Auteur |
Bericht |
PH racing
|
Geplaatst: zo sep 29, 2013 10:01 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 11, 2013 8:09 pm Berichten: 44 Woonplaats: Deurne
|
Ik ben er donderdag met mijn zoon geweest, woensdag nog een mailtje gestuurd hiervoor (overigens geen antwoord op gehad). Een rit van 1,5 uur, komen we daar mogen we niet rijden ivm bedrijfsfeest. Zoon zwaar teleurgesteld en weer 1,5 uur terug rijden. Mijns inziens hadden ze ons er best tussen door kunnen laten gaan, Men zit toch niet continue op de baan en als men er op wil gaan wij gewoon er af. Maar op had zijn minst even de mail beantwoord dat het niet kon.
Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe.
_________________ ================================================================== PH racing BRM kart + Suter Vampire & Haase kart + RK1
Zolang we de kart hobby niet kunnen mailen, zullen we het circuit samen moeten delen
|
|
Omhoog |
|
|
Deksel
|
Geplaatst: zo sep 29, 2013 10:36 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
Daarom altijd bellen Geeft je namelijk direct een antwoord.
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
|
kevin555
|
Geplaatst: ma sep 30, 2013 5:34 pm |
|
|
Woensdag een mailtje sturen...om donderdag te rijden, had ook ietsss eerder gekunt je mail.....vind je niet. Kartbaan is verhuurd aan een bedrijf....en jij bent boos dat je niet kon rijden??? En nu ga je er nooit meer heen...tja zeg het maar, niet alle schuld op de kartbaan schuiven. Maar daar zal jij anders over denken.
|
|
Omhoog |
|
|
VWimpie
|
Geplaatst: ma sep 30, 2013 6:00 pm |
|
Geregistreerd: do dec 31, 2009 12:04 pm Berichten: 215 Woonplaats: Haarlem
|
Hebben ze wel internet daar Niet lullig bedoeld maar als je op zo'n korte termijn wil weten of je kan rijden kan je in alle gevallen beter bellen geld voor iedere kartbaan wel denk ik.
_________________ ´02 Tonykart, G390F
Turquoise Golf III GTI 16v ´95 R.I.P. Golf III GTI Edition ´94
|
|
Omhoog |
|
|
PH racing
|
Geplaatst: ma sep 30, 2013 7:57 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 11, 2013 8:09 pm Berichten: 44 Woonplaats: Deurne
|
Natuurlijk had ik beter even van te voren kunnen bellen, maar een mailtje antwoorden is ook niet al te veel werk. Helaas Maar een beetje commerciële instelling mag best, en het is hun goed recht om de baan kompleet te verhuren aan een bedrijf, ik denk dat je wel een keuze moeten maken waar je naar toe wilt met je baan. Verhuur, bedrijfsfeesten en/of eigenrijders Tevens enkele mooie voorbeelden van kartbanen met een actueele site, ik ben van mening een must voor een kartbaan, hiermee maak je ook gebruik van de kracht van een goede actuele internet site. Genk; Veldhoven; Berghem:
_________________ ================================================================== PH racing BRM kart + Suter Vampire & Haase kart + RK1
Zolang we de kart hobby niet kunnen mailen, zullen we het circuit samen moeten delen
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: ma okt 07, 2013 8:20 am |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Iemand ervaring met de huurkarts van Driebergen? Is dat wat of is het huilen?
|
|
Omhoog |
|
|
MichelPro
|
Geplaatst: ma okt 07, 2013 11:21 am |
|
|
Nooit mee gereden maar gisteren wel een hele berg tegengekomen op de baan, de algehele staat van de karts vind ik er niet bijzonder uitzien...
Aan de andere kant; ik heb er nog nooit 1 met pech zien stranden..
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: ma jul 21, 2014 2:58 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Er is inmiddels een nieuwe website online en een app beschikbaar om te downloaden http://www.kartbaan.com/
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: ma jul 21, 2014 8:02 pm |
|
|
Site is lekker compact en overzichtelijk, leuk filmpje ook. Als het gaat om de poll die bovenaan de topicpagina staat, het zijn helaas wat minder motoren geworden (wij stonden er een tijd terug ook vergeefs met een babykart met een stille Comer C50): Alleen nog maar vergunning voor: Honda t/m 390 origineel, RK1 (geen big-bore) of Briggs & Stratton
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: ma mei 25, 2015 9:31 am |
|
|
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Jomito
|
Geplaatst: ma mei 25, 2015 9:54 am |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
Je bent ook geen achttien meer steef
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: ma mei 25, 2015 10:05 am |
|
|
Citaat: Je bent ook geen achttien meer steef Nee dat krijg je als je met de jonge gasten mee wilt doen
|
|
Omhoog |
|
|
Rimar
|
Geplaatst: do mei 28, 2015 7:38 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 9:25 am Berichten: 22 Woonplaats: Zeist
|
was weer gezellig svv ik was de zwarte rk1 rijder
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: do mei 28, 2015 8:53 pm |
|
|
Citaat: was weer gezellig svv ik was de zwarte rk1 rijder Hoi Rimar, Dan stonden jullie naast ons, jullie waren met z'n drieën toch? Een van jullie heeft mijn motor nog aangetrokken bij de uitgang van de pits. Jullie gaan net even harder als wij, de meeste 390's konden we wel pakken Het was zeker een gezellige dag
|
|
Omhoog |
|
|
WaMeLiNoS
|
Geplaatst: vr dec 04, 2015 9:34 pm |
|
Geregistreerd: za nov 14, 2015 9:14 pm Berichten: 108 Woonplaats: Omgeving Utrecht
|
Zo, alles ingepakt en klaargemaakt, morgen zijn we hier te vinden om de eerste ronden te gaan rijden in mn eerste aanwinst! Hartstikke veel zin in, het lijkt droog te blijven en het weer ziet er verder prima uit, dus kan een leuke dag worden!
|
|
Omhoog |
|
|