Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 87  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Met welke kart rijd jij op De Woerd??
GX160/200 15%  15%  [ 13 ]
Prokart 11%  11%  [ 10 ]
390 26%  26%  [ 23 ]
TKM K4S 4%  4%  [ 4 ]
Biland 6%  6%  [ 5 ]
RK1 17%  17%  [ 15 ]
B&S WF 3%  3%  [ 3 ]
Swissauto SA250 10%  10%  [ 9 ]
Vampire 8%  8%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 89
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 09, 2008 6:46 pm 

Frank,

Ik heb zelf een bodyprotector van Davide Fore omdat dit verplicht is voor mijn wedstrijden. Deze bevalt zeer goed en bied goede protection. Ik heb er in ieder geval geen blauwe plekken mee gehad!

Kijk maar op pitparts.nl daar staat het volgens mij wel op ;).

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK RK1 Junior
2009: NK RK1 Senior 4e
2010: Rotax rec

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 09, 2008 9:40 pm 

He Frank,

Ik ben zelf ook tenger gebouwd maar heb in mijn stoel geen last van blauwe plekken.
Dit had ik met indoor wel altijd, dat zijn ook extreem grote stoelen, altijd bont en blauw op de heupen en onderrug.

Als we elkaar eens treffen in Driebergen dan moet je maar eens in mijn stoeltje passen, misschien past die wel beter.

Ik heb een bodyprotector maar die beschermt mij niet op die plekken

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 09, 2008 10:47 pm 

Ik lees net dat Wilfred niet meer kan denken (timeattack topic) maar wil rijden en attekkel wil

Isdat jou op zet om meer snelheid te halen,Wilfred

Et met 2 motoren en jij met tekkels er voor?

Hoe moet ik dat zien, een kudde tekkels aan riempjes voor je kart gebonden en Wilfred in zijn kart met een stok en een stuk worst om voor de tekkels te houden.

Rennen maar jongens.....

Cu morgen avond op de baan (als ik optijd met mijn werk klaar ben, moet naar Heerlen vandaar)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 10, 2008 9:09 am 

He Ruud,

Het is geen tekkel, maar een Beagle... je weet hoe dat gaat met jachthonden ? Ze gaan overal doorheen, dus ik zou maar niet in de weg rijden !! ](*,) want jij komt nooit op tijd uit de mini zonder je schoenlepel.

Maar goed, we zien het wel ... Op naar Driebergen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 10, 2008 9:26 am 

en dan kom je binnenkort op driebergen en ligt erop eens een stuk beton zodat je kan afsnijden dan weet je gelijk dat iemand van de heren met de TKM het niet helemaal kon hebben dat de anderen sneller dan hem waren. :wink: whahahahahahah.

Ow ow ow ruud mag ik ook een tijd proberen in je mini (Mischien toch maar die meesterlijke kinder karts van me werk meenemen, 160 CC blok met begrenzing. dat worden rondjes 55`ers :ddd

-954rr
die maakt zijn tijd registratie vast aan een touw en net voor de tijdswaarneming smijt hij hem naar voren :lol:

-Ruud
Die gaat in de mini zitten en rijd opeens een 32.40(heeft zijn mini vastgebonden aan een Biland) :P

-Wilfred
Die zien we opeens met complete NOS flessen sjouwen, Hij beweert dat het zelf als decoratie dient maar rijd wel opeens tijden in de 29 (Volgens wilfred heeft hij wat gedaan aan zijn afstelling) :ddd

-Frankje
Kan ze snelste tijd niet meer verbeteren komt erachter dat je ook snelle tijd kan rijden als je net over de tijdswaarneming een halve spin maakt weer terug rijd (voila een tijd in de 32) (SSSt niet vertellen maar zo heb ik al 3 jaar een baanrecord op een indoorbaan in handen) :whistle:

-Anoniem
DIe blijft lekker thuis met magneetje zoeken naar de snelste tijd heeft hem gevonden rijd naar driebergen zonder kart en pleurt ze laptimer neer als bewijs :D

Zo zie je als je beetje creatief bent dan vliegen de tijden naar beneden :wink:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 10, 2008 11:36 am 

Tijden die naar beneden vliegen zullen uiterst streng bekeken worden en eventueel in een aparte klasse gezet worden ! :mrgreen:

Maar goed, alle gein op een stokje (behalve de NOS flessen, die vind ik wel OK); het ziet er naar uit dat we iets opgezet hebben dat wel in de smaak valt en men praat er wel over. Dus laten we ervan uit gaan dat we een leuke competitie krijgen.

Ps: @ Frankje, kom je ook vanavond naar Driebergen, we zijn er rond 18:00 uur dan kun je gelijk die NOS flessen meenemen..

