen smaak toch. als we allemaal met t zelfde rondreden was t helemaal saai.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
flor
|
Geplaatst: di apr 24, 2012 6:42 pm |
|
|
ja tuurlijk en dit is dan ook mn idee erover. damien plaats je nog een viziersticker erop?
|
|
Omhoog |
|
 |