Auteur |
Bericht |
fun racer
|
Geplaatst: wo aug 13, 2008 9:09 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
hey wat zijn ong de borst omvang die met de maten samen horen
bijvoorbeeld
60 to70 cm is S
70 tot 80 is een M
80 tot 90is L
enz enz kan het niet egt vinden
gr kenneth
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
vincenzo
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 1:13 pm |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
ik heb een vraag is een rib protector ook voor 4 takt nodig?
_________________ Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
Birel 2014 met Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
|
Plukkie
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 1:24 pm |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Kijk eens op de website van Snelbesteld.nl Hier vind je ook een matentabel. Verder is een bodyprotector niet verplicht, wel vaak wenselijk. Dit is persoonlijke voorkeur. Het beste kan je natuurlijk even passen voordat je iets koopt. Een ribprotector is zowel voor indoor, 2takt, 4takt of wat dan ook persoonlijke voorkeur.... Het zelfde geldt voor een nekprotector.......
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
|
hvb83
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 1:44 pm |
|
|
Ook voor een 4takt ja. Ook in een Prokart heb ik ze weleens een ribbetje zien breken toen ze even dachten het bij de training wel zonder af te kunnen, gewoon zomaar in een bocht. Auw! En als je een aanvaring met een andere kart of de banden hebt is het ook altijd wel prettig, hoewel ik ook af en toe 2 maanden niet op m'n zij heb kunnen slapen, ondanks de protector... En bij een VT250 zou ik het sowieso aan willen raden!
_________________ #4 Kings of Karting & TM cross voor de fun
www.c2n-telematchracing.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 1:59 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Gewoon uitproberen. Net als bij kleding is per merk een maat steeds iets verschillend. Met een prokart krijg je waarschijnlijk minder klappen dan bij een tweetakt, maar de races zijn veel langer. Na zes uur rijden zijn 1000 kleine tikken op je rib ook genoeg voor een kneuzing. Daarnaast heb ik een bredere (lees dikkere) teamgenoot en gebruik ik een ribprotector als vulling voor de grote stoel!
|
|
Omhoog |
|
|
Scarto
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 2:00 pm |
|
|
Ik sluit me aan bij Hvb83, zelfs mét bodyprotector heb ik vorige keer een week lang blauwe ribben gehad na het trainen. Gewoon in een bocht kan het opeens zo zijn dat je ribben verschieten en daardoor samengedrukt worden (zo voelt het tenminste). Natuurlijk moet je het zelf weten, maar ik vind het fijner zo. Ook rijd ik met nekprotector, krijg je niet van de harde klappen, en het is ook iets makkelijker om je hoofd op te steunen in de bocht..
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 2:14 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Bezuinig nooit op veiligheid vincenzo, een kart is te herstellen of te vervangen, je eigen lichaam niet........... Wees er zuinig op.
(Pff, net of ik mijn vader hoor praten)
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 3:31 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
@ vincenzo Wat is dat nu voor een vraag ? Als je goed in je stoel zit en comfortabel zonder pijn kan rijden dan is het niet nodig maar als je in een lange bocht lang tegen je stoel wordt gedrukt dan is het wel handig
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 3:41 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Vincenzo moet, als hij in 2010 nog geen 16 is altijd een protector dragen bij wedstrijden, zowel body als nek. goede zaak Als hij verstandig is doet hij dat met trainen ook.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 4:36 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
ik denk dat vincenzo geen wedstrijden gaat rijden . Anders moet hij tot 2015 wachten om te beginnen
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 10:41 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
@Philip Hhahahahahwhaahahhihihhiihihi Yep, je eigen lichaam is toch bestwel belanrijk (rij zelf met 4takt ook met bodyprotector) Heb wel gevoel dat hoe harder het gaat in vermogen, moet je lichaam ook weer ff wennen
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: vr apr 03, 2009 7:24 am |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Als je echt een goed passende stoel hebt heb je geen body protector nodig mijn inziens, ik heb er tenminste nog nooit een nodig gehad. (Maar ik heb ook wel een beetje een natuurlijke body protector... ) Gewoon een keer rijden zonder, als dat geen problemen oplevert lekker zonder blijven rijden, krijg je er last van een bodyprotector aanschaffen. Denk dat het voor het grootste deel persoonlijke voorkeur is, of in sommige gevallen inderdaad om de stoel van een teamgenoot op te vullen. (Dan rijd je dus niet in een passende stoel, en krijgen je ribben fikse opdonders)
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
hvb83
|
Geplaatst: vr apr 03, 2009 11:28 am |
|
|
Een tik van een curb is ook genoeg om een rib te breken, niet dat dat met een protector niet kan gebeuren, maar wel een stuk minder snel. Ik heb een passend stoeltje maar kan echt niet zonder in ieder geval.
_________________ #4 Kings of Karting & TM cross voor de fun
www.c2n-telematchracing.nl
|
|
Omhoog |
|
|