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 10, 2008 1:21 pm 

Vanavond gaat niet lukken, ik denk dat ik over 2 weken weer ga. Ik wens jullie veel succes en laat die tijden zien he.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 10, 2008 1:50 pm 

Ik hoop dat ik zaterdag kan rijden. [-o<
M'n achteras is als het goed is morgen of overmorgen klaar. Dan snel alles monteren en hopen dat m'n kart zaterdag rijklaar is. Dan nog een lekker zonnetje erbij. :)
Als ik zaterdag niet redt dan wordt het begin jully...
Maar ik ga hard m'n best doen om zaterdag te redden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 13, 2008 7:35 am 

@ruud nog bedankt voor de tips,
Denk dat ik gewoon even me achteras mee neem, Ik heb nu namelijk al lekkere afstelling om op verder te werken, (ben bang dat ik opeens niet meer aan de zelfde tijden kom) Voor de rest lag me kart wel goed zondag op de achterste bocht na (stuiterde te veel waar door ik geen goede lijn kreeg) Weet iemand een oplossing? Bandendruk omlaag? of voor verder naar binnen? (Het was behoorlijk warm ik reed op maxxis Hg 3, achter staat breed, voor heb ik ook nog alle ringen aan de binnenkant, Elke bocht ging de kart gewoon lekker doorheen, precies de hoeveelheid grip die ik wou alleen dus op de laatste bocht voor het rechtestuk ging niet lekker. Stuurde wat moeielijker in en ging vervolgens stuiteren en niet een beetje maar zo erg dat het me voor me gevoel tijd kostte.Ik reed op 0,8 ongeveer. (vorige keer met te hoge bandendruk waren me banden na 1 dag op (toen reed ik 33.26) Maar de achterste bocht ging die ook gewoon lekker door, Ik reed wel sneller (33.22) en gemiddeld ging ook beter.

Alvast bedankt

(Mischien hadden jullie het al gelezen maar ik heb dus weinig verstand wat het afstellen betreft)

@Ruud Dat is geen zeuren maar de boel netjes houden :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 14, 2008 11:15 pm 

@FRANK
Welke bocht?
De laatse voor de finish?
Die moet je proberen aan de binnen kant te nemen, daar is de bocht glad, de kart wil in die bocht nog wel eens hakken als je iets meer naar het midden gaat doordat er hobbels zitten.

Als je de bocht helemaal achter bedoeld, ja die is lastig, eerst flauw daarna scherp, proberen je kart iets in een drift te krijgen in het flauwe gedeelte, helemaal naar de buiten kant toe en dan scherp insturen en proberen een kleine drift te houden.
Dus als je iets te veel grip hebt krijg je geen drift en gaat de kart hakken.
Soms kom je met iets minder grip beter uit. je hebt kans dat je nu te veel tijd verliest in die bocht terwijl de andere bochten goed gaan.
Als je met minder grip de andere bochten iets rustiger doet en daardoor deze bocht goed door loopt heb je kans dat je rondetijd toch beter is.
Maar iedereen doet het op zijn eigen manier en dat is de sport.
SUC6

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 15, 2008 9:48 am 

@FRANK, Ik reed met de maximale breedte voor, en kwam in de achterste bocht (de 2 na laatste voor de finish) niet goed uit, vaak stuiterend en met teveel overstuur, ik heb niets aan de achterkant gedaan maar de voorkant aan beide kanten 1,5 mm smaller gezet. Bij mij werkte dit goed, de kart gaat veel neutraler door de bocht, je moet alleen wat meer insturen omdat je bij het ingaan vd bocht iets meer onderstuur hebt.

Groet,
Even afwezig geweest van Driebergen en het forum......

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 15, 2008 7:59 pm 

@Frank

Het is precies zoals Ruud zegt, de laatste bocht voor het rechte stuk langs start/ finish moet je krap houden dan gaat die lekker.
Pak je hem halverwege of nog ruimer dan gaat die enorm stuiteren, deels door teveel aan grip maar meer nog door het asfalt wat daar wel lijkt te hobbelen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 26, 2008 1:48 pm 

Denk dat ik hem wel snap: Ik zat namelijk met het probleem dat ik het rechte stuk langs start/ finish nog niet wist wat de goede lijn was, ik probeer volgende keer wel om hem gewoon aan de binnenkant te houden want ik kwam inderdaad in het midden uit of nog ruimer.

Nog bedankt voor de tips

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 30, 2008 9:46 pm 

Is het een idee om een keer met een aantal forummers (of hoe zeg je dat) af te spreken? Lijkt me wel gezellie

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 01, 2008 11:41 am 

Goed idee Etienne, lijkt me leuk om de Time Attackers te ontmoeten en er een spannende dag van te maken !

3e weekend juli misschien ??

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 87  Volgende