Auteur |
Bericht |
Paulo27
|
Geplaatst: do dec 29, 2011 10:04 am |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Kijk..... dit noem ik nog is goede communicatie jegens de abbonees... Waarvoor dank !
Jammer dat er pas wat gepost wordt na wat geklaag en dat hoeft helemaal niet namelijk.
Nogmaals bedankt voor de heldere uitleg en ik zal tussen de 20e en 25e januari op de mat slapen om direct de nieuwe versie van KARTMAG te kunnen lezen.
Goede jaarwisseling.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo jan 08, 2012 8:15 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: zo jan 08, 2012 9:07 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Bedankt heren. Voor nieuws over de kartsport kunnen jullie altijd terecht op de website want die is gekoppeld aan AUTOSPORT.NL. Alles wat met karting te maken heeft, nieuws, verslagen etc komt dus ook op de website van KARTMAG. Zo blijven jullie altijd op de hoogte, ook als er geen magazine is
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
KartMag - Dimitri
|
Geplaatst: di jan 24, 2012 7:57 pm |
|
|
Hi All, 95% van de artikelen is binnen en ook de adverteerders voor dit nummer zijn gevonden. Nu zijn we druk bezig met de het (nieuwe) ontwerp van het magazine. Het belooft wederom een leuke editie te worden met gevarieerde artikelen. En op korte termijn worden ook de websites van KARTMAG en Fotogeplaatst geheel vernieuwd. Jullie geduld wordt beloond! Voor tips over kartsport gerelateerde artikelen in de volgende editie kunnen jullie mailen naar dimitri@fotogeplaatst.nl jullie input is meer dan welkom!
|
|
Omhoog |
|
|
RAM Racing
|
Geplaatst: di jan 24, 2012 8:01 pm |
|
Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm Berichten: 634 Woonplaats: Hoorn
|
Gevaarlijk zo een oproep.... Ik hoop dat je een groooooote mailbox hebt Dimitri
_________________ [color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jan 29, 2012 10:39 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Citaat: Het goede nieuws is dat ik gelukkig iemand anders heb gevonden die de taken van Sebas overneemt. Hij begin per januari en het is de bedoeling dat de eerstvolgende editie van KARTMAG tussen 20 en 25 januari op de mat ligt. We leven morgen alweer op 30 Januari en ik heb nog niets gezien ??? (Postbode ontslagen ??)
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma jan 30, 2012 8:43 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Begin ook een beetje te twijfelen.....
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: ma jan 30, 2012 10:08 am |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Ach, ik hoop nog steeds op een goede afloop, en daar ga ik ook nog steeds van uit. Het zou wel chique staan als wij van het forum, de abonnees van het eerste uur, voor hun geduld een editie of twee extra krijgen zonder kosten......... (p.s. zonder iemand te kort te doen, aan de ANKV heb ik drie jaar trouw mijn financiele bijdrage geleverd, hoor je ook niks van)
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Eddy
|
Geplaatst: zo feb 05, 2012 9:18 am |
|
Geregistreerd: zo nov 08, 2009 8:32 pm Berichten: 91 Woonplaats: regio Nijmegen
|
Nog steeds niets ontvangen, weet iemand wat de stand van zaken is ?
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma feb 06, 2012 11:14 pm |
|
|
Sorry dat ik het moet zeggen, maar dit is triest. Als abonnee die betaald heeft voor een jaar en tot nu toe maar 1 editie heb mogen ontvangen, ben ik ondanks alle uitleg, zeer teleurgesteld in KartMag. Ja, er kunnen wat zaken fout gaan, maar dan ga je er wel wat mee doen jegens je betaalde abonnees. Nu moeten we maar wachten totdat er eindelijk een oplossing gevonden is. Als ik dat zou doen met mijn bedrijf was ik al zeker failliet verklaard doordat ik geen klanten meer over zou hebben.
Hoop dat jullie dat ook inzien en dat de nieuwe editie er heel snel ligt en er een compensatie komt voor de abonnees.
|
|
Omhoog |
|
|
willie
|
Geplaatst: di feb 07, 2012 7:27 am |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Citaat: Als ik dat zou doen met mijn bedrijf was ik al zeker failliet verklaard doordat ik geen klanten meer over zou hebben.
Je gaat niet failliet als je geen klanten hebt hoor Wel als mensen geld van je eisen die je niet hebt Ik heb er niet zoveel moeite mee allemaal Ik begrip best dat zoiets opstarten niet makkelijk is Wel is de informatie niet duidelijk als je zegt dat hij binnenkort komt moet je je daar ook aan houden of mensen info geven verder wachten we maar af
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
|
Henry
|
Geplaatst: di feb 07, 2012 1:09 pm |
|
Geregistreerd: di sep 15, 2009 9:12 pm Berichten: 161 Woonplaats: Groningen
|
Citaat: Je gaat niet failliet als je geen klanten hebt hoor Wel als mensen geld van je eisen die je niet hebt Geen klanten>geen inkomen>vaste lasten(huur, elektro etc.)>slinkende reserves>geen geld>failliet.
_________________ Intrepid '10 - Rotax Max Sr. '07 spec
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: di feb 07, 2012 2:27 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Ik ben het wel ee beetje met Paulo eens. Helaas moet ik zeggen; hopelijk komt er binnenkort een oplossing en kan dit initiatief alsnog uitgroeien tot een mooi magazine met een trouwe groep abonnees. Zoniet, dan hoop ik inderdaad op een restitutie van een deel van het vooruit betaalde geld.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: di feb 07, 2012 4:54 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Ik vind het ook triest, ik zelf beschik ook over weinig tot geen informatie. Ik heb namelijk ook geen inkijk in het aantal abonnees, of de toestand van het "huidige" magazine. Ik schrijf gewoon wat artikeltjes ervoor en uiteraard vind ik het zelf ook ontzettend jammer. Ik weet dus ook niet wat de plannen zijn. Ik stel voor dat jullie je klachten mailen naar Dimitri. Hij zal er vast een antwoord hebben op jullie vragen.
Philippe
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: za feb 18, 2012 12:42 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Het heeft zo weinig zin om te speculeren wat er allemaal aan de hand zou zijn dus ben ik zo vrij geweest om even een email te sturen naar Dimitri.
Antwoord: De nieuwe editie zal deze maand nog uitkomen!
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|