Mja, das een mogelijkheid, maar dan behou ik de originele stukken natuurlijk niet, en moet ik een extra stuk kopen.
Ik heb er nog 's over zitten nadenken en denk dat volgende methode een groot verschil zal maken:
De versmalling op de BTEXP (zie
http://www.spellfame.co.uk/acatalog/tkm ... iagram.jpg ) snij of schroef ik eraf. Daarna draai ik de BTEXCAN 180°, en las ik de BTEXCAN (dus omgekeerd) direct aan de BTEXP zonder de versmalling. Ik maak dan gaten in de scheidingswand die er dan tussenzit. Dan las ik de versmalling op het open stuk (het einde) van de BTEXCAN. Nadien boor ik gaten in de zijkant van de BTEXCAN.
Ook zal de motor nog verplaatst worden, dit brengt mogelijkheden om de uitlaat niet achteraan te laten zitten, maar deze eerder over een zijkant van de kart (dus naast de kart) te laten hangen, over één van de achterste wielen. Dit zorgt voor meer afkoeling op de uitlaat tijdens het rijden, wat ook de snelheid van de uitlaatgassen in de uitlaat zal verminderen, en dus ook het geluid wanneer deze de uitlaat verlaat. Als extra maatregel kan ik ook een vlakke plaat (gebogen rond -het eerste stuk van- de pijp zelf, en gewoon recht op de kanten die de buis niet meer raken) erop lassen om het contactoppervlak van de pijp te vergroten, hetgeen de koeling nog zal verbeteren.