Even een wat uitgebreider verslagje.
Zaterdag was ik door omstandigheden helaas vrij laat op het circuit. Het was heel erg druk op Genk, dus het was even zoeken op de parkeerplaats naar de overige Kartforumleden.
Martijn en Damien (Buijsprojectracing en Clerqske) had ik al vrij snel gevonden, gevolgd door John (fietspomp) en uiteindelijk vond ik helemaal achteraan op het parkeerterrein Joris, Jaap (Bamacrew) en Mark. Nog wat later kwam ik ook Jeroen nog tegen.
Hoewel het erg warm was en al tegen een uur of 4 besloot ik toch nog een paar rondjes te gaan rijden, dus snel de kart klaar gemaakt en de baan op. In het begin was het te druk op de baan om leuk te kunnen rijden, maar gelukkig werd het langzamerhand rustiger dus toch nog wat ronden kunnen rijden.
Iets voor 7 uur gestopt met rijden, en aangezien er aan de horizon wat wolken te zien waren, eerst maar even het tentje opgezet naast de grote tent van Jaap en Mark. De wolken bleken echter geen rol van betekenis te gaan spelen, het bleef nog lang erg warm en droog.
De BBQ werd aangestoken, iedereen had wat meegenomen en Mark bleek een prima BBQ-chef te zijn
Martijn en Damien hadden reeds in de kantine gegeten, en vergezelden ons iets later. Doordat het nog niet veel afgekoeld was konden we nog lekker buiten blijven zitten, was erg gezellig. Op de achtegrond in de verte diverse bliksemschichten, maar bij ons gewoon droog met een bijna volle maan erbij.
Uiteindelijk deed Joris een paar pogingen om op huis aan te gaan, waarvan de laatste vermoedelijk geslaagd is (we weten in ieder geval dat het hem toch nog gelukt is om het circuit te verlaten), en voor ons was het ook tijd om te gaan slapen.
Ik heb zelf niet zo heel best geslapen, maar vermoed dat ik het nog best goed had in mijn tentje
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jaap en Mark werden aangevallen door een zwerm muggen in hun tent, en Martijn en Damien kozen ervoor om in de auto te gaan slapen.
Zondagochtend vroeg op, even Martijn en Damien gedag zeggen want die vertrokken richting Berghem. Stralend mooi weer en lekker ontbijten. Was wel meteen het laatste beetje zon voor die dag, want het werd al snel bewolkt.
Even later arriveerde Edwin (kartje) op Genk, gevolgd door Paulo en Danielle en tenslotte ook Bas (Bask), Bob (Bob77) en Marjolein.
Snel de karts klaar maken en de baan op. Het bleek gelukkig een stuk minder druk te zijn zondag, en ook de temperatuur was veel aangenamer
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Na de eerste stints gereden te hebben even terug naar de tent om te tanken, en toen bleken ook Leon (DH-Karting), Dolf en Germaine gearriveerd te zijn.
Samen met Bas aardig wat rondjes met mijn kart gereden, rond een uur of 1 even in de kantine met zijn allen wat gaan drinken. Daarna nog een paar rondjes gereden in de DD2 van Paulo. Is op Genk toch wel erg leuk en je merkt het snelheidsverschil met een Max daar natuurlijk veel beter.
Om een uur of 2 toen wilden we de start van de F1 gaan kijken in de kantine. We waren net op tijd in de kantine om de opwarmronde te zien, en te zien hoe de lichten uitgingen, wat zowel op het circuit in Monza als in de Kantine in Genk gelijktijdig gebeurde ivm een stroomstoring. Gelukkig duurde die maar enkele seconden dus niet veel gemist.
Uiteindelijk natuurlijk niet de hele race gekeken, want zelf rijden is veel leuker, zeker op een baan als Genk.
Helaas bleek mijn motor er geen zin meer in te hebben, dus voor mij zat het er voor de rest van de dag op wat rijden betrof. Terwijl Edwin, Jaap, Mark, Paulo en Leon nog lekker aan het rijden waren ben ik vast de boel gaan demonteren.
Op dat moment viel er voor het eerst wat regen, maar gelukkig bleek dat maar heel kort te duren.
Spasta was ook nog even naar Genk gekomen om te komen buurten, en zodoende dan toch nog kennis kunnen maken nadat we elkaar op Veldhoven al een keer misgelopen hadden
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jaap en Mark waren inmiddels ook klaar met rijden, en hadden in een mum van tijd hun spulletjes opgeruimd, wat best een prestatie was gezien de zeer complete uitrusting die ze meegenomen hadden.
Bas, Bob en Marjolein gingen ondertussen ook op huis aan.
Leon en Paulo waren de laatsten die nog aan het rijden waren, echter begon de bewolking er steeds dreigender uit te zien. We moesten nog flink ons best doen om voor de regen alles op te ruimen en op te laden, maar dat is gelukkig wel redelijk gelukt, alleen moest Paulo zich even onder een paraplu omkleden.
Leon, Dolf en Germaine hadden de spulletjes inmiddels ook ingeladen. Nog even wat drinken in de kantine en toen zijn wij ook aan de terugreis begonnen.
Kortom, het was weer een superweekend
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zoals altijd nog even een lijstje met aanwezige Kartforumleden:
-Joris
-Martijn
-Damien
-John
-Jaap en Mark
-Jeroen
-Edwin
-Bob
-Bas en Marjolein
-Leon, Dolf en Germaine
-Spasta
-David
-Paulo en Danielle
-Paul en Collin
-Philliper
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
Dit keer heb ik niet zo heel veel foto's gemaakt, maar Paul heeft er ook weer een aantal geschoten. Het zal wel even duren voordat ze online staan.
Ook dit keer wil ik weer iedereen bedanken voor zijn of haar komst, met in het bijzonder Jaap en Mark voor het delen van de tent en de BBQ
![thumpsup :LL](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Was zoals altijd weer super gezellig, en ik hoop dat jullie er bij de volgende meetings in 2012 ook weer bij zijn!