foto's???? je had maar langs moeten komen
nee hoor....
er zijn idd een aantal foto's gemaakt en filmpjes,oa door bask, die hebben we gepromoveert tot tot huisfotograaf. maar die zullen vast wel volgen hier.
was een leuke geslaagde dag, ondanks dat het buiten natuurlijk prachtig weer was, was er een mooie opkomst met een verschillend aanbod van karts.
heb wel een beetje spierpijn in mijn armen

want het ging er behoorlijk competief aan toe hier en daar, welliswaar op de juiste gezellige manier.
en zelf heb ik alweer niks kapot gereden. bas (kart-parts) begon al te klagen dat ik zo een beetje een slechte klant word
maar ja dan moet hij maar benzine gaan verkopen want die heb ik dan wel genoeg verbruikt.
wat me ook opviel was het leeftijdsverschil. echt van heel jong tot behoorlijk "oud" was vertegenwoordigd.
ook frank eglem was nog langsgekomen met zijn elektrokart, wat een gaaf en mooi apparaat!!!
basis helemaal van een composiet materiaal met een carbon afwerking. op een slimme en mooie manier verstelbare pedalen, verstelbare stoel. en alles heel mooi afgewerkt.
oplaadtijd van de accu's was zelfs maar een 15 tot 20minuten als ik het goed begrepen heb. en dan kan je dus weer afhankelijk van je vermogeninstelling 15 minuten rijden.
stond ingesteld op dat moment op een 6pk maar levert een constant koppel vanaf het moment dat je het gaspedaal, of eigenlijk mag ik dat zo niet meer noemen natuurlijk, dus "snelheidspedaal" indruk gaat hij als de brandweer vooruit. echt een mooie machine. en goed voor de boomknuffelaars natuurlijk. alleen nog wennen aan het gemis van het geluid.
maar ja, al met al een hele leuke dag gehad. weer wat nieuwe gezichten gezien en weer wat nieuwe leden aangetrokken voor de vereniging.
op naar het volgende evenement, we zijn iig ook op de forummeetings aanwezig.
maar ook dit evenement word vervolgt.